  • 1. Data: 2010-02-25 07:01:51
    Temat: Re: FM Bank otrzyma?licencj? - 3,5 na ROR% ?
    Od: sorden <s...@u...pl>

    kuba wrote:

    > http://fmbank.pl/oferta_dla_klientow_indywidualnych_
    lokaty_terminowe

    Tutaj juz bylem, ale nie ma tu lokat jednodniowych.

    --
    in

  • 2. Data: 2010-02-25 10:31:48
    Temat: FM Bank otrzymałlicencję - 3,5 na ROR% ?
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    Witam,

    Przedwczoraj KNF wydał licencję na rozpoczęcie działalności operacyjnej FM
    Banku. Placówki mają zostać otwarte już w marcu.

    Na ich stronie internetowej można znaleźć m.in. taką zachętę:

    "Od marca br. FM Bank będzie oferował pełen pakiet produktów bankowych, w tym:
    atrakcyjnie oprocentowane rachunki bieżące (3,5%), rachunki walutowe,
    prestiżowe karty kredytowe, rozbudowaną ofertę kredytową i depozytową oraz
    gwarancje bankowe. Dopełnieniem oferty będzie indywidualne doradztwo i obsługa
    przez dedykowanych pracowników banku oraz pakiet usług assistance."

    Ciekawe czy, wzorem "wczesnego" Aliora, będzie można załapać się na rok bez
    opłat? A może i jakaś stówka dla "wyjadaczy wisienek" wpadnie? :)

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 3. Data: 2010-02-25 11:23:53
    Temat: Re: FM Bank otrzymałlicencję - 3,5 na ROR% ?
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl>

    scholastyk <s...@c...onet.pl> napisał(a):

    > ... A może i jakaś stówka dla "wyjadaczy wisienek" wpadnie? :)

    A feee!
    Nie wstyd ci "wyjadaczu wisienek" przyznawać się do takich niecnych postępków?

  • 4. Data: 2010-02-25 14:54:18
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Zamiast mapy googlowej, pod adresem:
    http://fmbank.pl/o_fm_banku_kontakt_placowki
    pojawia się komunikat:
    "Ta witryna wymaga innego klucza interfejsu API Map Google. Nowy klucz
    można wygenerować pod adresem http://code.google.com/apis/maps/"

    a.

  • 5. Data: 2010-02-25 15:18:23
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

> [...]
    > pojawia się komunikat:
    > "Ta witryna wymaga innego klucza interfejsu API Map Google. Nowy klucz

    SOA#1

  • 6. Data: 2010-02-25 16:16:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 16:18:23 +0100, scholastyk napisał(a):

    > P.S. Mamy chyba nowego lidera lokat jednodniowych bez otwierania konta -
    > FM Bank dał 5,72%

    Ciekawe jak będzie z kartami i przelicznikami, cóż czekamy do marca i
    zaczynamy testy ;)

    Xenocide

  • 7. Data: 2010-02-25 16:26:08
    Od: z...@o...pl

    > czekamy do marca i zaczynamy testy ;)

    czy już wiadomo, KTÓREGO marca ruszają?

  • 8. Data: 2010-02-25 16:27:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 11:31:48 +0100, scholastyk napisał(a):

> [...]
    >
    > Ciekawe czy, wzorem "wczesnego" Aliora, będzie można załapać się na rok
    > bez opłat? A może i jakaś stówka dla "wyjadaczy wisienek" wpadnie? :)

    Konto jest darmowe:

    http://fmbank.pl/oferta_dla_klientow_indywidualnych_
    ror

    ale bezpłatne tylko bankomaty BZWBK a c4y za 2,5 pln, także raczej
    średnio. Nadrabiają 3 darmowymi kartami do rachunku. Ogólnie jak na start
    nie jest źle, ale jakiejś rewelacji nie ma się chyba co spodziewać.

    Xenocide

  • 9. Data: 2010-02-25 16:28:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 16:18:23 +0100, scholastyk napisał(a):

    > P.S. Mamy chyba nowego lidera lokat jednodniowych bez otwierania konta -
    > FM Bank dał 5,72%

    Z tego co przejrzałem, to jednodniowe są słabo oprocentowane. Chyba Ci
    chodzi o 3/6/12 m-c z kapitalizacją dzienną.

    Xenocide

  • 10. Data: 2010-02-25 16:30:15
    Od: sorden <s...@u...pl>