  • 21. Data: 2004-05-03 13:39:46
    Temat: Re: mbank -> US
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > Layout to akurat najmnijesza zaleta Inteligo, stary zresztą i tak bardziej mi
    > się podobał.

    a mogę wiedzieć w czym nie pasuje ci serwis transakcyjny mB ?

    > Jeśli akurat nie ma cotygodniowej 8-godzinnej przerwy konserwacyjnej...

    jeżeli już to 6-godzinnej i na pewno nie co tydzień, był okres że
    przerwy były co tydzień ale były to przerwy po których następowały
    zmiany w serwisie a nie zwykła jego konserwacja

    P.S.
    powiedz mi - co zrobił ci mBank że tak go nienawidzisz i niszczysz w
    każdym poście na tej grupie???

  • 22. Data: 2004-05-03 14:10:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Mon, 03 May 2004 12:01:57 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >Co to znaczy "jest już za blisko"? Sugerujesz, że mBank kłamie podając terminy
    >sesji wychodzących? Mimo że ten bank ma bardzo śmieszne czasy sesji, to chyba
    >jednak godz. 11:00 jest wyraźnie przed ostatnią sesją?

    To znaczy, że przetwarzanie przedsesyjne juz się rozpoczęło.

    > A może przelew należy złożyć na magiczną (bliżej nieznaną) liczbę minut przed
    >terminem podanym na stronach mBanku? Czy g. 8:00 też będzie za wcześnie czy
    >trzeba zrywać się razem ze wschodem słońca?

    Do której godziny trzeba złożyć analogiczną dyspozycję w BPH i w
    którym punkcie regulaminu jest to określone?
    --
    ___________ (R)

  • 23. Data: 2004-05-03 15:43:56
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 03 May 2004 16:10:59 +0200, w
    <7...@4...com>, Adam Płaszczyca
    <t...@o...pulapka-org.pl> napisał(-a):

    > To znaczy, że przetwarzanie przedsesyjne juz się rozpoczęło.

    A co mnie to obchodzi co im się skończyło albo co się rozpoczęło?
    mbank podaje terminy sesji i ma się ich trzymać.
    Swoją drogą niezły bank, skoro o 11:00 już przetwarza dane na godzinę bodajże
    16...

    > Do której godziny trzeba złożyć analogiczną dyspozycję w BPH i w
    > którym punkcie regulaminu jest to określone?

    Nie używam tej tandety, ale jak pamiętam, to jakoś lepiej to działało niż w
    mbanku.

  • 24. Data: 2004-05-03 15:48:36
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 03 May 2004 15:39:46 +0200, w <c75i7s$5tv$1@nemesis.news.tpi.pl>, david
    <d...@N...o2.pl> napisał(-a):

    > a mogę wiedzieć w czym nie pasuje ci serwis transakcyjny mB ?

    Z wieloma rzeczami -- pisałem wielokrotnie -- nie będę się powtarzał.

    > jeżeli już to 6-godzinnej i na pewno nie co tydzień, był okres że
    > przerwy były co tydzień ale były to przerwy po których następowały
    > zmiany w serwisie a nie zwykła jego konserwacja

    Wiem, wiem, aktualizacja TOiP ;).

    > P.S.
    > powiedz mi - co zrobił ci mBank że tak go nienawidzisz i niszczysz w
    > każdym poście na tej grupie???

    Nic mi specjalnego nie zrobił. Po prostu od zawsze wieje od niego tandetą...

    PS. Chociaż pamiętam, jak przez parę miesięcy nie potrafił zaktywować konta, bo
    zgubił dokumenty. Szkoda, że dowiedziałem się przy tym przy próbie ich
    wybrania, bo ten ich cudowny system transakcyjny nie potrafi poinformować, że
    konto jest write-only :D.

    PS2. A właśnie przypomniało mi się, że mój licznik złych zalogowań wynosi już
    czterdzieści parę i niedługo wszystkie konta znowu będą write-only :).

  • 25. Data: 2004-05-03 16:00:32
    Od: kassander <w...@m...co.za>

    Bartol Partol wrote:

    > No prosze, a w Inteligo spokojnie o 14:30 mozna puscic przelew i wylezie
    > tego samego dnia. Moze mBank moglby sie poprawic w tej kwestii, tym
    > bardziej, ze kasuje za przelewy i stac go na to.

    Sorry za wtręt, ale wydaje mi się, że praktyka mBanku nieco wyprzedza
    teorię. Miałem już kilka razy sytuację, gdy przelew zadysponowany między
    12:00 a 13:30 znajdywał się na koncie w innym banku jeszcze tego samego
    dnia. Choć teoretycznie nie musiał.

    Wojtek

  • 26. Data: 2004-05-03 16:07:51
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 03 May 2004 16:00:32 GMT, w <2...@w...lair>, kassander
    <w...@m...co.za> napisał(-a):

> [...]
    > teorię. Miałem już kilka razy sytuację, gdy przelew zadysponowany między
    > 12:00 a 13:30 znajdywał się na koncie w innym banku jeszcze tego samego

    Musiał. w banku dokonała się technologiczna rewolucja i przelewy wychodzące
    można składać do 13:25 ;)

  • 27. Data: 2004-05-03 16:13:52
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> wrote:

    > Na szczęście nie tylko moja, ale raczej większości -- i całe szczęście, dlatego
    > jest szansa że mBank poprawi tego knota.

    Jakieś dane co do tej 'większości'?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 28. Data: 2004-05-03 16:26:38
    Od: Kamill Jońca <k...@g...pl>

    Radosław Popławski wrote:

    > Musiał. w banku dokonała się technologiczna rewolucja i przelewy wychodzące
    > można składać do 13:25 ;)

    Wiesz co ? Gdy czytam Twoje wypowiedzi o mBanku to mam wrazenie, ze nie
    bardzo wiesz o czym piszesz.

    KJ

  • 29. Data: 2004-05-03 16:32:27
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 3 May 2004 16:13:52 +0000 (UTC), w <0t40966faci732en3e8%sal@hell.hell.pl>,
    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(-a):

    > Jakieś dane co do tej 'większości'?

    Inteligo wygrało jakiś-tam-konkurs na najlepszy interfafe.
    Gdzie jest mBank?

  • 30. Data: 2004-05-03 16:35:45
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 03 May 2004 18:26:38 +0200, w <c75rs0$jsl$1@inews.gazeta.pl>, Kamill Jońca
    <k...@g...pl> napisał(-a):

    > Wiesz co ? Gdy czytam Twoje wypowiedzi o mBanku to mam wrazenie, ze nie
    > bardzo wiesz o czym piszesz.

    Edukuj się:

    Godziny wysyłki:

    05:55 - I sesja KIR
    09:55 - II sesja KIR
    13:25 - III sesja KIR
    16:55 - IV sesja KIR (wyłącznie przelewy do ZUS)