  • Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - dno - wracam do "marmurow"
    From: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>
    Date: 29 Apr 2003 16:26:43 +0200

    "Tomasz Sitek" <p205@_NOSPAM_tlen.pl> wrote in
    news:b8lvhn$qso$1@atlantis.news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > Ja na razie tylko marmurkowy ROR - teraz wlasnie bede wchodzil do
    > bankowego e-swiata - na mBank sie nie zdecyduje bo mysle podobnie jak
    > Ty (tehnika jest fajna do czasu...)

    Ale ja jestem ich klientem od samego poczatku :-) Nie zdecydowalem sie na zalozenie
    tam
    konta ze wzgledu na dostep przez Internet (mialem go juz wtedy ponad rok w Pekao S.A.
    to - moim zdaniem - bardziej funkcjonalny) ...ale dlatego, ze oprocentowanie na
    eMaxie
    wynosilo wtedy cos kolo 17% ! :-) To przesadzalo o odrzuceniu w kat ew. uprzedzen,
    jakie
    mozna bylo miec do tej formy bankowosci. Dopiero pozniej odkrylem inne zalety, np.
    takie
    rozwiazanie jak eKarta oraz fakt, ze konto w mBanku ulatwia zycie na Allegro (wielu
    Allegrowiczow ma tam konta). Zeby nie bylo porozumien - ja jestem oredownikiem nowych

    technologii, ale konto stricte wirtualne traktuje jako "backup" i uzupelnienie
    bogatej
    funkcjonalnosci "wypasionego marmura" :-)))

    > Dla mnie rozsadne pewnie bedzie rozwiazanie Lukas e-konto - masz
    > e-konto, ale zawsze wiem gdzie sie udac jak cos mi sie nie spodoba :)

    Takie rozwiazanie jest najlepsze, ale dobrze miec tez jakis bank wirtualny w
    zanadrzu.
    Czasem korzystnie jest "pooscylowac" srodkami z rachunku na rachunek, czasem dobrze
    jest zabrac oszczednosci z pola widzenia i zrobic z nich lokate w ebanku itp. itd.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.