  • 1. Data: 2003-04-29 10:08:38
    Temat: mbank - dno - wracam do "marmurow"
    Od: "M.P" <m...@o...pl>

    zalatwienie czegokolwiek w tym banku to horror.
    Wyslanie byle pisma z potwierdzeniem, ze jest u nich np. lokata, a zajmuje
    im ponad miesiac !!! Nie sa w stanie zrealizowac zadnego niestandardowego
    zamowienia, za kazdym razem rozmawia sie z kim innym z mlinki , za kazdym
    razem obiecuja, ze zrealizuja ... po czym wielkie g... po prostu standard
    obslugi klienta to dno.

    dzis - brak serwisu www, mlinia ciagle zajeta ...,
    i do k... n.. nawet przelac pieniedzy nie mozna.

    zaczyna mnie wkurzac ten bank ...
    wracam do marmorow.

  • 2. Data: 2003-04-29 10:27:53
    Temat: Re: mbank - dno - wracam do "marmurow"
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "M.P" <m...@o...pl> wrote in news:b8lipn$mpr$1@news2.ipartners.pl:

    /ciach.../

    > dzis - brak serwisu www, mlinia ciagle zajeta ...,
    > i do k... n.. nawet przelac pieniedzy nie mozna.
    >
    > zaczyna mnie wkurzac ten bank ...
    > wracam do marmorow.

    Czyzby niezdrowa fascynacja minela ? :-)

    Rozsadne polaczenie to marmurkowy, funkcjonalny ROR + mBank jako uzupelnienie i
    "backup" (lub na odwrot). Jak bardzo technika nie bylaby rozwinieta, zawsze trzeba
    wziac
    poprawke na to, ze cos moze dluzej nie dzialac ...i to akurat wtedy, gdy jest
    najbardziej
    potrzebne.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-04-29 13:37:29
    Od: "Tomasz Sitek" <p205@_NOSPAM_tlen.pl>

    > Rozsadne polaczenie to marmurkowy, funkcjonalny ROR + mBank jako
    uzupelnienie i

    Ja na razie tylko marmurkowy ROR - teraz wlasnie bede wchodzil do bankowego
    e-swiata - na mBank sie nie zdecyduje bo mysle podobnie jak Ty (tehnika jest
    fajna do czasu...)
    Dla mnie rozsadne pewnie bedzie rozwiazanie Lukas e-konto - masz e-konto,
    ale zawsze wiem gdzie sie udac jak cos mi sie nie spodoba :)

    Tomek

  • 4. Data: 2003-04-29 14:12:27
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    M.P <m...@o...pl> napisał w news:b8lipn$mpr$1@news2.ipartners.pl:

    > zaczyna mnie wkurzac ten bank ...
    > wracam do marmorow.

    Szybko stamtąd wrócisz :)
    W "marmurach" też kilka razy mi się zdarzyło, że nie mogłem podjąć
    swoich pieniędzy.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 5. Data: 2003-04-29 14:26:43
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Tomasz Sitek" <p205@_NOSPAM_tlen.pl> wrote in

    /ciach.../

    > Ja na razie tylko marmurkowy ROR - teraz wlasnie bede wchodzil do
    > bankowego e-swiata - na mBank sie nie zdecyduje bo mysle podobnie jak
    > Ty (tehnika jest fajna do czasu...)

    Ale ja jestem ich klientem od samego poczatku :-) Nie zdecydowalem sie na zalozenie
    tam
    konta ze wzgledu na dostep przez Internet (mialem go juz wtedy ponad rok w Pekao S.A.
    to - moim zdaniem - bardziej funkcjonalny) ...ale dlatego, ze oprocentowanie na
    eMaxie
    wynosilo wtedy cos kolo 17% ! :-) To przesadzalo o odrzuceniu w kat ew. uprzedzen,
    jakie
    mozna bylo miec do tej formy bankowosci. Dopiero pozniej odkrylem inne zalety, np.
    takie
    rozwiazanie jak eKarta oraz fakt, ze konto w mBanku ulatwia zycie na Allegro (wielu
    Allegrowiczow ma tam konta). Zeby nie bylo porozumien - ja jestem oredownikiem nowych

    technologii, ale konto stricte wirtualne traktuje jako "backup" i uzupelnienie
    bogatej
    funkcjonalnosci "wypasionego marmura" :-)))

    > Dla mnie rozsadne pewnie bedzie rozwiazanie Lukas e-konto - masz
    > e-konto, ale zawsze wiem gdzie sie udac jak cos mi sie nie spodoba :)

    Takie rozwiazanie jest najlepsze, ale dobrze miec tez jakis bank wirtualny w
    zanadrzu.
    Czasem korzystnie jest "pooscylowac" srodkami z rachunku na rachunek, czasem dobrze
    jest zabrac oszczednosci z pola widzenia i zrobic z nich lokate w ebanku itp. itd.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 6. Data: 2003-04-29 14:27:43
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> wrote in

    /ciach.../

    > Zeby nie bylo porozumien - ja jestem oredownikiem
    > nowych technologii, ale konto stricte wirtualne traktuje jako "backup"
    > i uzupelnienie bogatej funkcjonalnosci "wypasionego marmura" :-)))

    Uzupelnienie :
    Oczywiscie marmura z dostepem przez Internet.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 7. Data: 2003-04-29 15:08:43
    Temat: Re: mbank - dno - wracam do
    Od: "Adam " <a...@N...gazeta.pl>

    M.P <m...@o...pl> napisał(a):
    > dzis - brak serwisu www, mlinia ciagle zajeta ...,
    > i do k... n.. nawet przelac pieniedzy nie mozna.
    Qqrka a ja dzisiaj swoją pierwszą wypłatę dostałem do mbanku , akurat w takim
    dniu , nawet się wirtualnie forsą nacieszyć nie mogłem.

  • 8. Data: 2003-04-29 17:34:37
    Od: "MaDeR" <S...@w...pl>

    > Qqrka a ja dzisiaj swoją pierwszą wypłatę dostałem do mbanku , akurat w
    takim
    > dniu , nawet się wirtualnie forsą nacieszyć nie mogłem.

    Ale pech :( ja sie bym zastrzelil! (jeszcze pamietam swoja pierwsza wyplate)
    a w ogole ciekawe - u mnie przynajmniej teraz wsyztsko dziala
    ale niektorym innym tez dziallo a innym koszmarnie:( brr

    Paweł Papierkowski "MaDeR" - m...@w...pl
    Moja strona: http://inq.prv.pl/ (wykreśl _AnTiSpAm z maila)
    Wojna atomowa - marzeniem milionów! Podziękuj Bushowi.

  • 9. Data: 2003-04-30 10:53:18
    Od: "M.P" <m...@o...pl>

    tu nawet nie chodzi o dostep do pieniedzy - takie rzeczy zdarzaja sie i
    marmurom.
    Proponuje zlecic mbankowi aby w ciagu tygodnia odeslali podpisane
    oswiadczenie, ze posiada sie lokate, albo oswiadczenie o blokadzie srodkow
    na rachunku.
    Zadanie jest niewykonalne - mimimum miesiac oczekiwania na jakiekolwiek
    pismo. A takie rzeczy czasem sie przydaja, np. gdy zabezpiecza sie kredyt w
    innym banku lokata.
    W marmurze to przynajmniej mozna isc do placowki i taka rzecz zalatwic od
    reki - w mbanku mozna tylko czekac i modlic sie aby wogole cos przyslali,
    albo zlikwidowac lokate i przeniesc do marmura. Rozmawianie i ustalanie
    przez mlinke jest dzialaniem pozbawionym sensu - za kazdym razem rozmawia
    sie z kim innym i za kazdym razem nikt nic nie wie. Mozna tylko stracic
    nerwy gdy sprawa jest pilna.

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:b8m18q$6an$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 10. Data: 2003-04-30 10:58:20
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Tomasz Sitek napisał:

> [...]
    > Dla mnie rozsadne pewnie bedzie rozwiazanie Lukas e-konto - masz e-konto,
    > ale zawsze wiem gdzie sie udac jak cos mi sie nie spodoba :)

    A nigdy nie zdarzylo ci sie spotkac pani w oddziale siedzacej przed
    komputerem z rozlozonymi rekoma "bo system nie dziala"? To szczesliwy
    jestes. Teraz trend jest taki, ze marmurki tez wprowadzaja systemy
    centralne. To co kiedys mozna bylo zrobic we "wlasnym oddziale" bedzie
    tak samo narazone na awarie jak system mBanku. Kiedys to byly male
    niezalezne systemy, teraz system centralny jest SPOF (single point of
    failuer) - jak padnie to na calego. Roznica jest taka ze w marmurku
    bedziesz mogl wyplakac sie pani za lada w rekaw ;)

    MiKo