  • Data: 2019-06-19 16:34:08
    Temat: Re: mBank zaczyna koszenie
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 19 czerwca 2019 16:12:01 UTC+2 użytkownik cef napisał:

    > Dopóki jest bezpłatne, to mi nie przeszkadza.
    > Nie chce sie zamykać i tyle...

    Można się pobawić na pół roku w klienta "premium" z mKontem intensive za darmo.
    Retencji w mBąku nie ma - do żony co prawda dzwonili, ale nic nie oferowali, jedynie
    mamrotali. Ale może dla "premium" jest? Skoro nie używasz to i tak nic nie tracisz ;>
    A akurat visa świat może się na wakacje przydać.

    Zaś mBąk nie jest taki zły - w sumie to nie ma zbyt wielu banków, w których można
    mieć ROR bez opłat - santi, inteligo, kantor aliora - plus klony/popierdółki nest,
    idea, getout - bo w innych np. nie da się nie mieć debetówki (nie wiem, jak w obecnej
    ofercie bnp).
    A w mBąku są jeszcze darmowe wszystkie bankomaty z blikiem, zaś wpłacać we
    wpłatomatach można zastrzeżoną debetówką.
    Debetówka może być darmowa przy jednym pyk/mc - oferta jak w bnp paribas.
    A jak ktoś się uprze, to może mieć debetówkę darmową zupełnie bez żadnych warunków -
    ciekawe, po jakim czasie mBąk by się zorientował i jednak coś z tym tematem zrobił.

    Więc jako backup się nada - ale oczywiście do trzymania pieniędzy nie, "indywidualne
    oprocentowanie" max. 1,2% to już nawet nie śmiech.
    Jak ktoś lubi robić im na złość, to można tam przelewać pieniądze na rachunki i
    nabijać im rachunek za przelewy w KIRze ;>
    Tak mi się kiedyś przypomniało jak ktoś założył kilkanaście codziennych zleceń
    stałych na sumy 1gr z tytułem "kara dla getin bank za coś tam" - podobno zadzwonił do
    niego ktoś z zarządu, żeby to wyłączył ;>