  • 1. Data: 2009-04-09 07:27:12
    Temat: Zapomniałem hasła do polbank24? co można zrobić
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...pl>

    Witam

    Zapomniałem hasła do polbank24? co można zrobić?

    przez długi czas - bedzie kilka miesięcy nie logowałem sie

    kiedyś się zalogowałem i wymusił na mnie zmianę hasła - ale albo gdzieś go
    posiałem albo nie zapisałem

    co można teraz zrobić? jak ustawić nowe hasło?

  • 2. Data: 2009-04-09 07:30:43
    Od: luc <b...@g...net>

    On 9 Kwi, 09:27, "Józef Gołaś" <j...@g...pl> wrote:
> [...]
    > posiałem albo nie zapisałem
    >
    > co można teraz zrobić? jak ustawić nowe hasło?

    1. przejsc sie do oddzialu po pakiet hasel internetowych
    2. zadzwonic na infolinie i zamowic przesylke pakietu hasel

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2009-04-09 07:36:55
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > 1. przejsc sie do oddzialu po pakiet hasel internetowych

    czy w oddziale dostanę to od ręki?

  • 4. Data: 2009-04-09 07:52:50
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 9 Apr 2009 07:36:55 +0000 (UTC), Józef Gołaś napisał(a):

    > czy w oddziale dostanę to od ręki?

    Na 99% tak.

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2009-04-09 09:14:40
    Od: "Łukasz" <N...@o...pl>

    > czy w oddziale dostanę to od ręki?
    Dla pewności zadzwoń do wybranego oddziału i zapytaj czy mają koperty z
    hasłami, czasem pod koniec tygodnia są już z tym problemy.