  • 1. Data: 2006-01-16 21:23:52
    Temat: Mechanizm bilansujący w kredycie hipotecznym
    Od: Mariusz <m...@t...to.gazeta.pl>

    Witam,

    Czy jakiś bank w Polsce oprócz mBanku i Multibanku oferuje kredyty
    hipoteczne z mechanizmem środków bilansujących?

    Dziękuję, pozdrawiam,
    Mariusz

  • 2. Data: 2006-01-16 23:32:04
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Mariusz <m...@t...to.gazeta.pl> wrote:
    > Czy jakiś bank w Polsce oprócz mBanku i Multibanku oferuje kredyty
    > hipoteczne z mechanizmem środków bilansujących?

    ING BSK i Pekao SA jesli dobrze kojarze.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl

  • 3. Data: 2006-01-17 06:00:38
    Od: d...@n...pl

    > ING BSK i Pekao SA jesli dobrze kojarze.
    >
    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    > Banki, karty, konta oraz public relations.

    ING i BSK, mają mechanizm bilansujący oparty na kredycie odnawialnym.
    Multi i m, oprócz tego związanego z kredytem odnawialnym posiadają również
    drugą wersję mechanizmu bilansującego: kredyt spłacany ratalnie (co miesiąc) z
    oddzielnym rachunkiem z którego środki bilansują sie z kredytem.

    Pozostałe banki nie posiadają podobnej oferty.

  • 4. Data: 2006-01-17 17:57:16
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > oddzielnym rachunkiem z którego środki bilansują sie z kredytem.
    >
    > Pozostałe banki nie posiadają podobnej oferty.

    Jeszcze Pekao ma Eurokonto Hipoteczne. Dosc dobra oferta obudowana
    gadzetami, tylko prowadzenie rachunku 20 zł no i prawie zawsze
    obowiazkowa cesja ubezpieczenia na zycie.

    marekz

  • 5. Data: 2006-01-17 19:12:22
    Od: Mariusz <m...@t...to.gazeta.pl>

    MarekZ wrote:
    > Jeszcze Pekao ma Eurokonto Hipoteczne. Dosc dobra oferta obudowana
    > gadzetami, tylko prowadzenie rachunku 20 zł no i prawie zawsze
    > obowiazkowa cesja ubezpieczenia na zycie.
    >
    > marekz

    Z tego co widzę w opisie tego konta to nie można go "użyć" do budowy
    domu - tylko zakup. Czyli dla mnie odpada.

    Mariusz

  • 6. Data: 2006-01-18 05:13:11
    Od: d...@n...pl

> [...]
    > gadzetami, tylko prowadzenie rachunku 20 zł no i prawie zawsze
    > obowiazkowa cesja ubezpieczenia na zycie.

    Eurokonto hipoteczne? Czy możesz w dwóch zdaniach powiedzieć jak ono działa?

  • 7. Data: 2006-01-18 11:31:53
    Od: "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl>

    > Eurokonto hipoteczne? Czy możesz w dwóch zdaniach powiedzieć jak ono
    > działa?
    Coś pośredniego pomiędzy planem hipotecznym (np. mBank) a kredytem w koncie
    osobistym. Różnica w stosunku do mplanu jest taka, że co miesiąc zmniejsza
    ci się limit zadłużenia (tak jakbyć w zwykłym kredycie spłacał raty). W
    porównaniu do kredytu w koncie - mniejsze oprocentowanie i większy limit.

    Pozdrawiam
    Michał M