  • 1. Data: 2020-12-08 15:43:35
    Temat: mBank wymusza (prawie) korzystanie z aplikacji mobilnej
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Coś musi być w tej ich aplikacji, że tak usiłują wcisnąć korzystanie z niej:

    Od 1 marca 2021 r.

    Podnosimy do 10 zł wysokość miesięcznej opłaty za kartę debetową
    (główną lub dodatkową) do: eKonta standard, eKonta, eKonta plus, eKonta
    m dla posiadaczy powyżej 25 roku życia i eKonta z darmowymi bankomatami.

    Jak możesz uniknąć opłaty? Nie zapłacisz, jeśli w każdym miesiącu
    zapłacisz kartą (do konta lub kredytową) łącznie 350 zł i choć raz
    zalogujesz się do aplikacji mobilnej. Jeśli spełnisz warunek, który
    dotyczy płatności kartą, ale nie zalogujesz się do aplikacji, opłata
    wyniesie 3 zł. Jeśli nie spełnisz warunku, który dotyczy płatności
    kartą, to pobierzemy 10 zł.

  • 2. Data: 2020-12-08 16:06:49
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Kłos <a...@w...pl> writes:

> [...]
    > dotyczy płatności kartą, ale nie zalogujesz się do aplikacji, opłata
    > wyniesie 3 zł. Jeśli nie spełnisz warunku, który dotyczy płatności

    Albo chcą wymusić migrację do ekonta osobistego.
    KJ

  • 3. Data: 2020-12-08 16:22:36
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 8 grudnia 2020 o 16:14:06 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):

    > Albo chcą wymusić migrację do ekonta osobistego.

    Rzeczywiście. Myślałem, że im już całkiem na um padło, ale "osobistego" na tej liście
    nie ma.
    Inna sprawa, kto wciąż utrzymuje któreś z eKont na tej liście i nie zamienił jeszcze
    na osobiste.
    A jeszcze inna oczywiście, co mBąk zrobi z osobistym.
    Mi się jeszcze ostało "mobilne na starych zasadach" - czy też po prostu "mobilne", bo
    "mobilne na nowych zasadach" już jakiś czas temu zamienili na "zwykłe".
    Mam nadzieję, ze tego nie ruszają.

  • 4. Data: 2020-12-08 16:26:44
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    [....]
    > Inna sprawa, kto wciąż utrzymuje któreś z eKont na tej liście i nie zamienił
    jeszcze na osobiste.

    Ja. Po co było zmieniać?

    KJ
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 5. Data: 2020-12-08 16:31:10
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> writes:

    > Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:
    >
    > [....]
    >
    > Ja. Po co było zmieniać?

    Zwłaszcza, że w obecnym ekoncie "plus" (tak się domyślam) ma PZ za
    darmo, a w "osobistym" byłoby za 2 pln.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 6. Data: 2020-12-08 16:33:12
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 8 grudnia 2020 o 16:27:04 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):
    > Dawid Rutkowski writes:
    >
    > [....]
    > Ja. Po co było zmieniać?

    Hmm, dla uproszczenia opłat za debetówkę/i?
    Jak używasz do płatności codziennych to warunek kwotowy pewnie nie stanowi problemu.
    Albo płacisz kredytówką mBąka.
    Ale tak czy siak zdecydowanie łatwiej - a już na pewno nie trudniej - jest spełnić
    warunek jednego pyknięcia miesięcznie niż wydania odpowiedniej sumy.
    ZTCP - CMIIW - pozostałe warunki są identyczne.
    Jakby jeszcze ta zmiana była jakoś kłopotliwa...
    Chyba że masz ekonto plus i/lub z darmowymi bankomatami - albo trzymasz z jakiegoś
    innego powodu.

  • 7. Data: 2020-12-08 16:47:56
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Hmm, dla uproszczenia opłat za debetówkę/i?

    Nie używam debetówek mBanku - poza kolekcjonowaniem WOŚP ta zmiana mi
    się rzuciła w oczy, bo była mowa o aplikacji mobilnej, której też do tej
    pory nie mialem potrzeby używać.

    > Jakby jeszcze ta zmiana była jakoś kłopotliwa...
    Ale jednak trzeba coś kliknąć. Po co?

    > Chyba że masz ekonto plus i/lub z darmowymi bankomatami - albo trzymasz z jakiegoś
    innego powodu.

    Tak jak napisałem: PZ. Które z kont z obecnej oferty ma to darmowe?
    Chyba tylko intensiv (wpływ 7 tys.mies)
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 8. Data: 2020-12-08 16:56:53
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-12-08 o 16:26, Kamil Jońca pisze:
    > Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:
    >
    > [....]
    >
    > Ja. Po co było zmieniać?

    Ja też. Również nie zauważyłem czynnika skłaniającego do zmiany - nie
    starcza mi czasu na śledzenie wszystkich zmian w bankach.
    P.G.