  • 1. Data: 2005-05-14 18:31:45
    Temat: mbank.co.uk ? Jaki internetowy bank w UK ?
    Od: "dżej-dżej" <n...@n...spam.pl>

    Witam

    Potrzebuje założyć konto w jakimś banku w UK... najlepiej
    gdyby był to odpowiednik polskiego mBanku - tj. bank interentowy
    bez prowizji...

    Możecie coś polecić ?

    Chciałbym żeby prowizje były małe albo zerowe
    Obsługa przez Internet (i tylko przez Internet - z Polski !)

    Oprocentowanie nie ma znaczenia !

    TIA

    Pozdr.
    J.J.

  • 2. Data: 2005-05-14 22:24:32
    Temat: Re: mbank.co.uk ? Jaki internetowy bank w UK ?
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "dżej-dżej" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Możecie coś polecić ?
    >
    > Chciałbym żeby prowizje były małe albo zerowe
    > Obsługa przez Internet (i tylko przez Internet - z Polski !)

    Witam,

    Pytanie zadales ale niewiem kompletnie czego szukasz. Z tego co sie
    orientuje to konta internetowe w bankach w UKju sa dodawane za free - takie
    udogodnienie.
    Najlepiej wejdz na strone www.google.co.uk i tam znajdziesz cala liste
    bankow z UKja bez prowizji i z Polski ;)

    Salut
    Piotrek

  • 3. Data: 2005-05-14 23:39:31
    Od: "dżej-dżej" <n...@n...spam.pl>

> [...]

    > Pytanie zadales ale niewiem kompletnie czego szukasz. Z tego co sie
    > orientuje to konta internetowe w bankach w UKju sa dodawane za free -

    Chodzi o jakiś sensowny bank, z którego mógłbym korzystać z Polski (przez
    Internet i wysyłać pieniadze z UK -->> do PL [mBank albo Inteligo])...
    Najlepiej bank bez prowizji, coś w stylu naszego mBank-u.

    > Najlepiej wejdz na strone www.google.co.uk i tam znajdziesz cala liste
    > bankow z UKja bez prowizji i z Polski ;)

    Byłem na googlu i wysypało kilka tysięcy stron - wolałbym tego ine
    przeglądać, tylko
    usłyszeć od kogoś (obeznanego w temacie) jakąs propozycje....

    Pozdr.
    J.J.

  • 4. Data: 2005-05-15 06:28:21
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    dżej-dżej <n...@n...spam.pl> wrote:
    > Byłem na googlu i wysypało kilka tysięcy stron - wolałbym tego ine
    > przeglądać, tylko
    > usłyszeć od kogoś (obeznanego w temacie) jakąs propozycje....

    1) Bedzie problem z zalozeniem - wiekszosc dla rezydentow
    2) No chyba, ze masz wiecej $$$ - wtedy nie bedzie problemu. Jesli jednak
    chcesz tam trzymac ~1000 zl - to sobie odpusc ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-05-15 10:05:03
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Chodzi o jaki? sensowny bank, z którego móg?bym korzysta? z Polski (przez
    >Internet i wysy?a? pieniadze z UK -->> do PL [mBank albo Inteligo])...
    >Najlepiej bank bez prowizji, co? w stylu naszego mBank-u.

    Raczej bedzie trudno znalezc bank ktory bedzie mial darmowe przelewy
    miedzynarodowe...
    Pozatym, zdaje sie, ze takie inteligo pobiera oplate za przyjecie
    takiego przelewu.

    Pzdr.
    Lack

  • 6. Data: 2005-05-15 20:56:06
    Od: "Zdzislaw Dyrma" <b...@a...pl>

> [...]
    >
    > Możecie coś polecić ?
    >
    > Chciałbym żeby prowizje były małe albo zerowe
    > Obsługa przez Internet (i tylko przez Internet - z Polski !)

    Nie wiem do jakich "celow" ma byc konto ale moze wystarczy moneybookers (
    http://skocz.pl/ssm )? Darmowe, obsluga po polsku i coraz bardziej
    popularne.

    dyrma