  • 1. Data: 2003-04-29 08:32:19
    Temat: mBank Express 1.2.00
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl>

    Może to nie najlepsza chwila (w czasie awarii systemu transakcyjnego) na
    kolejne zmiany...
    Dla zainteresowanych polecam nową wersję programu, dla przypomnienia wersja
    Standard bezpłatna.

    .Lista zmian w opcji Pomoc/Co nowego
    .Skróty klawiaturowe
    o Okno Rachunki CRTL+R
    o Strona WWW mBank CTRL+M
    o Okno Narzędzia CTRL+N
    o Dodanie bieżącego wyciągu F6, dodatkowo przycisk dodawania wyciągów został
    umieszczony nad oknem przeglądarki, co pozwoli na obsługę strony WWW przy
    schowanym lewym Pasku/Menu

    .Nawigator do obsługi listy wczytanych operacji
    o Przewijanie rekordów, stron
    o Możliwość zapamiętania rekordu, a następnie powrót w to samo miejsce

    .Otwarcie szczegółów przelewu do ZUS zawiera dodatkowe informacje na temat
    deklaracji ZUS

    .Lista Rachunków Bankowych w nowej zakładce "Narzędzia".
    o Wprowadzone tutaj nazwy rachunków (dla odpowiednich numerów) wyświetlane
    są w głównej liście wszystkich operacji. Dodatkowo lista rachunków zawiera
    ostatnio odczytane Saldo, Datę i Numer operacji. Pozwoli na szybką analizę
    naszych kont w mBanku
    o Rachunki można zdefiniować "ręcznie" lub uzupełnić tylko nazwę do
    automatycznie dopisanego rachunku podczas importu wyciągu

    .Projekt RAVE zawiera dodatkowy wydruk "Wyciągu bankowego" (bez salda po
    operacji). Listę dostępnych raportów możemy zmieniać za pomocą klawiszy
    F7/CTRL+F7

    .W sekcji "Rachunki" opcja do szybkiego filtrowania wyciągów z podanego dnia

    http://www.tgsoft.pl/mbank_ex.htm
    http://www.tgsoft.pl

  • 2. Data: 2003-04-29 19:21:31
    Temat: Re: mBank Express 1.2.00
    Od: "dareq" <d...@s...pl>

    > Dla zainteresowanych polecam nową wersję programu, dla przypomnienia
    > wersja Standard bezpłatna.

    Witam

    Czy jest to bezpieczny programik tzn. nie ma szpiegow?
    Sciagnolem go lecz boje sie uzywac.

    dareq

  • 3. Data: 2003-04-29 21:47:25
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    dareq <d...@s...pl> napisał w

    > Czy jest to bezpieczny programik tzn. nie ma szpiegow?
    > Sciagnolem go lecz boje sie uzywac.

    Używam od kilku miesięcy i jeszcze mi forsa z konta nie zniknęła :)
    A teraz poważnie: Zainstaluj sobie Zone Alarm, to każdorazowo będziesz
    dawał zgodę na dostęp programu do netu.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 4. Data: 2003-04-29 21:47:33
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "dareq" <d...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest to bezpieczny programik tzn. nie ma szpiegow?

    Tego nie bedziesz wiedzial dopoki nie przestudiujesz jego kodu.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )