  • 1. Data: 2002-10-15 12:21:25
    Temat: Baza adresowa BZWBK - rozjazd
    Od: "blblbl" <b...@f...onet.pl>

    Otrzymalem PIN do karty kredytowej BZWBK nieznajomego mi goscia na moj
    adres....
    Zadzwonilem do Centrum Komunikacji, gdzie panienka przekonywała mnie, że
    widocznie taki adres do korespondencji podał, ale oczywiscie się z nim
    skontaktuje i wyjasni.. Ale na moje to mają rozjazd bazy danych...
    Z zaniepokojeniem przyjąłem ten fakt, gdyz ja również mam karte kredytową
    BZWBK. Moze te PINy tak sobie krążą tu i tam. Moja wznowiona karta kredytowa
    również nie była do odbioru w moim macierzystym oddziale w Poznaniu, ale
    leżała sobie we Wrocławiu. Cosik się im piórkuje ostatnio....

    Brrrrrrrrr,

    Bartek