  • 1. Data: 2010-02-25 19:29:14
    Temat: mbank i radio Maryja
    Od: z...@o...pl

    jak oceniacie postawę mBanku?

    Moim zdaniem, okrągłe słówka o "przyglądaniu się" sprawie,
    to za mało. Moim zdaniem rachunek powinien zostać zablokowany
    na kilka dni, aby stosowne organy mogły wydać postanowienie
    o wszczęciu śledztwa i zablokowaniu rachunku do wydania wyroku
    przez sąd, który rozstrzygnie jak zadysponować pieniędzmi.

    Moim zdaniem, pieniądze powinny być albo zwrócone ofiarodawcom
    albo przekazane Radiu Maryja (sam ksiądz Rydzyk nie jest postacią
    z mojej bajki, ale przecież ludzie przekazywali je z intencją,
    aby trafiły do łapek Łojca Dyrektora)

  • 2. Data: 2010-02-25 19:32:50
    Temat: Re: mbank i radio Maryja
    Od: z...@o...pl

    > jak oceniacie postawę mBanku?

    link dla nie znających sprawy

    http://wiadomosci.onet.pl/2133707,11,radio_maryja_pa
    dlo_ofiara_oszustow_bankowych,item.html

  • 3. Data: 2010-02-25 19:41:47
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    z...@o...pl wrote:

> [...]
    > o wszczęciu śledztwa i zablokowaniu rachunku do wydania wyroku
    > przez sąd, który rozstrzygnie jak zadysponować pieniędzmi.

    Postawa poprawna. Na słowo jakiejś fundacji nie powinni nic blokować.

    Mogą najwyżej szybko i sprawnie zadziałać z organami typu
    policja/prokurator.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 4. Data: 2010-02-25 19:44:46
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    W dniu 2010-02-25 20:29, z...@o...pl pisze:

> [...]
    > albo przekazane Radiu Maryja (sam ksiądz Rydzyk nie jest postacią
    > z mojej bajki, ale przecież ludzie przekazywali je z intencją,

    Jaki to los bywa sprawiedliwy :)
    "ludzie przekazywali je z intencja ratowania stoczni"
    Czym sie rozni ten oszust od Rydzyka "ratujacego stocznie"?

  • 5. Data: 2010-02-25 19:57:12
    Od: z...@o...pl

    > Jaki to los bywa sprawiedliwy :)
    > "ludzie przekazywali je z intencja ratowania stoczni"
    > Czym sie rozni ten oszust od Rydzyka "ratujacego stocznie"?

    niczym. Moim zdaniem pieniądze oszusta z mbanku należy oddać Rydzykowi
    a odpowiednią kwotę z kont radia Maryja zająć i przekazać na stocznię.

  • 6. Data: 2010-02-25 20:03:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "kuba" hm6jvi$3d3$...@n...onet.pl

    > Jaki to los bywa sprawiedliwy :)
    > "ludzie przekazywali je z intencja ratowania stoczni"
    > Czym sie rozni ten oszust od Rydzyka "ratujacego stocznie"?

    Ja (kilkanaście lat temu) drukowałem i rozprowadzałem blankiety
    wpłat (na sanktuarium w Licheniu Starym, na Radio Rydzyka i na
    kilka innych celów tego typu) ale robiłem jawnie i podawałem
    poprawne numery kont.

    Ja wpłaciłem (na szczęście niedużo) RR na ratowanie stoczni,
    kolebki Solidarności i na pracujących tam ludzi. Uważałem,
    że RR powinno inwestować szmal w ratowanie upadających
    przedsiębiorstw i w odkupywanie polskiej :) ziemi
    z ,,ziem odzyskanych'' -- wiem, narażam się Niemcom. :)

    Czym ów oszust różni się od Rydzyka? Chyba niczym.
    To znaczy różni się -- wzrostem, nazwiskiem itd., ale
    w wiadomej kwestii to człowiek pokroju Rydzyka. :)

    -=-

    Czy to prawda, że niedawno TV Trwam zmieniła właściciela?
    (że ktoś zrezygnował ze swojego udziału?)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2010-02-25 20:14:00
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    <z...@o...pl>

    > niczym. Moim zdaniem pieniądze oszusta z mbanku należy oddać Rydzykowi
    > a odpowiednią kwotę z kont radia Maryja zająć i przekazać na stocznię.

    No ale zaraz... stoczni już nie ma...

  • 8. Data: 2010-02-25 20:16:02
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    W dniu 2010-02-25 20:57, z...@o...pl pisze:

    > niczym. Moim zdaniem pieniądze oszusta z mbanku należy oddać Rydzykowi
    > a odpowiednią kwotę z kont radia Maryja zająć i przekazać na stocznię.

    A moze powinien postapic jak Rydzyk i powiedziec ze odda tym ktorzy tego
    zazadaja ;)

  • 9. Data: 2010-02-25 20:16:53
    Od: z...@o...pl

    > Ja wpłaciłem (na szczęście niedużo) RR na ratowanie stoczni,
    > kolebki Solidarności i na pracujących tam ludzi.

    Eneuelu, czy gotów byłbyś dla dobra publicznego poświęcić
    trochę swojego czasu i narobić kłopotów sądowych Rydzykowi?
    Bo ten oszust kiedyś chwalił sie że prokuratura umorzyła
    sprawę, bo okazało się że skarżący nie byli ofiarodawcami.

    Jeśli Ty jesteś ofiarodawcą i chciałbyś przysłużyć sie Polsce,
    miło byłoby mi kiedyś przeczytać, że pan Rydzyk dostał zawiasy ;)

  • 10. Data: 2010-02-25 20:17:42
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "kuba" news:hm6lq7$9eq$1@news.onet.pl

    > A moze powinien postapic jak Rydzyk i powiedziec ze odda tym ktorzy tego
    > zazadaja ;)

    he he he dobre :)

    PS.
    A tak jak sobie patrzę na tą sytuacją z Rydzem i mBankiem to dochodzę do
    wniosku, że trafił swój na swego :)