  • 1. Data: 2002-12-16 11:53:46
    Temat: Mbank , problem
    Od: "Okoliczny" <o...@t...pl>

    Witam serdecznie,

    jestem "swiezym" klientem w mbanku.
    Zmuszony jestem dokonac przelewu do banku zachodniego WBK , na stronie
    mbanku wpisuje
    numer konta , dane odbiorcy itd.
    Wyskakuje blad, nie pamietam dokladnie ale chodzilo o hasla jednorazowe
    (brak aktywnych ? )
    Zamowilem hasla i ... co teraz robić ? :)

    przepraszam za lamerstwo.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-12-16 11:55:00
    Temat: Re: Mbank , problem
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Zamowilem hasla i ... co teraz robić ? :)

    Czekac na hasla....
    albo zlecic operacje (lub zdefiniowanie przelewu, jezeli ma sluzyc wiecej razy) przez
    telefon (niestety, platne)

    M.

  • 3. Data: 2002-12-16 11:55:46
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

> [...]
    > (brak aktywnych ? )
    > Zamowilem hasla i ... co teraz robić ? :)

    otrzymales juz hasla ?
    jesli tak to skontaktuj sie z mlinia
    i aktywuj liste hasel jednorazowych

    pozdrawiam,