    From: MiKo <m...@n...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - dno - wracam do "marmurow"
    Date: Wed, 30 Apr 2003 12:58:20 +0200

    Użytkownik Tomasz Sitek napisał:

    > uzupelnienie i
    >
    > Ja na razie tylko marmurkowy ROR - teraz wlasnie bede wchodzil do bankowego
    > e-swiata - na mBank sie nie zdecyduje bo mysle podobnie jak Ty (tehnika jest
    > fajna do czasu...)
    > Dla mnie rozsadne pewnie bedzie rozwiazanie Lukas e-konto - masz e-konto,
    > ale zawsze wiem gdzie sie udac jak cos mi sie nie spodoba :)

    A nigdy nie zdarzylo ci sie spotkac pani w oddziale siedzacej przed
    komputerem z rozlozonymi rekoma "bo system nie dziala"? To szczesliwy
    jestes. Teraz trend jest taki, ze marmurki tez wprowadzaja systemy
    centralne. To co kiedys mozna bylo zrobic we "wlasnym oddziale" bedzie
    tak samo narazone na awarie jak system mBanku. Kiedys to byly male
    niezalezne systemy, teraz system centralny jest SPOF (single point of
    failuer) - jak padnie to na calego. Roznica jest taka ze w marmurku
    bedziesz mogl wyplakac sie pani za lada w rekaw ;)

    MiKo