  • 41. Data: 2010-02-26 15:36:34
    Temat: Re: mBank - Maryja
    Od: BK <b...@g...com>

    On 26 Lut, 14:36, pyrtek <u...@n...com> wrote:
    > Jestem sobie uczciwym biznesmenem. Tak uczciwym, ze paru moich
    > konkurentów nie śpi z mojego powodu po nocach. Któryś z nich wymyślił,
    > że wydrukuje fałszywki ulotek radia z Torunia podając mój numer konta.
    > Bank zablokował mi konto. Mój biznes (wymagający błyskawicznego
    > przepływu pieniędzy) pada. Pracownicy idą na bruk.
    >
    > Kto mi za to zapłaci? mBank, czy ojciec dyrektor?
    >
    > --
    >
    > Tnx. Pzdr.         Pyrtek

    Bez przesady. Rozmawiamy o tym jak o jakiejs czarnej magii. Bank jest
    w stanie odroznic konto normalnego klienta na ktorym od X czasu
    pojawilaly sie normalne/typowe obroty i nagle jest jakas niewielka
    dziwna akcja do wyjasnienia od sytuacji, w ktorej konto "na slupa"
    wyplywa brudna kasa. Konta 'slupow' praktycznie golym okiem widac - z
    pewnych wzgledow :)

  • 42. Data: 2010-02-26 16:05:52
    Temat: Re: mbank i radio Maryja
    Od: z...@o...pl

    > IMO szybka reakcja banku podniesie jego wiarygodność w oczach
    > klientów -- bez względu na wyznanie i religijność tychże. :)

    A ja mam cichą nadzieję, że Rydzyk będzie nieusatysfakcjonowany
    i że narobi mBankowi smrodu przed KNF a ta wreszcie przyjrzy się
    sposobowi w jaki mBank traktuje inne, "zwykłe" doniesienia o
    przestępstwie, np. wałki z allegro.

  • 43. Data: 2010-02-26 17:35:21
    Temat: paranoja na sile przybiera...
    Od: z...@o...pl

    wczoraj polemizowałem z poglądem że:

    > 3) Pan Rydzyk wedle informacji prasowej nie zwrócił się do Mbanku, ani
    > organów ścigania, tylko zrobił audycję o złodziejskim banku (klasyk)

    ale niestety... kolega mial rację. dzisiaj kolejny dzień ataków na mBank.

    cytując słowa Kazika Staszewskiego powiem:
    paranoja na sile przybiera, o tym będę mówił teraz.

    Dzisiaj Łojciec Dyrektor uświadomił słuchaczy że celowo(!) stworzono lukę
    w prawie bankowym, która pozwala bankom wymigać sie od odpowiedzialności.

    Jak widać, stan pacjenta z Torunia po kilku latach poprawy uległ ponownemu
    pogorszeniu. Nie tylko Mohery ale także tacy "świrolodzy" jak ja :P
    pamiętają dobrze co Rydzyk wygadywał kilka lat temu gdy wprowadzono IBAN.

    W skrócie: IBAN jest zbędny, utrudnia życie i wymyślono go tylko po to,
    aby "pod pozorem unowocześniania bankowości" podkreślam "pod pozorem"
    zniszczyć radio Maryja. Był to spisek wiadomych sił itd. Reszte doczytać
    można w podręczniku psychiatrii.

    Wyobraźmy sobie co by było gdyby ojciec dyrektor na jeden dzień został
    szefem KNF :P przypuszczam że eliksir i euroeliksir SEPA zrównałyby się
    cenowo. Bo jesli każdy przelew trzeba byłoby badać to koszty by wzrosły.

    A wtedy? Okazałoby się że to kolejny atak wiadomych sił na wiadome radio.
    Bo specjalnie i z premedytacją ludzie wyznania handlowego podnieśli ceny
    przelewów aby uderzyć w radio Maryja.

    Sumując: psychoza paranoidalna pana Rydzyka wydaje mi się nieuleczalna.

  • 44. Data: 2010-02-26 19:04:02
    Temat: Re: paranoja na sile przybiera...
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    z...@o...pl writes:

    > Wyobraźmy sobie co by było gdyby ojciec dyrektor na jeden dzień został
    > szefem KNF :P przypuszczam że eliksir i euroeliksir SEPA zrównałyby się
    > cenowo.

    Przeciez tak wlasnie powinno byc :-)

    > Bo jesli każdy przelew trzeba byłoby badać to koszty by wzrosły.

    Sa banki, ktore sprawdzaja nazwe beneficjenta dla byc moze nawet kazdego
    przelewu (a na pewno dla wiekszych), i jakos za przyjecie przelewu sie
    tam dodatkowo nie placi. Bez przesady, komputery potrafia sobie poradzic
    ze zdecydowanie ciekawszymi "wyzwaniami".

    To ze akurat mBank nie porownuje nazw nie znaczy, ze to jest trudne,
    a po prostu znaczy, ze wlasnie tego nie robi. Zapewne dorobienie tej
    funkcjonalnosci mialoby swoja cene. mBank nie robi takze roznych innych
    rzeczy, ktore potrafia robic inne banki, i co z tego. To zreszta,
    przynajmniej czesciowo, ich ryzyko i ich kalkulacje.

    > A wtedy? Okazałoby się że to kolejny atak wiadomych sił na wiadome radio.

    A tak w ogole, to tam sa jakies szczegolne np. godziny z takimi
    audycjami? Jak jakis czas temu mialem w zastepczym samochodzie radio
    ustawiajace sie domyslnie na RM, to nie zauwazylem tam zadnego wyzszego
    niz przecietny poziomu mijania sie z prawda. Nie mowie, ze od razu bylo
    wiadomo ze to radio chrzescijanskie, ale generalnie jakies tam audycje
    (na zapewne malo kontrowersyjne tematy, nie pamietam) wydawaly sie
    miec "jakies rece i nogi".

    Jakbym wiedzial kiedy mozna trafic na "wiadome" audycje to moglbym
    posluchac, specjalnie nie bede monitorowal 24h/d.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 45. Data: 2010-02-26 21:10:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pyrtek" hm8ioa$ia1$...@n...onet.pl

[...]

    No cóż. Chyba nie każdy pomyślał o takim rozwiązaniu.
    Być może naprawdę dowcipniś nie jest właścicielem tego konta. :)
    Powiedziałbym nawet, że Twoje rozwiązanie jest bardziej prawdopodobne
    niż rozwiązanie wzięte pod uwagę przez tak zwaną większość osób. :)

    Jeśli naprawdę Twój interes wymaga szybkiego przepływu gotówki,
    możesz nawet nie zauważyć przez jakiś czas tego, że wpływają
    tam dziwne datki.

    Tak czy siak -- nie zdziwię się, jeśli właściciel konta będzie bronił
    się właśnie w ten sposób -- konto moje, ale dowcip cudzy. :) Bank
    twierdzi, że właściciela konta odnajdzie bez trudu, gdyż dokładnie
    weryfikuje dane założyciela. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 46. Data: 2010-02-26 21:39:04
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Krzysztof Halasa" news:m31vg7u8d9.fsf@intrepid.localdomain

    > Nie mowie, ze od razu bylo
    > wiadomo ze to radio chrzescijanskie, ale generalnie jakies tam audycje
    > (na zapewne malo kontrowersyjne tematy, nie pamietam) wydawaly sie
    > miec "jakies rece i nogi".

    a po czym się poznaje, że dane radio jest radiem chrześcijańskim? :)

    > Jakbym wiedzial kiedy mozna trafic na "wiadome" audycje to moglbym
    > posluchac, specjalnie nie bede monitorowal 24h/d.

    czy na stronie RM nie ma jakieś archiwum w MP3 itp. ?

  • 47. Data: 2010-02-26 22:12:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Valdi" hm9dde$pvg$...@n...interia.pl

    > a po czym się poznaje, że dane radio jest radiem chrześcijańskim? :)

    Na pewno nie po odmawianym różańcu -- protestanci nie odmawiają. :)
    Ja rzadko słucham tego radia. :) Nie płacę na to radio -- więc
    i nie słucham go zbyt często.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 48. Data: 2010-02-26 22:36:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RadoslawF" hm8o30$2ck$...@n...news.atman.pl

    > [..] Tobie to nie przeszkadza bo jesteś
    > dzieciakiem bez wyobraźni. Ci którzy nie są dzieciakami i mają
    > trochę wyobraźni już widzą jak podobną komunistyczną postawą
    > wykazują się różne inne instytucje,

    Dzieckiem bez wyobraźni jest ten, kto prowadząc poważny biznes, ma tylko
    jedno konto firmowe. :) W tym kraju bez podawania jakiejkolwiek przyczyny
    blokuje się konta bankowe codziennie. :)

    Nie podaje się przyczyny lub podaje przyczynę głupią typu
    ,,błąd systemu''. Mnie taką przyczynę podano w poniedziałek
    w Polbanku, gdy chciałem opróżnić swoje trzy mocne. Tego dnia
    były co najmniej dwie takie przerwy.

    Inną metodą blokowania jest dopominanie się dowodu osobistego przy
    wpłacaniu. Tak mnie odprawiono dziś z Eurobanku. :) Wpłaciłem do
    mBanku we wpłatomacie. :)

    Swoistą blokadą może być kolejka i sposób jej obsługiwania. :)

    Innym typem blokady są przelewy idące nadmiarowo długo lub ginące
    (w Eurobanku na przykład czy w BZ WBK) zlecenia przelewów z odroczeniem.

    Gdyby komuś ***uczciwemu*** niepotrzebnie zablokowano takie konto,
    na pewno nie miałby nic przeciwko takiej blokadzie, choćby nawet
    był wrogiem Rydzyka -- toż przyczyniłby się do walki z nieuczciwością. :)
    (która jakimś sposobem by go kiedyś ugodziła)

    Tak czy siak (czy właściciel jest oszustem, czy jest tylko czyjąś ofiarą)
    konto musi być zablokowane, choćby dla dobra uczciwego właściciela, który
    padł ofiarą czyjejś nieuczciwości -- bez takiej blokady musiałby rozdzielać
    pieniądze swoje od cudzych i stale byłby oskarżany przez głupkowate babcie
    o złodziejstwo. Można (i warto) oczywiście zapytać -- kto ma zapłacić za
    otwarcie nowego konta, drukowanie nowych ogłoszeń firmowych czy faktur
    z numerami konta...

    Weź inny przykład -- ktoś Ci nalepił na Twoim samochodzie wiarygodnie wyglądający
    napis POLICJA. :) Czy możesz jeździć takim samochodem ,,po mieście''? Wątpię. :)
    Czy policjant musi mieć nakaz prokuratury, aby Cię zatrzymać? :) Wątpię. :)
    Podobnie rzecz się ma ze strojem łudząco przypominającym strój policyjny. :)

    Dzieciuchem jest ten, kto się oburzy na bank, gdy ten blokuje takie konto.
    Rydzyka nie bronię -- to oszust (nie chodzi mi tylko o drobne oszustwa
    typu zbieranie na stocznię, ale o znacznie większy kaliber przestępstwa)
    lecz nie można wymierzać sprawiedliwości w taki sposób. IMO konto musiało
    być zablokowane a sprawa powinna zostać poważnie zbadana.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 49. Data: 2010-02-26 23:35:28
    Od: z...@o...pl

    > "RadoslawF" hm803p$lcm$...@n...news.atman.pl

    > IMO szybka reakcja banku podniesie jego wiarygodność w oczach
    > klientów -- bez względu na wyznanie i religijność tychże. :)

    reakcja banku była szybka i prawidłowa. mBank zachowal sie uczciwie,
    a Rydzyk jak szef mafii.

    Właśnie kilkadziesiąt minut temu
    radio Belzebub oświadczyło że mBank przyniósl im pieniądze w zębach.
    radio Belzebub oświadczyło ponadto że to za mało i będą w dalszym
    ciągu nękać mBank, szantażować i próbować wyłudzać kolejne pieniądze
    pod pozorem odszkodowania za rzekome straty moralne i finansowe.

    IMHO jest to wołająca o pomstę do nieba OBRZYDLIWOŚĆ
    Pod względem moralnym przypomina to zastraszanie dłużnika
    groźbami wyłamania palców. Od dzisiaj Rydzyk stracił moralne
    prawo do krytykowania "przedsiebiorstwa Holocaust".

  • 50. Data: 2010-02-26 23:41:51
    Od: z...@o...pl

    > Bank twierdzi, że właściciela konta odnajdzie bez trudu,
    > gdyż dokładnie weryfikuje dane założyciela. :)

    czy tzn. że mBank zaprzestał współpracy z firmą "Siódemka"? T/N?