  • 1. Data: 2003-04-29 09:02:33
    Temat: multilinia - zajete
    Od: "Michał Lesiak (bler)" <m...@b...eu.org>

    czy zdarzylo sie Wam kiedys, zeby infolinia do banku byla zajeta? bo mi w
    citi, bsk i inteligo nigdy, a od godziny wydzwaniam do multibanku bo sie
    ichni serwis internetowy zepsul - i ciagle zajete. to normalne u nich?

    --
    M.

  • 2. Data: 2003-04-29 09:48:19
    Temat: Re: multilinia - zajete
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Lesiak (bler)" <m...@b...eu.org> napisał w
    wiadomości news:Xns936C7057B6F8Bmichalusenetblaaireu@193.110.12
    2.80...

    > czy zdarzylo sie Wam kiedys, zeby infolinia do banku byla zajeta? bo mi w
    > citi, bsk i inteligo nigdy, a od godziny wydzwaniam do multibanku bo sie
    > ichni serwis internetowy zepsul - i ciagle zajete. to normalne u nich?

    To multi też??? :-)

    Nie no, www nie działa, telefon też. :-)

    A trzymajcie Wy sobie te pieniądze w tych dwóch pseudobankach, ja wolę
    zapłacić kilka PeeLeNów miesięcznie i mieć do nich dostęp. :-)

    Chyba będę musiał przenieść nadwyżki z eMaxa gdzieś indziej. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 3. Data: 2003-04-29 10:18:28
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To multi też??? :-)
    Hmmm. Ciekawe. Potwierdzam SPOWOLNIENIE dostepu internetowego
    do MultiBanku, ale korzystac sie z niego moim zdaniem da, co
    prawda jest to troche uciazliwe, np. gubia sie el. grafiki
    ale serwis dziala. Na Multi-linie nie dzwonilem bo nie mialem
    potrzeby.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 4. Data: 2003-04-29 10:21:52
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > To multi też??? :-)
    >
    > Nie no, www nie działa, telefon też. :-)
    >
    > A trzymajcie Wy sobie te pieniądze w tych dwóch pseudobankach, ja wolę
    > zapłacić kilka PeeLeNów miesięcznie i mieć do nich dostęp. :-)

    Multi nie jest znowu taki pseudo - jak wszystkie kanały zawiodą
    to przeciez zawsze możesz przespacerować się do oddziału ;-)

    Pix

  • 5. Data: 2003-04-29 10:41:03
    Od: "Tomasz Kramnik" <t...@N...gazeta.pl>

    Michał Lesiak (bler) <m...@b...eu.org> napisał(a):

    > czy zdarzylo sie Wam kiedys, zeby infolinia do banku byla zajeta? bo mi w
    > citi, bsk i inteligo nigdy, a od godziny wydzwaniam do multibanku bo sie
    > ichni serwis internetowy zepsul - i ciagle zajete. to normalne u nich?

    To nie żaden pseudobank jak tu ktoś napisał. Powstrzymajcie się od takich
    komentarzy bo cała ta grupa zaczyna przypominać gromadę wiecznie
    niezadowlonych konsumentów. Aż się czytać odechciewa. Ufff....

    A co do Multibanku, to chyba cały BRE Bank ma dzisiaj awarię, bo mBank nie
    działa i jakikolwiek dostęp do Multi też nie. Mogliby chociaż na stronie
    umieścić informację, że jest awaria i ile mniej więcej potrwa.

    Tomek

  • 6. Data: 2003-04-29 10:47:08
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Przez WWW dziala ale bardzo opornie?