  • 11. Data: 2004-05-03 09:50:44
    Temat: Re: mbank -> US
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik david napisał:

    > w guziku można puścić do 15:00

    Pewnie tak.

    > Moze mBank moglby sie poprawic w tej kwestii, tym
    >
    > kasuje o połowę mniej niż guzik, a do niedawna nie kasował nic

    No ale teraz kasuje, wiec kase ma.

    Bartol

  • 12. Data: 2004-05-03 10:01:57
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 02 May 2004 22:43:23 +0200, w
    <7...@4...com>, Adam Płaszczyca
    <t...@o...pulapka-org.pl> napisał(-a):

    > Bo ostatnia sesja wychodzacą jest już za blisko, żeby się przelew
    > załapał na nią.

    Co to znaczy "jest już za blisko"? Sugerujesz, że mBank kłamie podając terminy
    sesji wychodzących? Mimo że ten bank ma bardzo śmieszne czasy sesji, to chyba
    jednak godz. 11:00 jest wyraźnie przed ostatnią sesją?

    A może przelew należy złożyć na magiczną (bliżej nieznaną) liczbę minut przed
    terminem podanym na stronach mBanku? Czy g. 8:00 też będzie za wcześnie czy
    trzeba zrywać się razem ze wschodem słońca?

  • 13. Data: 2004-05-03 10:04:10
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 03 May 2004 11:47:38 +0200, w <c754gk$qph$1@atlantis.news.tpi.pl>, david
    <d...@N...o2.pl> napisał(-a):

    > Moze mBank moglby sie poprawic w tej kwestii, tym
    >
    > kasuje o połowę mniej niż guzik, a do niedawna nie kasował nic

    A ile guzik kasuje za przelew do US?

    PS. Co prawda za przelewy zwykłe mBank kasuje o połowę mniej, ale ma za
    znacznie gorszy serwis www.

  • 14. Data: 2004-05-03 10:39:07
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > A ile guzik kasuje za przelew do US?

    0,99zł

    > PS. Co prawda za przelewy zwykłe mBank kasuje o połowę mniej, ale ma za
    > znacznie gorszy serwis www.

    znacznie gorszy to twoja uwaga subiektywna, dla mnie gorszym serwisem
    www jest serwis guzika, poza tym guzik to tylko namiastka oferty mBanku,
    droga namiastka...

  • 15. Data: 2004-05-03 10:40:28
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > No ale teraz kasuje, wiec kase ma.

    wiesz co to jest próg rentowności ? to że mB zaczął kasować kasę za
    przelewy nie oznacza, że nagle stał się obrzydliwie bogaty...

  • 16. Data: 2004-05-03 10:41:50
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > Co to znaczy "jest już za blisko"? Sugerujesz, że mBank kłamie podając terminy
    > sesji wychodzących?

    nie, sugeruje że kłamie autor wątku

  • 17. Data: 2004-05-03 10:45:18
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik david napisał:

    > wiesz co to jest próg rentowności ? to że mB zaczął kasować kasę za
    > przelewy nie oznacza, że nagle stał się obrzydliwie bogaty...

    Ajajaj, mozna oczekiwac, ze po wprowadzeniu oplat jakosc ofery sie
    poprawi. Cos za cos.

    Bartol

  • 18. Data: 2004-05-03 11:52:09
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 03 May 2004 12:39:07 +0200, w <c757h4$8op$1@atlantis.news.tpi.pl>, david
    <d...@N...o2.pl> napisał(-a):

    > 0,99zł

    No proszę, doczekałem się czasów, że mBank jest droższy od Inteligo ;)).

    > znacznie gorszy to twoja uwaga subiektywna, dla mnie gorszym serwisem
    > www jest serwis guzika, poza tym guzik to tylko namiastka oferty mBanku,
    > droga namiastka...

    Na szczęście nie tylko moja, ale raczej większości -- i całe szczęście, dlatego
    jest szansa że mBank poprawi tego knota.

  • 19. Data: 2004-05-03 12:07:47
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > No proszę, doczekałem się czasów, że mBank jest droższy od Inteligo ;)).

    taaa... a co wykonujesz częściej ?? przelewy do US czy zwykłe ???

    > Na szczęście nie tylko moja, ale raczej większości -- i całe szczęście, dlatego
    > jest szansa że mBank poprawi tego knota.

    tak, wprowadźmy tylko masę opłat jak to jest w guziku i z zebranej kasy
    zafundujmy nowy layout, tylko po co ???
    obecnie mB ma dużo tanich i dobrych produktów, niektóre są wręcz
    rewelacyjne i unikatowe - jak np. SFI, poza tym system mB działa
    24h/dobę a nie jak guzik 22-23h/d
    ja rozumiem zmiany jakościowe, nowe produkty, ale zmieny dla samych
    zmian to bez sensu

  • 20. Data: 2004-05-03 12:49:34
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 03 May 2004 14:07:47 +0200, w <c75crc$n58$1@nemesis.news.tpi.pl>, david
    <d...@N...o2.pl> napisał(-a):

    > taaa... a co wykonujesz częściej ?? przelewy do US czy zwykłe ???

    Znasz dowcip o ironii i kopaniu w dupę?

    > tak, wprowadźmy tylko masę opłat jak to jest w guziku i z zebranej kasy
    > zafundujmy nowy layout, tylko po co ???

    Layout to akurat najmnijesza zaleta Inteligo, stary zresztą i tak bardziej mi
    się podobał.

    > obecnie mB ma dużo tanich i dobrych produktów, niektóre są wręcz
    > rewelacyjne i unikatowe - jak np. SFI, poza tym system mB działa
    > 24h/dobę a nie jak guzik 22-23h/d

    Jeśli akurat nie ma cotygodniowej 8-godzinnej przerwy konserwacyjnej...