  • 1. Data: 2002-10-15 13:01:29
    Temat: mBank w dół - od dziś
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

  • 2. Data: 2002-10-15 13:20:05
    Temat: Re: mBank w dół - od dziś
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    Czyli trzeba się przeprosić z LG Petro ;-)

    RJCz

  • 3. Data: 2002-10-15 13:23:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    hmmm - zawsze bylo na poczatku miesiaca - cos zmienili regulamin, czy jak?

  • 4. Data: 2002-10-15 13:30:15
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Tue, 15 Oct 2002 15:23:09 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> napisał(a):

    > hmmm - zawsze bylo na poczatku miesiaca - cos zmienili regulamin, czy jak?
    Już dawno zmienili w regulaminie - wtedy kiedy go wszystkim przysyłali -
    bodajże jak wprowadzali kredyt.

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for

  • 5. Data: 2002-10-15 14:49:52
    Od: i...@w...pl

    Czy aby na pewno od dziś?...mnie się wydaje, że jeżeli już to od jutra.

    pzdr.
    cougar

  • 6. Data: 2002-10-15 17:21:44
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    napisał

    > hmmm - zawsze bylo na poczatku miesiaca - cos zmienili regulamin, czy jak?

    ... i pierwszy byl mB, a potem multi. Tym razem odwrotnie ;-))

  • 7. Data: 2002-10-15 17:30:59
    Od: "AGC" <a...@p...fm>

    Ale lipa - niby jest na stronie glownej, ze zmiana od 15, ale w tabelce
    oprocentowania nadal stare dane (od 1.10 - 6,9 eMAX)

  • 8. Data: 2002-10-15 18:00:55
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <aohjbj$b3n$1@news.gazeta.pl>, AGC wrote:
    > Ale lipa - niby jest na stronie glownej, ze zmiana od 15, ale w tabelce
    > oprocentowania nadal stare dane (od 1.10 - 6,9 eMAX)

    Hmm CIekawe ja widze ze jest to informacja z 15, ale mowiaca o jutrzejszym
    dniem czyl jednak rzeczywiscie zmiana jest od 16!

  • 9. Data: 2002-10-15 18:06:19
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aohjbj$b3n$1@news.gazeta.pl, AGC wrote:
    > Ale lipa - niby jest na stronie glownej, ze zmiana od 15, ale w
    > tabelce oprocentowania nadal stare dane (od 1.10 - 6,9 eMAX)

    Czepiasz się i to niesłusznie. Zmiana jest od JUTRA, a w tabelce są i być
    powinny wartości AKTUALNIE obowiązujące. Sprawdź tablkę jutro.

  • 10. Data: 2002-10-15 19:23:38
    Od: "AGC" <a...@p...fm>

    > Czepiasz się i to niesłusznie. Zmiana jest od JUTRA, a w tabelce są i być
    > powinny wartości AKTUALNIE obowiązujące. Sprawdź tablkę jutro.

    Macie racje - sorry.