  • 11. Data: 2002-10-15 20:16:15
    Temat: Re: mBank w dół - od dziś
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" napisał w wiadomości ...
    > Czyli trzeba się przeprosić z LG Petro ;-)

    Nie na długo, nie na długo....
    ;-)))

  • 12. Data: 2002-10-15 21:34:13
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 15 Oct 2002 22:16:15 +0200, "jo44" <j...@f...onet.pl> wrote:

    >Nie na długo, nie na długo....
    >;-)))

    LG juz chyba obnizylo po ostatniej obnizce stop?
    Ale uwaga, uwaga! Obecnie 10-dniowa internetowa Lok@ta BPH jest
    oprocentowana na 7% !
    pewnie "nie na dlugo" :)

    PGR

  • 13. Data: 2002-10-16 13:52:11
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <3...@n...onet.pl>, Piotr Gralak wrote:

    > LG juz chyba obnizylo po ostatniej obnizce stop?
    > Ale uwaga, uwaga! Obecnie 10-dniowa internetowa Lok@ta BPH jest
    > oprocentowana na 7% !
    > pewnie "nie na dlugo" :)

    Na pewno! Wydaje mi sie ze tak sredni do konca roku ok 5% sie ostanie.
    Mam nadzieje ze i tak wirtualne banki beda o wiele bardziej korzystne je
    dnak no coz naprawde jest to juz kwota symboliczna i trzeba miec naprawde
    duze pieniadze, zeby to odczuc (roznica w oprocentowaniu z innymi bankami)
    :(((