  • 21. Data: 2002-12-19 15:53:22
    Temat: Re: mBank vs Inteligo
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    >A czemu nie moga tego zrobic tak jak w mbanku ze przelew zdefiniowany do
    >innej osoby w Inteligo idzie online, tylko zeby wykonac przelew online czeba
    >uzyc zdrapki i QuickMoney. Niekiedy musze wykonac przelew zdefiniowany po
    >15:00 i zeby doszedl w tym samym dniu musze uzywac QuickMoney.

    No więc właśnie o tym piszę, że to Inteligo ma skopane.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 22. Data: 2002-12-20 12:56:04
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 19 Dec 2002 08:11:52 +0100, w <atrrj1$683$2@news.tpi.pl>, "Maciej
    Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał(-a):

    > jak i odbiorcy z DATA ZLECENIA (tzw. data waluty), druga ze z data wykonania
    zlecenia. Problem wystepuje w
    > przypadku np. placenia podatku - w mBanku moge zlecic taki przelew o 23:55 i nie
    bedzie z tego tytulu zadnych
    > konsekwencji, w Inteligo MUSZE zalapac sie przynajmniej na ostatnia sesje KIR
    (czyli gdzies tak o 14-15). Podobnie
    > jest z np. fakturami dla tepsy (jezeli przelew jest zlecony w terminie platnosci
    nie ma odsetek) i z wieloma
    > innymi....

    Nie musisz. W Inteligo masz to zrobione tak jak być powinno: data
    zlecenie 03.12.2002, data wykonania 04.12.2002, odsetki przestają
    naliczać z datą _wykonania_.

  • 23. Data: 2002-12-20 12:59:30
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 19 Dec 2002 16:53:22 +0100, w <atsq3c$8na$2@serwus.bnet.pl>,
    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > No więc właśnie o tym piszę, że to Inteligo ma skopane.

    Wiesz, w Inteligo przelewy możesz zlecać bodajże do 15:30, a mBanku do
    11:25, więc niedogodność nie jest tak uciążliwa :>

  • 24. Data: 2002-12-20 14:40:28
    Od: "Marcin_" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz, w Inteligo przelewy możesz zlecać bodajże do 15:30, a mBanku do
    > 11:25, więc niedogodność nie jest tak uciążliwa :>

    Jak to do 11:25 ???

  • 25. Data: 2002-12-20 21:11:47
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Radosław Popławski napisał:

    >Wiesz, w Inteligo przelewy możesz zlecać bodajże do 15:30, a mBanku do
    >11:25, więc niedogodność nie jest tak uciążliwa :>

    Nie rozumiem... Przelew w mBanku, złożony nawet o 23:20, dojdzie do
    mBanku natychmiast...
    W Inteligo trzeba używać jakiegoś dzikiego interfejsu QM, co ogranicza
    stosowanie przelewów zdefiniowanych.

    mBank ma wiele braków, jednak tak się składa, że braki te są
    _podzbiorem_ braków Inteligo... :-(

  • 26. Data: 2002-12-20 22:52:50
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 20 Dec 2002 15:40:28 +0100, w <atva75$9gl$1@news.onet.pl>,
    "Marcin_" <t...@w...pl> napisał(-a):

    > Jak to do 11:25 ???

    Dobra, do 12:00, patrz ciekawie napisany news mBanku :/

  • 27. Data: 2002-12-20 22:53:24
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 20 Dec 2002 22:11:47 +0100, w <au014d$lho$1@serwus.bnet.pl>,

    > Nie rozumiem... Przelew w mBanku, złożony nawet o 23:20, dojdzie do
    > mBanku natychmiast...

    Ale w Inteligo możesz zlecić przelew do 15:30, by doszedł tego samego
    dnia na drugie konto.

  • 28. Data: 2002-12-20 23:45:03
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Radosław Popławski napisał:

    >Ale w Inteligo możesz zlecić przelew do 15:30, by doszedł tego samego
    >dnia na drugie konto.

    Coś nie ufam temu... Jeśli nawet wyjdzie z Inteligo o tej porze, to czy
    dojdzie tego samego dnia? Ja bym stawiał, że pojawi się dopiero
    nastęnego rano.

  • 29. Data: 2002-12-21 13:00:56
    Od: "Marcin_" <t...@w...pl>

    > Ale w Inteligo możesz zlecić przelew do 15:30, by doszedł tego samego
    > dnia na drugie konto.

    Jesli chodzi o przelewy zdefiniowane to trenowalem to 2 dni temu i o 15:02
    juz pisalo ze sie wykona dnia nastepnego :-(

    Marcin P.

  • 30. Data: 2002-12-21 13:55:15
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 21 Dec 2002 00:45:03 +0100, w <au0a3p$gj$1@serwus.bnet.pl>,