  • 1. Data: 2010-02-25 20:33:40
    Temat: banki a "poufnosc danych"
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    skladalem wniosek o kredyt hipoteczny do banku via deweloper.
    poniewaz z pewnych pwoodow uznali, ze nie dadza mi kredytu to odeslali
    dokuemnty do dewelopera.
    Ale odeslali je tak, ze dzis dostalem telefon od jakiego sobcego
    czlowieka, ze ma moje dokuemnty i zebym przyjechal sobie je odebrac.
    okazalo sie ze bank odeslal dokumenty listem zwyklym na nazwisko
    pracownika dewelopera, ale pomylil sie w adresie (zamiast 5a wpisali
    50)

    i teraz rwa mac zastanawiam sie, jakie lewizny mozna nakrecic po ew.
    skopiowaniu danych moich pitow + zaswiadczen z zus, us i dg

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2010-02-25 20:40:01
    Temat: Re: banki a "poufnosc danych"
    Od: pyrtek <u...@n...com>

    Cyb pisze:

    > i teraz rwa mac zastanawiam sie, jakie lewizny mozna nakrecic po ew.
    > skopiowaniu danych moich pitow + zaswiadczen z zus, us i dg
    >
    > pozdarwiam,
    > Cyb

    Wynajmij papugę i zaskarż o zadośćuczynienie na poczet przyszłych szkód.

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 3. Data: 2010-02-25 21:35:38
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    pyrtek wrote:

    > Wynajmij papugę i zaskarż o zadośćuczynienie na poczet przyszłych szkód.

    Tak to się chyba w polandii nie da. Znaczy dostać coś za niebyłe zdarzenie
    (szkody).

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 4. Data: 2010-02-26 10:41:52
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisal
    w wiadomosci grup dyskusyjnych:qando5h0dknpvr55u04fu96nsf45ileoeo@4ax.
    com...

    > i teraz rwa mac zastanawiam sie, jakie lewizny mozna nakrecic po ew.
    > skopiowaniu danych moich pitow + zaswiadczen z zus, us i dg

    Nic specjalnego nie da sie zrobic, wiec niepokój nie jest potrzebny.

  • 5. Data: 2010-02-26 11:42:37
    Od: z...@o...pl

> [...]
    com...

    > Nic specjalnego nie da sie zrobic, wiec niepokój nie jest potrzebny.

    jeśli nie było kserokopii dokumentu tożsamości, to spokojnie.

    jeśli była, to przestępca może próbowac korespondencyjnie przez kuriera
    zawrzeć umowę o kredyt gotówkowy, licząc że kurier będzie się spieszył
    i nie poprosi o plastikowy dowód osobisty celem porownania z kserokopią.