  • 11. Data: 2002-11-17 11:55:13
    Temat: Re: mBank - smieszny
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Szast pisze:
    >Niestety do NICH sie
    >nie dodzwonisz-bo trzeba tonowo wygryzać numery.

    Dodzwonić się dodzwonił (impulsowo).

    >Kolega nie ma tonowego wybierania.Więc nie może się dodzwonić,
    >kilentem nie będzie bo juz ma dosyć tej nagranej papugi w mBanku.

    Jak już dodzwonił się to niech zmieni wybieranie na tonowe w telefonie
    (w Panasonicach robi sie to *, a w innych jest przełącznik) no chyba, że
    ma rzeczywiście zabytkowy aparat. Jeśli nie chce zmieniać aparatu to
    może kupić "dialer" z wybieraniem tonowym, który przykłada się do
    mikrofonu.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 12. Data: 2002-11-17 14:42:32
    Od: z...@p...onet.pl

    >... musisz mieć komputer i telefon (tonowy). ...

    Telefon - tak, komputer - niekoniecznie :)

  • 13. Data: 2002-11-18 09:41:50
    Od: "Adam_mb" <m...@i...pl>

    > Ale co z tego skoro nie moze korzystac - nie ma komputera.

    To jak z informacja na uczelni, ze aby sprawdzic swoje konto studenckie w
    internecie, potrzebny jest modem.

    Nieobyty student kupuje modem, po czym wscieka sie, bo nie chce dzialac:
    - "A jaki ma pan komputer, system operacyjny"?
    - "Co?? To ja musze jeszcze komputer kupic???"

    BTW, mbank jasno podaje, ze do korzystania z uslug banku POTRZEBNY jest
    telefon z wybieraniem tonowym. Przyzwoity aparat z tonowym wybieraniem to
    koszt od 50 zl, a przydaje sie znacznie czesciej niz tylko w mbanku.

    --
    <xml-sig>
    Adam

  • 14. Data: 2002-11-18 10:27:25
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Adam_mb" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > BTW, mbank jasno podaje, ze do korzystania z uslug banku POTRZEBNY jest
    > telefon z wybieraniem tonowym. Przyzwoity aparat z tonowym wybieraniem to
    > koszt od 50 zl, a przydaje sie znacznie czesciej niz tylko w mbanku.

    Tylko najpierw trzeba sprawdzic czy centrala jest wlasciwa. Niektore jeszcze
    nie obsluguja wybierania tonowego.

    --

    Kazimierz
    GG1213856

  • 15. Data: 2002-11-18 10:32:24
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Kazimierz wrote:

    > Tylko najpierw trzeba sprawdzic czy centrala jest wlasciwa. Niektore jeszcze
    > nie obsluguja wybierania tonowego.

    Przepraszam, ale co to ma do rzeczy?
    Wybierasz numer impulsowo, po uzyskaniu połączenia przełączasz telefon
    na wybieranie tonowe (np. w Panasonicach robi się to klawiszem "*")

    pzdr

    Tomek

  • 16. Data: 2002-11-18 14:40:38
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:araf9r$1k7u$1@foka.acn.pl, Kazimierz wrote:
    > Użytkownik "Adam_mb" <m...@i...pl> napisał w
    > wiadomości news:Xns92CA6CD1674CBx2e5@150.254.173.2...
    >
    > Tylko najpierw trzeba sprawdzic czy centrala jest wlasciwa. Niektore
    > jeszcze nie obsluguja wybierania tonowego.

    Wystarczy, ze slychac cokolwiek, to ton zadziala. Centrala musi tylko
    przenosic dzwiek :)

  • 17. Data: 2002-11-18 22:09:30
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 18 Nov 2002 11:27:25 +0100), "Kazimierz"
    <k...@g...pl> był(a) napisał(a):

    >Tylko najpierw trzeba sprawdzic czy centrala jest wlasciwa. Niektore jeszcze
    >nie obsluguja wybierania tonowego.

    To nie problem. Telefon ma przełącznik. Można zapodać wybieranie
    impulsowe, a po połączeniu z systemem mBanku przełączyć. Nierzadko
    tymczasowe przełączenie to bodajże * czy też #...

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 18. Data: 2002-11-19 17:20:26
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radek B" <r...@f...inv.pl> napisał w wiadomości
    > ma rzeczywiście zabytkowy aparat. Jeśli nie chce zmieniać aparatu to
    > może kupić "dialer" z wybieraniem tonowym, który przykłada się do
    > mikrofonu.

    Ew. telefon komorkowy ustawiony na wydzwanianie odpowiednich dzwiekow przy
    naduszaniu przyciskow :-)) - juz mi sie kilka razy zdarzylo ratowac w ten
    sposob :-))) - kiedys to nawet sobie dosyc dlugo pogadalem (popikalem) z ich
    automatem :-))

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

  • 19. Data: 2002-11-20 10:17:15
    Od: "Adam_mb" <m...@i...pl>

    > Wybierasz numer impulsowo, po uzyskaniu połączenia przełączasz telefon
    > na wybieranie tonowe (np. w Panasonicach robi się to klawiszem "*")

    polaczenie zestawic moze nawet telefonistka (ciekawe, czy gdzies jeszcze tak
    jest?)

    --
    <xml-sig>
    Adam

  • 20. Data: 2002-11-20 21:36:12
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    > polaczenie zestawic moze nawet telefonistka (ciekawe, czy gdzies jeszcze
    tak
    > jest?)

    Nadal sa miejsca gdzie numer telefonu jest podawany w postaci numeru do
    centrali i numeru, ktory podaje sie telefonistce.

    --

    Kazimierz
    GG1213856

    Composed by Mailer Signature (http://www.unusualworks.com)