  • Data: 2019-06-19 15:48:04
    Temat: Re: mBank zaczyna koszenie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krystek" napisał w wiadomości grup
    >Od 19-go sierpnia wprowadza nowe opłaty i prowizje. Na przykład, by
    >nie płacić za kartę w danym miesiącu już nie wystarczy wykonać 5
    >dowolnych transakcji, teraz trzeba będzie wydać kartą minimum 350
    >PLN-ów. Te i inne rewelacje w komunikacie mBanku -
    >https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/indywid
    ualny/post,8622,19-sierpnia-br-podnosimy-niektore-op
    laty-i-prowizje-dla-kart-oraz-kont.html

    Powiem tak:
    -zeby nie placic za KK, to musialem wydac 12 tys rocznie, co mi jakos
    tam bez wiekszych problemow przychodzilo.
    to w zasadzie nic sie nie zmienilo :-)
    Tylko jak wpadne na pomysl, zeby z KK zrezygnowac, to trzeba bedzie z
    debetowki zrezygnowac ... lub uzywac :-)
    W zasadzie to i tak trzymam ja tylko dla bankomatow ... mbank promuje
    blika ?

    -3% prowizji za przewalutowanie MC ... to podwyzka czy obnizka ? Bo
    wydawalo mi sie, ze do tej pory mieli 5.9, a przynajmniej na Visie
    tyle mieli.
    Czy przy okazji nie przeszli na wlasne kursy rozliczeniowe ?
    A z drugiej strony - wprowadzili bezplatna usluge wielowalutową, wiec
    ciagle nie rozumiem, o co tu chodzi :-(

    Ale ciekawe sa uzasadnienia:

    - o 76,8% wzrosły w ujęciu rocznym (1 kw. 2018 r. do 1 kw. 2019 r.)
    opłaty mBanku z tytułu składek na bankowy fundusz gwarancyjny zgodnie
    z informacjami
    prezentowanymi w Raportach bieżących mBanku S.A. nr 21/2018 oraz
    18/2019.,

    BFG podniosl oplaty, czy mBankowi przybylo depozytow ?

    - o 46,5% wzrosły w ujęciu rocznym (rok 2018 r. do roku. 2019 r.)
    opłaty na pokrycie kosztów nadzoru bankowego według danych banku
    (zgodnie z
    rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 8 lutego 2019 r. w sprawie
    wpłat na pokrycie kosztów nadzoru bankowego),

    Co to jest - skladka na KNF ? To moze od Czarneckiego niewiele chcieli
    :-)
    No ale skladke zgodnie z cennikiem nadal musial zaplacic ... za to
    podatku bankowego nie :-)

    https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/indywidu
    alny/post,8622,19-sierpnia-br-podnosimy-niektore-opl
    aty-i-prowizje-dla-kart-oraz-kont.html

    J.