  • Data: 2019-06-19 09:11:34
    Temat: Re: mBank zaczyna koszenie
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mBąk kombinuje po staremu.
    350zł do wydania kartą przy "eKoncie standard" - ale można zmienić na "eKonto
    osobiste", gdzie wystarczy jeden pyk/mc.
    Prowizja za zagraniczne zrównana do 6% - ale jak włączysz "usługę wielowalutową" to
    masz 3,5% (inna sprawa, że mogliby "obniżyć" z 10%, i z 10% i z 3,5% bym nie
    skorzystał - tak jak z łaski citka, co "promocyjnie obniżył" z 5,8% do 2,9%).
    Oraz moje perypetie z "darmową" visą świat we wspomnianym wątku.

    Od razu człowiek czuje się młodszy - czy też jak w młodości ;) - bo na myśl, że mBąk
    przestał kantować, zrobił dobre promo dla obecnych klientów itp. ogarnęła mnie taka
    nostalgia...