  • 1. Data: 2002-11-16 14:40:11
    Temat: mBank - smieszny
    Od: "Szast" <p...@m...ru>

    Kolega za moją namową zwrócił się do mBanku z wnioskiem o założenie
    konta.Przysłali mu pakiet papierów z nr telefonu.Ich.Niestety do NICH sie
    nie dodzwonisz-bo trzeba tonowo wygryzać numery.Kolega nie ma tonowego
    wybierania.Więc nie może się dodzwonić,kilentem nie będzie bo juz ma dosyć
    tej nagranej papugi w mBanku.
    Spróbujcie
    0801-362 265
    To ci nowoczesność.
    Sz

  • 2. Data: 2002-11-16 14:52:25
    Temat: Re: mBank - smieszny
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl>

    > To ci nowoczesność.

    Mówisz o telefonie kolegi ? :)

  • 3. Data: 2002-11-16 14:58:01
    Od: "|<onrad" <usenet@=WYTNIJ-TO=karpieszuk.prv.pl>

    Szast: A w damskiej ubikacji jest napisane:
> [...]
    > nie dodzwonisz-bo trzeba tonowo wygryzać numery.Kolega nie ma tonowego
    > wybierania.Więc nie może się dodzwonić,kilentem nie będzie bo juz ma dosyć

    A ja polecilem mojej kolezance, by zalozyla sobie konto w mBanku. Poszlo
    dobrze bo ma telefon tonowy.
    Ale co z tego skoro nie moze korzystac - nie ma komputera. Klientem nie
    bedzie. Co to za bank, ze trzeba miec telefon tonowy i na dodatek
    jeszcze komputer! ;)

    BP, NMSP :-)

    --
    pozdrawiam , email:
    |<ońrad .'\__ usenet(at)
    www.Karpieszuk.prv.pl /~~\ karpieszuk.prv.pl
    www.adico.pl/perl/index.pl?action=viewall&uid=8417&h
    ome=no

  • 4. Data: 2002-11-16 15:19:12
    Od: "Konrad M." <dzesi@ANTYSPAMM_klub.chip.pl>

    > Ale co z tego skoro nie moze korzystac - nie ma komputera.

    A mlinia ?

  • 5. Data: 2002-11-16 15:35:35
    Od: "|<onrad" <usenet@=WYTNIJ-TO=karpieszuk.prv.pl>

    Konrad M.: A w damskiej ubikacji jest napisane:

    > A mlinia ?

    zapomnialem :-)

    p.s. z kolezanka to byla przypowiesc ;)

    --
    pozdrawiam , email:

  • 6. Data: 2002-11-16 15:51:50
    Od: "Sebasto" <s...@w...pl>

    Niech z budki zadzwoni :)))

  • 7. Data: 2002-11-16 16:36:50
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > Ale co z tego skoro nie moze korzystac - nie ma komputera. Klientem
    > nie bedzie. Co to za bank, ze trzeba miec telefon tonowy i na dodatek

    A do czego kolezance jest potrzebny komputer? Bo jakos nie moge sobie tego
    wyobrazic.

    > BP, NMSP :-)

    Szkoda, ze nie mogles.... Chociaz.... mogles nie miec wybierania tonowego
    :-)

    M.

  • 8. Data: 2002-11-16 20:43:00
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "|<onrad" napisał w wiadomości ...

> [...]
    > Ale co z tego skoro nie moze korzystac - nie ma komputera. Klientem nie
    > bedzie. Co to za bank, ze trzeba miec telefon tonowy i na dodatek

    Nie na temat, ale też smiesznie: w latach 70 krążył w Polsce taki dowcip:
    "Gdybysmy mieli mieso, to zalalibysmy Europe konserwami.
    Ale nie mamy blachy."

  • 9. Data: 2002-11-16 22:21:08
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    > Kolega nie ma tonowego
    > wybierania.Więc nie może się dodzwonić,kilentem nie będzie bo juz ma dosyć
    > tej nagranej papugi w mBanku.

    I tu mamy klasyczny dylemat ewolucyjny - co uznać za standard i do czego
    'równać'. Byli czasy gdy telefony tonowe w Polsce nie działały (serio!).
    Teraz wybieranie impulsowe nie wystarcza...

    Na szczęście koszt wymiany aparatu nie jest wysoki - kilkanaście złotych
    więc chyba nie ma co rozpaczać.

    Co innego np. koszt zmiany ustawodawstwa dla krajów aspirujących do UE - to
    ci dopiero są koszty...

  • 10. Data: 2002-11-17 11:11:43
    Od: k...@w...pl

> [...]
    > nie dodzwonisz-bo trzeba tonowo wygryzać numery.Kolega nie ma tonowego
    > wybierania.Więc nie może się dodzwonić,kilentem nie będzie bo juz ma dosyć

    Sorry, ale śmieszny to nie jest mBank, ale tego typu wątek.

    O co Ty masz tak naprawdę pretensję?

    mBank to specyficzny, wirtualny bank i siłą rzeczy aby korzystać z niego w 100%
    musisz mieć komputer i telefon (tonowy). Przecież doskonale zdajesz sobie z
    tego sprawę już przed załozeniem konta.

    To tak jakbym np. kuipł samochód w firmie x, a nieposiadał bym prawa jazdy. I
    potem miałbym pretensje do tej firmy x...

    no comments