  • 1. Data: 2006-01-16 23:17:40
    Temat: usuniecie danych osobowych
    Od: "JerzyR" <j...@o...usunto.pl.ua>

    Witam,
    Mialem kiedys kredyt ratalny w Lukas banku i od tego czasu bank przesyla mi
    ulotki reklamowe (imiennie na moje nazwisko) i takie tam.
    Chcialbym aby zaprzestali tego. Nie pamietam czy dałem ptaszka w miejscu
    gdzie sie wyraża zgode na takie rzeczy przy podpisywaniu umowy kredytowej.
    Czy moge domagac sie usuniecia moich danych osobowych z ich bazy i/lub
    zaprzestania wysyałania ulotek reklamowych?
    Na co sie powołać?

    JR

  • 2. Data: 2006-01-16 23:27:07
    Temat: Re: usuniecie danych osobowych
    Od: LM <p...@n...sig>

    JerzyR pisze 17-01-2006 00:17:
> [...]
    > Czy moge domagac sie usuniecia moich danych osobowych z ich bazy i/lub
    > zaprzestania wysyałania ulotek reklamowych?

    Na ustawę o ochronie danych osobowych. Najlepiej weź sobie jakiś
    formularz, gdzie takowa formułka jest wstawiona i przepisz sobie z niej
    konkretne artykuły czy inne paragrafy :-)

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 3. Data: 2006-01-17 05:41:26
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Czy moge domagac sie usuniecia moich danych osobowych z ich bazy i/lub
    > zaprzestania wysyałania ulotek reklamowych?
    > Na co sie powołać?

    Odwołujesz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych.
    Twoje dane nie mogą być trwale usunięte w ciagu 5 lat od spłacenia kredytu.
    Pamiętaj żebyś miał potwierdzenie złożenia pisma.

    Darek

  • 4. Data: 2006-01-17 06:07:34
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    JerzyR wrote:
> [...]
    > Czy moge domagac sie usuniecia moich danych osobowych z ich bazy i/lub
    > zaprzestania wysyałania ulotek reklamowych?

    Wyślij im listem poleconym, że cofasz zgodę na przetwarzanie twoich
    danych osobowych w celach marketingowych.

  • 5. Data: 2006-01-18 15:42:53
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    JerzyR zapodał(-a):
> [...]
    > podpisywaniu umowy kredytowej.
    > Czy moge domagac sie usuniecia moich danych osobowych z ich bazy i/lub zaprzestania

    Już napisano, że na ust. o ochronie danych osobowych... Napisz takie
    pisemko ... i licz na to, że jednak przyślą :>

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,