  • 1. Data: 2002-12-16 10:18:17
    Temat: NTG Badanie serdeczna prosba (przepraszam za spam)
    Od: b...@o...pl

    Witam
    Zwracam sie z serdeczna prosba do wszystkich
    o wypelnienie ankiety znajdujacej sie pod adresem
    http://www.badanie.home.pl
    Zajmie wam to pare chwil a mi ulatwi obronienie tytulu magistra

    Pozdrawiam

    Marcin

    PS Jak byscie mogli zachecic znajomych do wypelnienia ankiety(np
    wysylajac im adres ankiety mailem) to bylbym bardzo dzwieczny (im
    wiecej ROZNYCH OSOB tym lepiej)

  • 2. Data: 2002-12-16 13:31:54
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    <b...@o...pl> wrote:

    > Zwracam sie z serdeczna prosba do wszystkich
    > o wypelnienie ankiety znajdujacej sie pod adresem
    > http://www.badanie.home.pl
    > Zajmie wam to pare chwil a mi ulatwi obronienie tytulu magistra
    [...]

    Łaskawie mógłbyś wspomnieć o temacie pracy...

    Innym oszczędzę czasu: "Jak postrzegane są media
    tradycyjne przez użytkowników Internetu"

    ... czyli całkiem ciekawa sprawa.

    Szy.

  • 3. Data: 2002-12-16 13:54:37
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.badanie.home.pl
    > Zajmie wam to pare chwil a mi ulatwi obronienie tytulu magistra

    Pochwalisz sie wynikami statystycznymi????

  • 4. Data: 2002-12-16 14:40:37
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    b...@o...pl16 Dec 2002 11:18:17 +0100 <4...@n...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    > http://www.badanie.home.pl
    > Zajmie wam to pare chwil a mi ulatwi obronienie tytulu magistra

    Wypełniłem. Widziony czystą ciekawością pragnąłbym tylko poprosić abyś,
    kiedy już się obronisz, podał zebrane w tej ankiecie dane. A może
    opublikowałbyś je gdzieś w sieci i podał link?

    Z poważaniem
    PZ

    --
    Już samo zdrowie jest zwycięstwem

  • 5. Data: 2002-12-16 15:47:33
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl> wrote:

    > Wypełniłem. Widziony czystą ciekawością pragnąłbym tylko poprosić abyś,
    > kiedy już się obronisz, podał zebrane w tej ankiecie dane. A może
    > opublikowałbyś je gdzieś w sieci i podał link?

    Tak przy okazji: jeszcze się nie spotkałem z takim
    czymś, niestety :/

    Szy.