  • 11. Data: 2009-04-09 20:27:41
    Temat: Re: mBank prowizja za niewykorzystany limit kredytowy
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    Witam,

    > Ciekawe kiedy ktoś wprowadzi prowizję za nie wykorzystywany kredyt
    > odnawialny albo niewykorzystywany limit na karcie kredytowej :D

    A czy nie jest tak, że mBank i tak bierze prowizje 1% od przedluzenia kredytu
    odnawialnego. Kiedyś miałem otwarty kredyt odnawialny na kwote 15000. Akurat
    kupowalem mieszkanie, no dobrze sie jest wspomoc. Zreszta wtedy za otwarcie
    wynosila 0. Po roku już kasowali prowizje, ale zapomnialem o terminie w ktorym
    automatycznie przedluzaja umowe (dwa tygodnie wyprzedzenia). No i buch, 150zl
    spadlo z konta. Trudno - moja wina. Tak wiec nastepnym krokiem bylo
    zlikwidowanie kredytu odnawialnego z 11 miesiecznym wyprzedzeniem. Pani na
    mLinii sie zdziwila, ale przeciez nie ma maksymalnego okresu wypowiedzenia.

    A co do hasel, faktycznie trzeba nazamawiac na zapas.
    Niedlugo likwiduje KK. A co tam.

    Flyte

  • 12. Data: 2009-04-09 21:54:21
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 09.04.2009 k...@o...pl <k...@o...pl> napisał/a:
    > mBank "zaktualizował zmianę" oprocentowania kredytów dla mikrofirm
    > dodano
    > "Z dniem 1 czerwca 2009 roku zostaje wprowadzona prowizja za
    > niewykorzystany limit kredytowy w wysokości 3% w skali roku."

    Czy to jest to samo, co "limit dopuszczalnego salda debetowego"? Mam coś
    takiego i nie wiem, czy zmiana tego dotyczy.
    --
    Samotnik

  • 13. Data: 2009-04-10 11:00:30
    Od: kb <krzysztof{No-SPAAM}bober@gazeta.pl>

    Samotnik wrote:

    > Czy to jest to samo, co "limit dopuszczalnego salda debetowego"? Mam coś
    > takiego i nie wiem, czy zmiana tego dotyczy.

    Chyba to samo - czyli kredyt w koncie.

  • 14. Data: 2009-04-10 15:20:59
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "kb" <krzysztof{No-SPAAM}bober@gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba to samo - czyli kredyt w koncie.

    To nie jest dokladnie to samo...
    No ale zobaczymy.
    Najwyrazniej chca zmniejszyc ilosc swych klientow.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2009-04-10 15:55:26
    Od: "m." <t...@o...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości news:513d6939-600f-4ca3-95bc-

    >Dotychczasowe oprocentowanie 11,70% dla Klientów już korzystających z
    >limitu kredytowego w wysokości powyżej 20 000 PLN pozostaje bez zmian.
    >Przy wartości limitu do 20 000 PLN zostaje zmienione na 17%.

    a im wolno tak wysoko podwyzszac oprocentowanie?:(

  • 16. Data: 2009-04-11 08:04:19
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Czyli bank chce ograniczyć nadmierne limity kredytowe..

    Ależ skąd, chce tylko zarobić dodatkową kasę,
    gdyby naprawdę chciał ograniczać nie byłoby w TPiO tego:

    "opłata za sporządzenie Aneksu podwyższającego limit kredytowy 0 zł
    opłata za sporządzenie Aneksu obniżającego limit kredytowy 50 zł"

  • 17. Data: 2009-04-11 09:45:42
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 11.04.2009 S.T. <n...@p...onet.pl> napisał/a:

> [...]
    >
    > "opłata za sporządzenie Aneksu podwyższającego limit kredytowy 0 zł
    > opłata za sporządzenie Aneksu obniżającego limit kredytowy 50 zł"

    Można też zrezygnować w ogóle, za darmo.
    --
    Samotnik

  • 18. Data: 2009-04-11 18:20:13
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 09.04.2009 Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał/a:

    > Czy to jest to samo, co "limit dopuszczalnego salda debetowego"? Mam coś
    > takiego i nie wiem, czy zmiana tego dotyczy.

    To już wiem - nie to samo, ale dotyczy. Zlikwidowałem.
    --
    Samotnik