  • 1. Data: 2006-01-16 21:59:04
    Temat: lukas - polecenie zaplaty - ma ktos?
    Od: "kraszan" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    Kupowalem produkty na raty w kredycie lukasa. Posiadam konto w mbanku,
    chcialem sobie tak jak na pozostale platnosci ustanowic polecenie zaplaty. Na
    stronie lukasa jest napisane, ze raty mozna splacac poprzez polecenie zaplaty,
    na infolinii poinformowano mnie, ze musze wybrac sie do placowki lukasa. Dzis
    udalem sie we wroclawiu do placowki na swidnickiej. Prosze pania o
    ustanowienie polecenia zaplaty. Pani odpowiedziala, ze takiego czegos u nich
    nie ma, ze zlecenie stale mam sobie ustawic. Ja na to, ze jest i ze chce to
    ustawic. Ona, ze nie. Po malej klotni dzwoni do innego oddzialu i stwierdza,
    ze nie. Znalazlem przy niej na stronie www, ze stoi czarno na bialym ze jest.
    Dzwoni jeszcze raz, o, polecenie zaplaty, jest cos takiego. ALe
    najsmieszniejsze. Kazala mi przyniesc pisemne potwierdzenie z mbanku, ze mbank
    obsluguje polecenie zaplaty na numery kont na ktore wplacam raty. Czy to
    normalna praktyka lukasa? Jak mam PZ w mbanku, ale wierzycielami sa inne firmy
    (idea, plus) to wypelnialem formularz obciazenia, wysylalem do wierzyciela, on
    wysylal odcinek do mojego banku i realizowal PZ. A lukas robi wszystko na
    odwrot, PZ ma byc proste i szybkie, ale nie w lukasie. SPotkal sie ktos z
    czyms takim? Moze ktos ma i mu to w lukasie dziala i powie mi jak to
    zalatwil?:) Bo nie wiem czy nie udac sie jeszcze raz ale do glownej siedziby
    na orlat i nie zrobic rabanu :)

    pozdrawiam