  • 31. Data: 2010-02-26 08:30:19
    Temat: Re: mbank i radio Maryja
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 26 Lut, 09:12, RadoslawF <r...@w...pl> wrote:

    > Nie mogą.
    > Z takiego banku klienci uciekną szybciej niż dyrektor dostanie
    > podziękowania od policji i prokuratury za komunistyczną czujność.

    Za uczciwość i sprawność działania?
    To nie jest mało wiarygodna sytuacja, ktoś pokazuje fałszywe ulotki,
    sprawdzenie, że na rachunek Pana Xsińskiego lub jego firmy wpływały
    znaczne środki opisane jako "dar na cele kultu religijnego" i
    adresowane do kogoś innego ("fundacja jakaś tam") można zrobić bardzo
    szybko i wnioski są oczywiste.
    Bo oczywiście bank nie sprawdzał do kogo był przelew/wpłata wystarczał
    mu numer rachunku.
    Więc jeszcze można by przeprosić.

  • 32. Data: 2010-02-26 08:38:01
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 25 Lut, 21:28, z...@o...pl wrote:

    > Ka dy niekarany jest traktowany pob a liwie. Bior c pod uwag e
    > to przedstawiciel Ko cio a, zawiasy s nieziszczalnym marzeniem (bo
    > s dwa powody do pob a liwo ci: niekaralno i znajomosci w niebie)
    >ys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl
    z tymi znajomościami to trzeba uważać, bo im kto więcej dostał tym
    więcej się od niego wymaga (jak w pewnej przypowieści) więc jesli ktoś
    ma znajomości w Niebie to musi z siebie dac znacznie więcej niż ktoś
    "bez znajomości" i wychowany w zupełnie innych warunkach...).

  • 33. Data: 2010-02-26 09:23:44
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-26 09:30, Użytkownik Krzysiek napisał:

    > Za uczciwość i sprawność działania?

    Dla typowego klienta ważne jest że bank zablokował konto czy środki
    na koncie na podstawie pomówień. Bo przecież nie z nakazu sądu
    czy na wniosek prokuratury.
    Zamiast czekać aż zablokują moje bo np. kiedyś robiłem wpłatę
    na takie konto zmieniam bank.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2010-02-26 10:35:46
    Od: "deq" <d...@g...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czy na wniosek prokuratury.
    > Zamiast czekać aż zablokują moje bo np. kiedyś robiłem wpłatę

    bez przesady.. zgłoszenie tej fundacji na którą wpłaty były adresowane w
    przelewie i zweryfikowanie że właścicielem konta jest Zygfryd Muńcipek a nie
    fundacja Lux Veritatis to moment.. i nie są to już pomówienia, szczególnie
    po oficjalnym zgłoszeniu od w/w fundacji a nawet bez niego.

    Druga sprawa, ze mogliby równie szybko działać w przypadku jak jest np.
    wałek na allegro a nie czekają z blokadą konta 2 tygodnie aż do wypełnienia
    pełnej procedury - postanowienie o zwolnieniu z tajemnicy bankowej i dopiero
    blokada rachunku przez prokurature.

    pozdrawiam.

  • 35. Data: 2010-02-26 12:47:16
    Od: BK <b...@g...com>

    On 26 Lut, 07:17, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
    > BK <b...@g...com> writes:
    >
    > [...]
    >
    > O ile słowo fundacji spowoduje uzasadnione podejrzenie. :P
    > Bo ja np. Rydzyjku nie wierzę i co teraz.
    > KJ
    > PS. :)
    > --http://modnebzdury.wordpress.com/2009/10/01/niewia
    rygodny-list-prof-m...
    > Spokojnie... To tylko prowokacja.

    Ale bank jest w stanie sprawdzic to podejrzenie. Jesli np. wyciag
    pokazuje, ze wplaty na dany rachunek sa z tytulem "datek na radio
    maryja" to podejrzenie jest uzasadnione.

  • 36. Data: 2010-02-26 13:24:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "BK" 3...@g...goo
    glegroups.com

    : Ale bank jest w stanie sprawdzic to podejrzenie. Jesli np. wyciag
    : pokazuje, ze wplaty na dany rachunek sa z tytulem "datek na radio
    : maryja" to podejrzenie jest uzasadnione.

    Mam w domu radio (na tranzystorach, ;) nie lampowe) i nazwałem je maryja. :)
    No i zbieram pieniądze na utrzymanie tego radia -- elektryczność, abonament... ;)

    Nie ulega wątpliwości, że konto należy zablokować (co uczyniono) a pieniądze
    przekazać fundacji albo zwrócić (naiwnym do kwadratu) ofiarodawcom, ale należy
    też odszukać właściciela (założyciela?) konta, aby go ukarać za oszukiwanie. :)

    Mnie pozostaje satysfakcja -- jakim mieczem wojował Rydzyk, takim oberwał. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 37. Data: 2010-02-26 13:29:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RadoslawF" hm803p$lcm$...@n...news.atman.pl

    > Nie mogą.
    > Z takiego banku klienci uciekną szybciej niż dyrektor dostanie
    > podziękowania od policji i prokuratury za komunistyczną czujność.

    IMO szybka reakcja banku podniesie jego wiarygodność w oczach
    klientów -- bez względu na wyznanie i religijność tychże. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 38. Data: 2010-02-26 13:32:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RadoslawF" hm83mt$v3v$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > czy na wniosek prokuratury.
    > Zamiast czekać aż zablokują moje bo np. kiedyś robiłem wpłatę

    Wzywam policję i mówię, pokazując dokumenty, że ktoś włamuj się do
    mojego samochodu. Policja odmawia interwencje bez nakazu sądu!!! ;)

    Nie bronię Rydzyka, bo to oszust równy temu, kto go okradł, ale
    jednak właścicielem znaków RR nie jest właściciel konta. :)
    Sprawa jasna i oczywista.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 39. Data: 2010-02-26 13:36:11
    Temat: mBank - Maryja
    Od: pyrtek <u...@n...com>

    Jestem sobie uczciwym biznesmenem. Tak uczciwym, ze paru moich
    konkurentów nie śpi z mojego powodu po nocach. Któryś z nich wymyślił,
    że wydrukuje fałszywki ulotek radia z Torunia podając mój numer konta.
    Bank zablokował mi konto. Mój biznes (wymagający błyskawicznego
    przepływu pieniędzy) pada. Pracownicy idą na bruk.

    Kto mi za to zapłaci? mBank, czy ojciec dyrektor?

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 40. Data: 2010-02-26 15:11:32
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-26 14:32, Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

    > Wzywam policję i mówię, pokazując dokumenty, że ktoś włamuj się do
    > mojego samochodu. Policja odmawia interwencje bez nakazu sądu!!! ;)

    Sugerujesz że pracownik banku ma uprawnienia i obowiązki
    porównywalne z policjanetm ?

    > Nie bronię Rydzyka, bo to oszust równy temu, kto go okradł, ale
    > jednak właścicielem znaków RR nie jest właściciel konta. :)
    > Sprawa jasna i oczywista.

    Niestety bronisz.
    Ale nie to jest ważne, ważne jest że bank może sobie dojść do
    wniosku że pieniądze na jakimś koncie pochodzą z nielegalnych
    źródeł i je zablokować. Tobie to nie przeszkadza bo jesteś
    dzieciakiem bez wyobraźni. Ci którzy nie są dzieciakami i mają
    trochę wyobraźni już widzą jak podobną komunistyczną postawą
    wykazują się różne inne instytucje, łącznie z cieciem z bramy
    który nie pozwoli ci wyjechać twoim samochodem bo ma
    podejrzenie że zdobyłeś go w nieuczciwy sposób.
    To tez ci nie będzie przeszkadzało ?