  • 1. Data: 2002-11-16 10:42:08
    Temat: Kto korzysta z bankowości internetowej BPH PBK?
    Od: e...@p...onet.pl

    Witam!

    Nie mogę korzystać z bankowości internetowej BPH PBK pod Win 2000.
    Pod Win98 jest wszystko OK, ale wolałbym pod Win 2000. Jeżeli ktoś korzysta z
    tej usługi pod tym systemem i mógłby mi pomóc, będę bardzo wdzięczny.
    Pozdrawiam
    Wito

  • 2. Data: 2002-11-16 10:47:33
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    korzysta z
    > tej usługi pod tym systemem i mógłby mi pomóc, będę bardzo wdzięczny.

    Pod W2000 powinno chodzic bez problemu. Sprawdz czy masz zainstalowana JM
    (Java machine).

    Pozdrawiam

    Baton

  • 3. Data: 2002-11-16 11:13:00
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Użytkownik "Baton" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > korzysta z
    >
    > Pod W2000 powinno chodzic bez problemu. Sprawdz czy masz zainstalowana JM

    W XP działa prawidłowo, więc dlaczego pod Win 2000 nie ?

    Z.K.

  • 4. Data: 2002-11-16 11:33:18
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl> wrote in message

    JM

    > W XP działa prawidłowo, więc dlaczego pod Win 2000 nie ?

    System w BPHu jest od tego samego dostawcy co w BSK (Qmak?).
    Ja w przypadku BSK stwierdziłem iż zainstalowanie JM z Suna kładło dostęp,
    który zatrzymywał się na niekończącym ładowaniu appletu startowego
    (pojawiała się ikonka z filiżanką na systrayu - stąd wyczaiłem o co chodzi)
    . Odinstalowanie sunowskiej javy przywróciło sytuację do normy.

    --
    ==========###-###-###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom

  • 5. Data: 2002-11-16 11:42:06
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Użytkownik Jd. napisał:
    > . Odinstalowanie sunowskiej javy przywróciło sytuację do normy.

    Ha, a cały problem w tym, że nie ma innej Javy (już), więc głupotą
    jest forsowanie microsyfiatej javy :)

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 6. Data: 2002-11-16 12:01:14
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@n...irc.pl> napisał w wiadomości

    > Ha, a cały problem w tym, że nie ma innej Javy (już), więc głupotą
    > jest forsowanie microsyfiatej javy :)

    Jest. Jak ktos chce to moge podac link (na priv) ;)

    Pozdrawiam

    Baton

  • 7. Data: 2002-11-16 12:02:03
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Jd." <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Odinstalowanie sunowskiej javy przywróciło sytuację do normy.

    Jak (dokladnie) przeprowadzic proces odinstalowania tej javy?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 8. Data: 2002-11-16 12:17:25
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Użytkownik Baton napisał:
    > Jest. Jak ktos chce to moge podac link (na priv) ;)

    To, że "gdzieś tam jest" nie oznacza, że jest ;) Java jest tylko
    jedna, Suna, microsyf dostal wyrok sądu i nie ma prawa swojego "coś"
    nazywać Java, ani też jej rozpowrzechniać, dawno, dawno temu zniknęła
    ona z Windows Update ;)

  • 9. Data: 2002-11-16 12:20:50
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    > To, że "gdzieś tam jest" nie oznacza, że jest ;)

    A to dobre ;)))))))))

    Pozdrawiam

    Baton

  • 10. Data: 2002-11-16 12:40:40
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    napisał(a):

> [...]
    > Pod Win98 jest wszystko OK, ale wolałbym pod Win 2000. Jeżeli ktoś
    > korzysta z tej usługi pod tym systemem i mógłby mi pomóc, będę

    ja korzystam pod Win2000 w IE 5.5 PL (niestety, tylko po to mam IE, bo
    działam tylko na Operze... naszczęscie mBanka działa pod operą)
    i wszystko jest ok.

    zainstaluj jave.

    --
    __o Normanos Roweros Pedziwiatros