  • 1. Data: 2009-04-09 10:39:35
    Temat: mBank prowizja za niewykorzystany limit kredytowy
    Od: k...@o...pl

    mBank "zaktualizował zmianę" oprocentowania kredytów dla mikrofirm
    dodano
    "Z dniem 1 czerwca 2009 roku zostaje wprowadzona prowizja za
    niewykorzystany limit kredytowy w wysokości 3% w skali roku."

    co dołączyło do:
    Dotychczasowe oprocentowanie 11,70% dla Klientów już korzystających z
    limitu kredytowego w wysokości powyżej 20 000 PLN pozostaje bez zmian.
    Przy wartości limitu do 20 000 PLN zostaje zmienione na 17%.

    Dla Klientów wnioskujących o limit kredytowy od 9 kwietnia 2009 roku
    oprocentowanie będzie uzależnione od wysokości przyznanego limitu
    kredytowego i będzie wynosić:

    * do 20 000 PLN - 17%
    * od 20 001 PLN do 100 000 PLN - 15%
    * powyżej 100 000 PLN - 13% .

    Zmianie ulega również prowizja za przyznanie i za podwyższenie limitu
    kredytowego dla mikrofirm.
    Od 9 kwietnia 2009 roku - od 1,5% "

  • 2. Data: 2009-04-09 11:09:45
    Od: k...@o...pl

    On 9 Kwi, 12:39, k...@o...pl wrote:
> [...]
    > "Z dniem 1 czerwca 2009 roku zostaje wprowadzona prowizja za
    > niewykorzystany limit kredytowy w wysokości 3% w skali roku."
    działa to tak: (z forum mBanku)
    prowizja naliczana jest co miesiąc: ów 3% w skali roku daje nam
    miesięcznie 0,25%. Bierzemy pod uwagę każdy dzień w którym
    wykorzystanie limitu jest poniżej 50%.

    Zakładając, że:
    1. w każdym dniu miesiąca wykorzystujesz limit przynajmniej w 50%
    prowizja nie jest naliczana.
    2. przez równo pół miesiąca Twój limit jest wykorzystywany pow. 50%, a
    przez pół miesiąca poniżej 50% - prowizja wyniesie 0,125% wartości
    limitu
    3. jeśli przez caly miesiąc w miesiąc każdego dnia będziesz
    wykorzystywał limit poniżej 50% prowizja wyniesie 0,25%
    4. w skrajnym przypadku gdy przez cały rok limit jest wykorzystywany w
    mniej niż 50% to łączna prowizja wyniesie 12 x 0,25% (na koniec
    miesiąca), czyli ów 3% w skali roku.

    Czyli bank chce ograniczyć nadmierne limity kredytowe..

  • 3. Data: 2009-04-09 11:22:36
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 09 Apr 2009 04:09:45 -0700, kl1 napisał(a):

    > Czyli bank chce ograniczyć nadmierne limity kredytowe..

    Cóż, właśnie przed chwilą "ograniczyłem" mój nadmierny limit do 0 zł.
    Dla zainteresowanych informacja:
    Przy limitach poniżej 10.000 zł można to zrobić telefonicznie na mLinii.

  • 4. Data: 2009-04-09 12:43:18
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Apr 9, 12:39 pm, k...@o...pl wrote:
> [...]
    > "Z dniem 1 czerwca 2009 roku zostaje wprowadzona prowizja za
    > niewykorzystany limit kredytowy w wysokości 3% w skali roku."

    no, dołożę jeszcze zabawę przy podwyższaniu: Message-ID:
    <a...@r...go
    oglegroups.com>

    Co prawda teraz muszę pamiętać, żeby przed 10-ym kasa na ZUS była na
    koncie, ale to i tak chyba mniejsza upierdliwość niż takie "korzystne
    oferty".

    Ciekawe czy zechcą _mi) płacić 0,3% (a co, nie jestem pazerny) za
    depozyty, których u nich nie złożyłem :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2009-04-09 14:29:00
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 9 Kwi, 12:39, k...@o...pl wrote:

    Napiszę krótko i po marynarsku: spierdalam z mBanku. Do czerwca z
    limitami, po czerwcu z kartami kredytowymi. Szczątkowy rachunek
    maklerski też zamknę, bo po co mi on, skoro wyniosę limity ?

    Jak napisał swego czasu Klasyk: "chujom precz !"

    Przepraszam za język.

  • 6. Data: 2009-04-09 14:57:39
    Od: "Jack " <j...@g...pl>

    szczurwa <s...@g...com> napisał(a):

    > On 9 Kwi, 12:39, k...@o...pl wrote:
    >
    > Napisz=EA kr=F3tko i po marynarsku: spierdalam z mBanku. Do czerwca z
    > limitami, po czerwcu z kartami kredytowymi. Szcz=B1tkowy rachunek
    > maklerski te=BF zamkn=EA, bo po co mi on, skoro wynios=EA limity ?
    >
    > Jak napisa=B3 swego czasu Klasyk: "chujom precz !"
    >
    > Przepraszam za j=EAzyk.

    -------------------------------------

    Kilka dni temu przeniosłem się do Getin Banku(pakiet internetowy), gotówkę już
    przelałem.A dziś przyszła karta debetowa :)
    Trochę szkoda, bo byłem w mBanku od 2001r. - ale takie jest życie ...Jak Kuba
    Bogu...

  • 7. Data: 2009-04-09 16:41:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    k...@o...pl pisze:
    > "Z dniem 1 czerwca 2009 roku zostaje wprowadzona prowizja za
    > niewykorzystany limit kredytowy w wysokości 3% w skali roku."

    Ciekawe kiedy ktoś wprowadzi prowizję za nie wykorzystywany kredyt
    odnawialny albo niewykorzystywany limit na karcie kredytowej :D

    Pomysł mBanku to na razie jeden z lepszych kandydatów do bubla roku.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-04-09 16:49:33
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Ciekawe kiedy ktoś wprowadzi prowizję za nie wykorzystywany kredyt
    > odnawialny albo niewykorzystywany limit na karcie kredytowej :D

    Hehehe, to drugie mogłoby mnie zabić. :-)

  • 9. Data: 2009-04-09 17:17:44
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    Fantastyczne. Absolutnie fantastyczne!

    Jest juz oplata "za posiadanie i uzywanie"
    Jest podwyzszone oprocentowanie "za nieposiadanie i uzywanie"
    Doszla oplata "za posiadanie i nieuzywanie".

    Geniusz jakis to wymyslil.

    Czekam teraz na oplate "za nieposiadanie i nieuzywanie" ;)

  • 10. Data: 2009-04-09 17:33:00
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Uzytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisal w wiadomosci
    p.googlegroups.com...
> [...]
    > Doszla oplata "za posiadanie i nieuzywanie".
    >
    > Geniusz jakis to wymyslil.
    >
    > Czekam teraz na oplate "za nieposiadanie i nieuzywanie" ;)

    no bez jaj, za nie uzywanie to musialbym sporo polikwidowac ;p