  • Data: 2019-06-19 15:38:34
    Temat: Re: mBank zaczyna koszenie
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-06-19, Cezary <c...@p...fm> wrote:

    [...]

    > Z firmowego mam wszystkie płatne. Kto ma bezpłatne?

    1) niektórzy mogą mieć stare darmowe "Multibankowe" e-Business Class,
    które ma darmowe przelewy wewnętrzne oraz do ZUS/US
    2) nowe firmy mogą mieć konto Start, które ma paczkę bezpłatnych
    przelewów
    3) możesz mieć pakiet "Ja - Profesjonalista", który daje Ci konto
    osobiste (Intensive) oraz firmowe z 20 darmowymi przelewami
    oraz przelewami do ZUS/US/na powiązany rachunek osobisty
    przy warunkach "2000 zł obrotu dowolną kartą debetową/kredytową
    z oferty" + przelew do ZUS z konta firmowego

    Mnie np. dotyczy wariant 1) i 3).

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com