  • 1. Data: 2003-04-29 10:31:51
    Temat: konto firmowe ...
    Od: "nigger" <n...@s...pl>

    witam ..
    ktory z bankow oferuje najkorzystniejsze warunki .. ???
    nigger ..

  • 2. Data: 2003-04-29 11:26:51
    Temat: Re: konto firmowe ...
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    nigger <n...@s...pl> napisał w

    > witam ..
    > ktory z bankow oferuje najkorzystniejsze warunki .. ???

    Pewnie wszyscy by Ci tu odpowiedzieli że mBank, ale w świetle wydarzeń
    ostatniej doby nie bardzo mogą :)

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 3. Data: 2003-04-29 11:30:15
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    nigger wrote:
    > witam ..
    > ktory z bankow oferuje najkorzystniejsze warunki .. ???
    > nigger ..

    moj!

  • 4. Data: 2003-04-29 13:01:28
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:b8lnib$c3

    > Pewnie wszyscy by Ci tu odpowiedzieli że mBank, ale w świetle wydarzeń
    > ostatniej doby nie bardzo mogą :)

    :-) tak zdarzenie jst juz malo zabawne, aleeeee .... :-)
    mimo sojej wieloletniej zlosci na nieudacznictwo, pyche i samozadowolenie
    mbankowego perZonelu, z czystym sumieniem mogę polecic to konto dla malej
    np. jednoosobowej firmy.
    Ostatecznie dostep poprzez telefon do nich CHYBA działa (no mam nadzieję)
    podobnie jak mam nadzieję, że zlecenia telefoniczne w tych dniach
    przyjmowane są również bezpłatnie. jeśli ( a jednak warunkek ) powyzsze jest
    spelnione - to jw :-)
    Sa osoby, ktore maja konto np tylko w VW bez tokena i im o nie przeszkadza -
    wiec i w mbanku mozna polecic
    :-))
    ps
    moze ktos wie (z czystej ciekawosci) czy zlecenia telefoniczne daja
    bezplatnie ? w tych wesołych dniach "działąnia inaczej" ?

  • 5. Data: 2003-04-29 13:17:11
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    W artykule b8lt42$rts$...@a...news.tpi.pl,
    niejaki(a): Krab z adresu <_...@h...pl__> napisał(a):
> [...]
    > moze ktos wie (z czystej ciekawosci) czy zlecenia telefoniczne daja
    > bezplatnie ? w tych wesołych dniach "działąnia inaczej" ?

    Mradny wypowiadał się na mBankowym forum że tak .
    Pozwolę sobie na cytat ;

    "Dodałbym jeszcze, że za przelewy wykonane dziś za pośrednictwem operatora
    mBank ma nie pobierać prowizji (czy też ją zwracać). No i że łatwiej
    połączyć się z operatorem po wcześniejszym zalogowaniu się w IVR"

    Lepiej jednak zawsze upewnić się u mLinki o ile nie ma komunikatu na IVR .

    oporek2

  • 6. Data: 2003-04-30 20:05:28
    Temat: Odp: konto firmowe ...
    Od: "Premier" <w...@p...fm>

    polecam Raiffeisen Bank
    otwarcie - darmowe
    prowadzenie - darmowe
    nie ma stałych kosztów, wszystko ruchome, płacisz za tyle ile zrobisz i to
    nie od kwoty ale od sztuki.

    Użytkownik nigger <n...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b8lkbb$f44$...@n...news.tpi.pl...