  • 1. Data: 2002-10-15 12:57:05
    Temat: PeKaO ---- Multi
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Zamierzam zlozyc wniosek o otwarcie rachunku w MultiBanku - przenosiny sie z
    PeKaO (ma to byc konto tansze, bardziej dostepne itd).
    I tu pytanie - w PeKaO mam kredyt odnawialny (niecala 4-krotnosc moich
    dochodow z umowy o prace), ostatni miesiac zamyknalem niewielkim debetem
    (okolo 1k zl) - czy po przedstawieniu 12 mies historii z PeKaO mam mozliwosc
    uzyskania kredytu w rachunku multi, tak zeby splacic nim PeKao i zamknac tam
    konto? Ktos to moze przerabial???. Czy otrzymywane poczta z PeKaO przed
    przekazaniem do Multi bede musial podstemplowac w oddziale??? Czy
    utrzymywane kontakty zawodowe (duuuuża firma) z BRE Bankiem mogą pomóc
    ;-)))?

    AS

  • 2. Data: 2002-10-15 12:58:41
    Temat: Re: PeKaO ---- Multi
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Matovy" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > przekazaniem do Multi bede musial podstemplowac w oddziale??? Czy
    > utrzymywane kontakty zawodowe (duuuuża firma) z BRE Bankiem mogą pomóc

    Musi być historia rachunku - nie wyciągi. Podstemplowana i podpisana. Wejdź
    na stronę MultiBanku i otwórz sobie kalkulator kredytu - zobaczysz ile Ci
    wyliczą (w przybliżeniu).

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-10-15 13:18:05
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Krzysztof Kowalski napisal:
    > Musi być historia rachunku - nie wyciągi. Podstemplowana i podpisana. Wejdź
    > na stronę MultiBanku i otwórz sobie kalkulator kredytu - zobaczysz ile Ci
    > wyliczą (w przybliżeniu).

    Oprocz tego chyba warto postarac sie o opinie bankowa - przynajmniej
    tak wynika z wczesniejszych postow:
    http://groups.google.com.pl/groups?th=211dc819afb205
    26

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 4. Data: 2002-10-15 13:29:56
    Od: "Redaktor" <r...@g...pl>

    12 mies historii z PeKaO mam mozliwosc

    dowiedz się dokładnie w multi czy chcą opinię czy historię rachunku
    ciekawostka: historia rachunku (wydruk roczny) wg cennika pekao 500PLN

    podejrzewam, że jeśli przyniesze opinię z pekao, że kończysz z debetem to
    nie dostaniesz kredytu, dopiero po 3 mies. systematycznych wpływów

  • 5. Data: 2002-10-15 17:31:22
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Zamierzam zlozyc wniosek o otwarcie rachunku w MultiBanku - przenosiny sie
    > PeKaO (ma to byc konto tansze, bardziej dostepne itd).

    Dobry wybor ;-)))

> [...]
    mozliwosc
    > uzyskania kredytu w rachunku multi, tak zeby splacic nim PeKao i zamknac

    Tak, masz chyba 7 dni na zlozenie wypowiedzenia w pekao od momentu
    podpisania umowy o linie w multi.

    > Ktos to moze przerabial???.

    Ja ;-)) Jak otrzymalem linie w multi, nota bene duzo wieksza niz w
    poprzednim banku, to splacilem linie w innym banku i od razu ja zamknalem.

    > Czy utrzymywane kontakty zawodowe (duuuuża firma) z BRE Bankiem mogą pomóc
    > ;-)))?

    Jesli ta firma jest obslugiwana przez BRE i jest jakas specjalna oferta dla
    tych pracownikow, to tak ;-)))

    pzd

  • 6. Data: 2002-10-15 17:32:44
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Wejdź
    Ci

    > Oprocz tego chyba warto postarac sie o opinie bankowa - przynajmniej
> [...]

    W moim przypadku opinie z poprzedniego banku zalatwial sobie oddzial multi
    we wlasnym zakresie ;-)))

  • 7. Data: 2002-10-15 19:08:52
    Od: DVD_multiregion <d...@c...net>

    Matovy wrote:

    > Zamierzam zlozyc wniosek o otwarcie rachunku w MultiBanku - przenosiny sie z
    > PeKaO (ma to byc konto tansze, bardziej dostepne itd).

    Ha! Ja właśnie po 5 latach bycia w PEKAOSA (od 2 lat jako VIP) prawie
    dziś złożyłem wypowiedzenie umowy w tym banku. Migruję do Multi, wiąże
    się to z przeniesieniem duuuuuuuuużej linii debetowej z PEKAOSA do
    Multi. Procedura była następująca: poszedłem do Żubra gdzie za 30 PLN
    dostałem wydruk (chyba z 20 stron) mojej historii rachunku za 9
    miesięcy, do tego dołączyłem zestawienie pt. średnie miesięczne wpływy
    zweryfikowane, wysłałem całość jakieś 2 tygodnie temu pocztą do Multi i
    dziś miałem od nich 3 telefony m.in. o tym, że linia u nich będzie o 20%
    większa niż w PEKAOSA. Jedynie muszę przesłać im faxem pit za zeszły rok
    i bieżący co jutro uczynię. Wniosek o linię złożyłem telefonicznie,
    autentycznie zapominając podać info, że mam dość spory kredyt hipoteczny
    w BPH PBK. Pan tylko mi o tym przypomniał (nawet podał miesięczną ratę)
    i powiedział że OK. Jak tak dalej pójdzie to za 2 tygodnie wypowiadam
    umowę w PEKAOSA czym doprowadzę do płaczu fajne dysponentki z działu
    obsługi VIPów w tym ciekawym ale niereformowalnym i drogim banku.
    Pozdr.,
    M.Dudek

    Multiregionalna R1-R6
    wolność twojego kina
    domowego DVD:
    http://clonex.a4.pl/
    mailto:d...@c...net
    =====================

  • 8. Data: 2002-10-15 19:33:16
    Od: o...@p...onet.pl

    ja to przerabiałem.

    Multi - ze chcesz podajesz fakty na oko, oni na oko, ze sie nadajesz lub nie
    PEKAO - ze musisz dzis - wydruk historii
    z powrotem do Multi dajesz historie
    Oni uruchamiaja CI konto
    WYciagasz kase
    Idziesz i splacasz PEKAO
    Zadasz swistka, ze juz nie masz debetu w PEKAO
    ze swistkiem do multi
    TO wszystko

    Ja to zrobilem w 24 godziny. Kto krocej?

    jestem oczywiscie zadowolony bardzo

    polecam

    da sie

    linia jedna splacasz linie druga

    omfumu

  • 9. Data: 2002-10-16 06:00:01
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > WYciagasz kase
    > Idziesz i splacasz PEKAO
    > Zadasz swistka, ze juz nie masz debetu w PEKAO

    Dziękuję. Jeszcze tylko jedno pytanie - ile czasu mija przeważnie od
    złożenia wniosku przez internet do momentu kontaktu pracownika m-linii i
    podpisania umowy???
    Jutro wybieram się akurat do Wrocławia na spotkanie z Panem Bratkowskim więc
    przy okazji odwiedzę tamtejszy oddział Multi - dają kawę czy to tylko domena
    LukasBanku ;-)))) A jak z marmurami ?

    AS

  • 10. Data: 2002-10-16 06:07:42
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 16 Oct 2002 08:00:01 +0200, "Matovy"
    <a...@p...onet.pl> wrote:
    >Jutro wybieram się akurat do Wrocławia na spotkanie z Panem Bratkowskim więc
    >przy okazji odwiedzę tamtejszy oddział Multi - dają kawę czy to tylko domena
    >LukasBanku ;-))))

    Daja, ale bez smietanki ;-))).
    Za to podobno calkiem smaczna :).

    >A jak z marmurami ?

    W samym Multi marmurow nie ma - za to duzo drewna :). Ale marmury w
    okolicy moga byc jesli oddzial Multi jest przy oddziale BRE :).

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730