    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 8 Dec 2020 07:22:36 -0800 (PST)
    Subject: Re: mBank wymusza (prawie) korzystanie z aplikacji mobilnej
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 8 grudnia 2020 o 16:14:06 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):

    > Albo chcą wymusić migrację do ekonta osobistego.

    Rzeczywiście. Myślałem, że im już całkiem na um padło, ale "osobistego" na tej liście
    nie ma.
    Inna sprawa, kto wciąż utrzymuje któreś z eKont na tej liście i nie zamienił jeszcze
    na osobiste.
    A jeszcze inna oczywiście, co mBąk zrobi z osobistym.
    Mi się jeszcze ostało "mobilne na starych zasadach" - czy też po prostu "mobilne", bo
    "mobilne na nowych zasadach" już jakiś czas temu zamienili na "zwykłe".
    Mam nadzieję, ze tego nie ruszają.