  • 1. Data: 2009-04-09 06:59:51
    Temat: Obciążenie mieszkania, jak sprawdzić?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    będę kupował mieszkanie, jak sprawdzić czy na nim nie ciążą jakieś hipoteki?

    --
    Tristan

  • 2. Data: 2009-04-09 07:27:23
    Temat: Re: Obciążenie mieszkania, jak sprawdzić?
    Od: oliveira <_...@g...pl_>

    Tristan pisze:
    > Witam,
    > będę kupował mieszkanie, jak sprawdzić czy na nim nie ciążą jakieś hipoteki?

    W Wydziale Ksiąg Wieczystych?

    --

    marcin

    Day, ut ia pobrusa, a ti poziwai.

  • 3. Data: 2009-04-09 09:22:35
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 09 kwiecień 2009 09:27
    (autor oliveira
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <grk80u$hqi$1@inews.gazeta.pl>):

    > W Wydziale Ksiąg Wieczystych?

    Ale to mieszkanie nie ma KW. Moje zresztą też nie.

    --
    Tristan

  • 4. Data: 2009-04-09 09:34:33
    Od: "Mariusz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak: <grk80u$hqi$1@inews.gazeta.pl>):

    > Ale to mieszkanie nie ma KW. Moje zresztą też nie.

    No to jakie mozesz miec obciazenia hipoteczne skoro nie ma ksiegi wieczystej
    :)? W takim wypadku musisz jedynie sprawdzic czy sa zaleglosci w spoldzielni,
    wspolnocie czy innym wlascicielu mieszkania.

  • 5. Data: 2009-04-09 17:51:24
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 09 kwiecień 2009 11:34
    (autor Mariusz
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <grkff9$qti$1@inews.gazeta.pl>):

    > No to jakie mozesz miec obciazenia hipoteczne skoro nie ma ksiegi
    > wieczystej

    A ja wiem? Nie znam się. A jak sprawdzić czy przypadkiem nie ma tej księgi?
    Tak mi powiedzą na krzywy ryj obcemu?

    > :)?  W takim wypadku musisz jedynie sprawdzic czy sa zaleglosci w
    > :spoldzielni,
    > wspolnocie czy innym wlascicielu mieszkania.

    No ale właściciel mi sprzedaje, a ja komuś. I ktoś będzie chciał sprawdzić
    mnie, a ja chcę sprawdzić tamtego.

    --
    Tristan

  • 6. Data: 2009-04-09 19:18:22
    Od: BK <b...@g...com>

    On Apr 9, 7:51 pm, Tristan <n...@s...pl> wrote:
> [...]
    >
    > --
    > Tristan
    >
    > Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyty Mydełko Fa 2

    Ksiegi wieczyste sa jawne. Idz i sprawdz.

  • 7. Data: 2009-04-09 19:19:22
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 09 kwiecień 2009 21:18
    (autor BK
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak:
    <b...@o...goo
    glegroups.com>):

    > Ksiegi wieczyste sa jawne. Idz i sprawdz.

    A gdzie to się sprawdza? I jak się szuka? Po adresie?
    --
    Tristan

  • 8. Data: 2009-04-09 19:22:57
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > W odpowiedzi na pismo z czwartek 09 kwiecień 2009 21:18

    > A gdzie to się sprawdza? I jak się szuka? Po adresie?

    Zacznij w spółdzielni. Jeśli dla lokalu jest założona KW będą mieć tam jej
    numer.

  • 9. Data: 2009-04-09 19:27:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 09 Apr 2009 21:19:22 +0200, Tristan napisał(a):

    > A gdzie to się sprawdza? I jak się szuka? Po adresie?

    Juz Ci napisali - w wydziale ksiąg wieczystych sądu.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 10. Data: 2009-04-09 20:48:13
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Może być już złozony wniosek o wpis roszczenia razem z wnioskiem o założenie księgi,
    której jeszcze nie ma.
    JaC

    -----