  • 1. Data: 2002-12-16 10:47:38
    Temat: PILNE: Fortis - certyfikaty?
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Witam!

    Dzisiaj jak zwykle chciałem się zalogować do Fortisa, a tu wyskakuje:

    "That certificate was issued by a certificate authority that Mozilla does
    not recognize"

    W szczegółach w "Issued by" jest:

    (CN): <Not Part of Certificate>
    (0): Verisign Trust Network
    (OU): Verisign, Inc.

    Wszystko niby w porządku, tylko dlaczego Mozilla się o to burzy?
    Widzę że certyfikaty wystawiony 10.12, więc pewnie dlatego... Czy tak?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 2. Data: 2002-12-16 11:24:11
    Temat: Re: PILNE: Fortis - certyfikaty?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Dzisiaj jak zwykle chciałem się zalogować do Fortisa, a tu
    wyskakuje:

    Spokojnie, u mnie na IE w ogole nie dziala :)

    ale na stronie juz sie pojawilo:

    Nowa wersja systemu Pl@net
    Uprzejmie informujemy, że została uruchomiona nowa wersja systemu
    Pl@net. Dzięki temu zwiększona została jego wydajność - dla
    użytkownika oznacza to szybsze działanie Pl@net.

    Rozszerzona została również funkcjonalność systemu:

    w ciągu dnia Pl@net jest połączony on-line z głównym systemem
    księgowym banku - wszystkie dyspozycje składane poprzez Pl@net są
    realizowane na bieżąco (w przypadku przelewów do innych banków z
    zachowaniem godzin sesji ELIXIR), zarazem wszystkie zmiany na rachunku
    (zmiany salda, wszelkie zaksięgowane transakcje) są od razu widoczne w
    systemie Pl@net
    poszerzona została lista prezentowanych rachunków - znajdują się na
    niej teraz m.in. również rachunki kredytowe oraz rachunki
    automatycznych lokat overnight
    na wyciągach rozszerzony został zakres informacji o poszczególnych
    transakcjach
    zintegrowano obsługę zleceń stałych w systemie Pl@net, w oddziałach
    banku oraz w Centrum Telefonicznym, dzięki czemu w Pl@net można
    obecnie przeglądać, modyfikować oraz odwoływać wszystkie złożone
    zlecenia stałe
    istnieje możliwość zapamiętania domyślnego tytułu płatności dla danego
    kontrahenta, który później będzie automatycznie uzupełniany podczas
    tworzenia przelewu lub zlecenia stałego na rzecz tego kontrahenta.
    W związku z powyższymi zmianami, wprowadzone zostały również
    niewielkie modyfikacje w "Regulaminie systemu bankowości internetowej
    Pl@net w Fortis Bank Polska SA":
    wydłużone zostały godziny realizacji dyspozycji składanych poprzez
    Pl@net - obecnie w tym samym dniu realizowane będą dyspozycje złożone
    do godz. 21:00 (dotychczas była to godzina 16:00).
    W związku z tym §4 p. 1 Regulaminu uzyskał brzmienie: "Wszelkie
    dyspozycje złożone za pośrednictwem systemu Pl@net w dniu świątecznym
    (w tym również w sobotę) lub w dniu roboczym po godzinie 21:00 są
    realizowane z datą najbliższego dnia roboczego (z wyłączeniem sobót)."
    usunięty został dotychczasowy §4 p. 5 dotyczący jednodniowego
    opóźnienia w dostępności środków po zerwaniu lokaty terminowej
    dodano nowy §4 p. 5 dotyczący obsługi przelewów na rzecz Urzędów
    Skarbowych
    Aktualna wersja regulaminu systemu bankowości internetowej Pl@net.

  • 3. Data: 2002-12-16 12:08:55
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > Spokojnie, u mnie na IE w ogole nie dziala :)
    >
    > ale na stronie juz sie pojawilo:
    >
    > Nowa wersja systemu Pl@net (......)

    u mnie wszystko dziala (z nowym certyfikatem banku)
    i pojawil sie jakis dodatkowy rachunek lokat overnight

    > Pl@net - obecnie w tym samym dniu realizowane będą dyspozycje złożone
    > do godz. 21:00 (dotychczas była to godzina 16:00).

    czyli po 16:00 pewnie z rachunku zejdzie a w drogę następnego dnia
    - przynajmniej dla US klient bedzie w porzadku
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-12-16 12:17:08
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > czyli po 16:00 pewnie z rachunku zejdzie a w drogę następnego dnia
    > - przynajmniej dla US klient bedzie w porzadku

    Albo to chodzi tez o przelew do innego klienta Fortisbanku? :)

  • 5. Data: 2002-12-16 12:22:53
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    https://planet.fortisbanking.com.pl/index.asp

    Ten adres mi juz nie dziala :) Dobrze ze scialem go - bo bym plakal,
    ze mi Fortis nie dziala :)))
    (ale swoja droga - mogli tak zrobic, zeby dalej dzialalo)

  • 6. Data: 2002-12-16 13:09:00
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote in news:atkghb$ohk$2@news.onet.pl:

> [...]
    > ze mi Fortis nie dziala :)))
    > (ale swoja droga - mogli tak zrobic, zeby dalej dzialalo)

    Ten mi działa.

    Poza tym przestało mi się pokazywać okienko "Niewłaściwa przeglądarka",
    ale przelewów spod Mozilli dalej się nie da robić...

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {E63C5558-FDA9-4643-A767-9F5E248B5498}

  • 7. Data: 2002-12-16 13:12:15
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > https://planet.fortisbanking.com.pl/index.asp

    > (ale swoja droga - mogli tak zrobic, zeby dalej dzialalo)

    ja mialem wpisany tylko https://planet.fortisbanking.com.pl/
    a ten dziala
    a przelewy w ramach tego samego oddzialu po 16 jeszcze dzis wyprobuje
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-12-16 13:49:28
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > a przelewy w ramach tego samego oddzialu po 16 jeszcze dzis
    wyprobuje

    To jak juz bedziesz corki sponsorowal, to im wyslij torche wiecej kasy
    :)

  • 9. Data: 2002-12-17 11:24:32
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > wyprobuje
    >
    > To jak juz bedziesz corki sponsorowal, to im wyslij torche wiecej kasy
    > :)

    dosyc dostają ;-)
    Sprawdziłem - przelew złożony przed 21 dla kogos z Fortisa jeszcze tego
    samego dnia jest księgowany u adresata
    *** blad ***

  • 10. Data: 2002-12-18 18:23:04
    Od: "Ritter" <w...@h...pl>

    > u mnie wszystko dziala (z nowym certyfikatem banku)

    Czy dobrze zrozumiaem, że Fortis wydaje nowe certyfikaty?

    --
    Pozdrowionka
    Ritter