  • 1. Data: 2006-01-17 10:34:38
    Temat: BPH - podwyzszyli mi % kredytu :( - czy tylko ja?
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    witam

    dostalem pisemko ze od dnia 01.02.06 kredyt zostaje podniesiony o 0,5 %.
    niezle co?
    Kredyt w CHF brany na 28 lat na 100% inwestycji.
    Czy tylko ja dostapilem tego zaszczytu (mam nadzieje ze grupopwiecze
    ktorzy taz maja wziety w BPH sie odezwa)
    No i czy nie wypadalo by jakos to umotywowac. A nie tylko nowa wysokosc
    od dnia tego. Tak troche niegrzecznie - czy ja sie czepiam czy to
    ogolnie przyjeta forma?

    PanTalon

  • 2. Data: 2006-01-17 10:43:50
    Temat: Re: BPH - podwyzszyli mi % kredytu :( - czy tylko ja?
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > No i czy nie wypadalo by jakos to umotywowac. A nie tylko nowa wysokosc od
    > dnia tego. Tak troche niegrzecznie - czy ja sie czepiam czy to ogolnie

    zalezy co masz w umowie. jesli masz w umowie oprocentowanie równe LIBOR dla
    CHF + marza to bank pewnie zmienil stope, bo LIBOR dla CHF ostatnio poszedl
    mocno w góre. Bo podejrzewam ze marzy nie mogli zmienic.

  • 3. Data: 2006-01-17 11:23:18
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    m[...] <p...@g...pl> wrote:
    > No i czy nie wypadalo by jakos to umotywowac. A nie tylko nowa
    > wysokosc od dnia tego. Tak troche niegrzecznie - czy ja sie czepiam
    > czy to ogolnie przyjeta forma?

    no wiesz :) Oprocz ryzyka walutowego jest jeszcze stopy procentowej. A ta w
    Szwajcarii rosnie caly czas. Przygotuj sie, ze w przeciagu ok 1,5 roku
    oprocentowanie Twojego kredytu wzrosnie o ok 1pp. Do tego dochodzi kurs
    frankach. Jak brales kredyt na styk - to moga byc problemy - no ale zawsze
    sie mozesz pocieszyc, ze w takim wypadku i tak nie stac cie byloby na kredyt
    w PLN - no a mieszkanie masz!

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || http://PRNews.pl

  • 4. Data: 2006-01-17 13:21:57
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message dqih8c$8vq$...@a...news.tpi.pl, m[...]
    > dostalem pisemko ze od dnia 01.02.06 kredyt zostaje podniesiony o 0,5
    > %. niezle co?

    Dziwne, ze 0,5 jak frank zdrozal o circa 0,25pp
    Zobacz co masz w umowie. U mnie pisali, ze wyliczaja libor na podstawie
    sredniej z ilustam ostatnich dni kwartalu.
    Chyba, ze to nie 3m, ale nie kojarze zeby którys wzrósl tak mocno.

    Miroo

  • 5. Data: 2006-01-17 16:28:12
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > dostalem pisemko ze od dnia 01.02.06 kredyt zostaje podniesiony o 0,5 %.
    > niezle co?

    Jak ty w ogóle zaciagales kredyt? Czy w ogóle wiedziales ze stopa bedzie
    zmienna? Czytales umowe?
    Padam ci przykladowe stawki LIBOR6M:
    01-07-2005 - 0,76pp
    30-12-2005 - 1,1783
    Zmiana o 0,42

    W zaleznosci od tego kiedy miales uruchomiony kredyt zmiana mogla wynosic i
    0,5pp
    Czy nadal jestes zdziwiony?

    > Kredyt w CHF brany na 28 lat na 100% inwestycji.
    > Czy tylko ja dostapilem tego zaszczytu (mam nadzieje ze grupopwiecze
    > ktorzy taz maja wziety w BPH sie odezwa)

    Zapewniam Cie ze wszyscy i w BPH i w innych bankach, którzy zaciagneli
    kredyt o oprocentowaniu zmiennym , ustalanym jako suma LIBOR+marza
    dostapili zaszczytu podwyzszenia stóp procentowych.

    > No i czy nie wypadalo by jakos to umotywowac. A nie tylko nowa wysokosc od
    > dnia tego. Tak troche niegrzecznie - czy ja sie czepiam czy to ogolnie
    > przyjeta forma?

    Czepiasz sie ale to akurat jest trendy. Lepiej sie czepiac niz zapoznac sie
    z warunkami zaciagnietego kredytu na 28 lat.

    Ale na koniec podpowiem Ci jak sprawszic wysokosc stawki Libor. Mozesz wejsc
    na strone http://pieniadz.hoga.pl/libor_chf.asp
    i wybrac zakres dat.

    Darek

  • 6. Data: 2006-01-18 07:20:25
    Od: zch28 <zch28@___wp.pl>

    > Czepiasz sie ale to akurat jest trendy. Lepiej sie czepiac niz zapoznac sie
    > z warunkami zaciagnietego kredytu na 28 lat.

    Po co te nerwy? Przecież kijjenit nasi pani :-) i trzeba o niego dbać -
    douczyć uswiadomić.
    Strasznie się ci pracownicy banków nerwowi zrobili. Dużo pracy małe
    zarobki. Może zmienic prace?

    zch