  • 1. Data: 2006-01-17 08:10:01
    Temat: [mBank] zart czy bezczelnosc?
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Witam
    Mamy z zona wspolny rachunek w mBanku. Zona dostala z mBanku list ze
    moze dostac KK w promocji ("karta za podpis" czy jakos tak).
    Stwierdzilismy ze lepszym rozwiazaniem bylaby karta dla mnie (czesciej
    robie zakupy, czesciej place itp). Zadzwonilem do mBanku i
    poinformowalem ich naszych przemysleniach - ze zona by zrezygnowala a ja
    bym chcial dostac KK. Pani powiedziala ze zrobia analize i oddzwonia.
    Wczoraj oddzwonili, powiedzieli ze jednak im przykro ale nie moge ja
    miec tej karty (mam dluzej konto niz zona, wyzsze dochody, ale dobra,
    nic to nie jest najwazniejsze). Pani mowi ze tylko zona moze miec ta KK
    w promocji. Wiec mowie ze zona zrezygnuje. Pani na to zeby zona
    oddzwonila i im o tym powiedziala. Wiec ja mowie ze po co ma oddzwaniac
    - po prostu nie odesle papierow. Pani mowi (uwaga) "no tak. Jak zona nie
    odesle papierow to one straca oczywiscie waznosc. Ale my bedziemy mieli
    w systemie informacje ze zona chce karte kredytowa (sic!) i jej wniosek
    bedzie wisial jako nierozpatrzony i dopoki nie oddzwoni to zadny inny
    jej wniosek (np o kredyt) nie zostanie pozytywnie rozpatrzony". Az mnie
    zatkalo - mBank sam wyslal papiery odnosnie darmowej KK a teraz twierdzi
    ze to my musimy oddzwonic i im powiedziec ze nie chcemy KK bo ten
    nierozpatrzony wniosek (ktorego zona nie skladala) bedzie blokowal
    wszystkie nastepne wnioski. Rece opadaja...
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 2. Data: 2006-01-17 08:33:33
    Temat: Re: [mBank] zart czy bezczelnosc?
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    badzio wrote:
    > ze to my musimy oddzwonic i im powiedziec ze nie chcemy KK bo ten
    > nierozpatrzony wniosek (ktorego zona nie skladala) bedzie blokowal
    > wszystkie nastepne wnioski. Rece opadaja...

    A weź im odeślij ich list z odmową na koszt adresata :-) Może się nauczą.

    reik.

  • 3. Data: 2006-01-17 09:07:37
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Remigiusz Babicz porozsypywal nastepujace haczki:
    > A weź im odeślij ich list z odmową na koszt adresata :-) Może się nauczą.
    Jak na koszt adresata?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2006-01-17 10:43:21
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    badzio napisał(a):
    > Patrze, patrze a tu Remigiusz Babicz porozsypywal nastepujace haczki:
    > Jak na koszt adresata?

    Przyszło chyba z kompertą zwrotną?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 5. Data: 2006-01-17 12:26:56
    Od: peter <p...@p...com>

    badzio wrote:

    > nierozpatrzony wniosek (ktorego zona nie skladala) bedzie blokowal
    > wszystkie nastepne wnioski. Rece opadaja...

    No to sie nadaje co najmniej do trybunalu stanu albo do
    europiejskiej komiscji praw czlowika w Strasburgu
    nie odpuszczaj, pusc ich w skarpetkach, niech sie naucza.

  • 6. Data: 2006-01-17 12:29:18
    Od: peter <p...@p...com>

    badzio wrote:

    > nierozpatrzony wniosek (ktorego zona nie skladala) bedzie blokowal
    > wszystkie nastepne wnioski. Rece opadaja...

    No to sie nadaje co najmniej do Trybunalu Stanu, albo do
    Europiejskiej Komisji Praw Czlowieka w Strasburgu
    nie odpuszczaj, pusc ich w skarpetkach, niech sie naucza
    DAJ IM BOBU.

  • 7. Data: 2006-01-17 13:06:04
    Od: zch28 <zch28@___wp.pl>

    > No to sie nadaje co najmniej do Trybunalu Stanu, albo do
    > Europiejskiej Komisji Praw Czlowieka w Strasburgu
    > nie odpuszczaj, pusc ich w skarpetkach, niech sie naucza
    > DAJ IM BOBU.

    Się obrońca znalazł ? :-)

    zch

  • 8. Data: 2006-01-17 13:24:44
    Od: peter <p...@p...com>

    zch28 wrote:

    > SiÄ? obroĹ?ca znalazĹ? ? :-)
    >
    > zch

    Jaki obronca?!. Mam dosyc rozpasanej samowoli tych wstretnych
    krwiopijcow, tylko ze sam nie mam odwagi aby cos z tym zrobic.

  • 9. Data: 2006-01-17 13:34:00
    Od: "zch28" <z...@u...pl>

    Użytkownik "peter" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    zch28 wrote:

    > SiÄ? obroĹ?ca znalazĹ? ? :-)
    >
    > zch

    Jaki obronca?!. Mam dosyc rozpasanej samowoli tych wstretnych
    krwiopijcow, tylko ze sam nie mam odwagi aby cos z tym zrobic.

    Odwagi!!! Dużo odwagi w nowym roku życzę.

    zch

  • 10. Data: 2006-01-17 13:37:35
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu peter porozsypywal nastepujace haczki:
    > No to sie nadaje co najmniej do Trybunalu Stanu, albo do
    > Europiejskiej Komisji Praw Czlowieka w Strasburgu
    To miala byc ironia?
    Bo nie wiem jaki to ma zwiazek z trybunalem stanu czy prawami czlowieka?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl