  • 11. Data: 2004-05-24 18:59:07
    Temat: Re: [mbank] czy jak wezne kk w promocji...
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał:
    > Mam nadzieję, że 'obszerność' owych punktów Cię nie zrazi,
    > to naprawdę da sie przeczytać ;-P

    Nabijasz się, a ludzie mają baaaardzo poważne dylematy ;DDD

    --
    Witek

  • 12. Data: 2004-05-24 19:13:11
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Nabijasz się, a ludzie mają baaaardzo poważne dylematy ;DDD

    Może mam problemy ze wzrokiem i nie zauważyłem tych obszernych
    fragmentów regulaminu pisanych czcionką rozmiaru 0.00006?;-)))

  • 13. Data: 2004-05-24 20:11:24
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    "S.T.":

    > A proszę bardzo:
    > pkt I.2 oraz pkt III.1-4

    przypomnę pytanie ATZ i moje: czy rezygnacja po pierwszym roku nie
    spowoduje naliczenia opłat za wydanie karty, tzn. czy nie ma warunku, by
    korzystać z karty np. 2 lub 3 lata, by nie zapłacić za wydanie?
    w żadnym z podanych punktów nie ma na to pytanie odpowiedzi, nie ma jej
    także w całym regulaminie...
    tym samym zupełnie niezrozumiała jest dla mnie poniższa złośliwość:

    > Jestem niemal pewien, że przeczytanie regulaminu /.../
    > nie zajęłoby Ci więcej czasu niż napisnie tego posta,
    > a nie musiałbyś zadawać niemądrych pytań ;-)

    oraz niniejsza:

    > Mam nadzieję, że 'obszerność' owych punktów Cię nie zrazi,
    > to naprawdę da sie przeczytać ;-P

    zbyszko janke

  • 14. Data: 2004-05-24 20:18:25
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > korzystać z karty np. 2 lub 3 lata, by nie zapłacić za wydanie?
    > w żadnym z podanych punktów nie ma na to pytanie odpowiedzi, nie ma jej

    oczywiście można przyjąć, że skoro nic takiego nie zaznaczyli, to można
    zrezygnować z KK z odpowiednim wyprzedzeniem (45 dni?) i nie powinno być
    probelemu i opłaty.
    jednak wątpliwość pozostaje...
    zbyszko janke

  • 15. Data: 2004-05-24 20:22:36
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    2004-05-24 22:18, janke wrote:

    > oczywiście można przyjąć, że skoro nic takiego nie zaznaczyli, to można
    > zrezygnować z KK z odpowiednim wyprzedzeniem (45 dni?) i nie powinno być
    > probelemu i opłaty.
    > jednak wątpliwość pozostaje...

    Jak w takim razie - wg Ciebie - powinien byc skonstruowany odpowiedni
    zapis regulaminu? Skoro nie są wskazane żadne 'obwarowania', to wg mnie
    po prostu nie istnieją.

    --
    luzyta

  • 16. Data: 2004-05-24 20:26:17
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    2004-05-24 22:18, janke wrote:

    > oczywiście można przyjąć, że skoro nic takiego nie zaznaczyli, to można
    > zrezygnować z KK z odpowiednim wyprzedzeniem (45 dni?)

    Dla KK - 60 dni.

    --
    luzyta

  • 17. Data: 2004-05-24 20:27:00
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LUZYTA":

    > Jak w takim razie - wg Ciebie - powinien byc skonstruowany odpowiedni
    > zapis regulaminu? Skoro nie są wskazane żadne 'obwarowania', to wg mnie
    > po prostu nie istnieją.

    tak. chyba się zagalopowałem.
    janke

  • 18. Data: 2004-05-24 20:36:13
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > oczywiście można przyjąć, że skoro nic takiego nie zaznaczyli, to można
    > zrezygnować z KK z odpowiednim wyprzedzeniem (45 dni?) i nie powinno być
    > probelemu i opłaty.
    Można przyjąć?
    skoro nie ma innych warunków,
    to obowiązuje wyłącznie standardowy regulamin.
    Na jakiej podstawie mieliby naliczyć jaieś opłaty
    "skoro nic takiego nie zaznaczyli"???

    > jednak wątpliwość pozostaje...
    Nie rozumiem,
    więc mieli w regulaminie promocji napisać:
    "aby korzystać z KK bez żadnych opłat
    trzeba z niej zrezygnować przed upływem..." ?

    St.

  • 19. Data: 2004-05-24 21:48:06
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    "LUZYTA" <l...@n...cieplekapcie.net> wrote in message

    > Dla KK - 60 dni.

    jak wyglada procedura rezygnacji? Wystarczy polecony z wypowiedzeniem czy
    trzeba wyslac przecieta KK do mbanku? Liczy sie data wplywu do mbanku?

    D.