  • 1. Data: 2010-05-16 10:01:02
    Temat: mBank pisze z przeszłości
    Od: "Maar" <t...@t...rl>

    Dostałem maila:

    "Witaj,

    informujemy, że 9 maja 2010 r. (noc z soboty na niedzielę), w godzinach
    00:45 - 09:30 nastąpi przerwa w dostępie do mBanku przez wszystkie kanały
    dostępu: internet, telefon i SMS. "

    Odnoszę wrażenie że 09 maja już minął, albo za dużo chlałem przez ostatni
    tydzień .

    --
    Radek

  • 2. Data: 2010-05-16 13:01:21
    Temat: Re: mBank pisze z przeszłości
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maar" hsofp2$6l3$...@i...gazeta.pl

    > informujemy, że 9 maja 2010 r. (noc z soboty na niedzielę), w godzinach 00:45 -
    09:30 nastąpi przerwa w dostępie do mBanku przez
    > wszystkie kanały dostępu: internet, telefon i SMS. "

    Ten bank był zawsze forpocztą nowoczesności -- nic dziwnego, że jako jeden
    z pierwszych posiadł umiejętność wędrowania w czasie. :) Moim zdaniem to
    swoisty brak dobrych manier... Nauczyli się takiego wędrowania -- dobrze,
    ale po co się tym chwalą... Po co drażnią innych swoimi umiejętnościami...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2010-05-16 14:43:21
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    Maar wrote:

> [...]
    > dostępu: internet, telefon i SMS. "
    >

    > Odnoszę wrażenie że 09 maja już minął, albo za dużo chlałem przez ostatni

    Bez podanych nagłówków maila to równie dobrze można sądzić, że uparcie (a
    raczej Twoje serwery) nie odbierały maila od mbanku przez ten czas.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 4. Data: 2010-05-16 15:16:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maar wrote:
> [...]
    > kanały dostępu: internet, telefon i SMS. "
    >

    > Odnoszę wrażenie że 09 maja już minął, albo za dużo chlałem przez

    spojrz na date wysłania: 30 kwietnia.
    Serwer mailowy zawisł.
    Czy ktos ten mail dostal wczesniej, czy to im poczta sie zwiesiła?

  • 5. Data: 2010-05-16 15:20:23
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (16.05.2010 12:01), Maar wrote:
> [...]
    > kanały dostępu: internet, telefon i SMS. "
    >

    > Odnoszę wrażenie że 09 maja już minął, albo za dużo chlałem przez

    Chyba całe BRE ma coś z datą. Dostałem wyciąg z Multibanku z datą 5
    maja. Na serwer dotarło 15 maja.

    p. m.

  • 6. Data: 2010-05-16 15:25:10
    Od: Imka <s...@g...pl>

    In <news:4bf00d33$0$17088$65785112@news.neostrada.pl> mvoicem typed:

    > Chyba całe BRE ma coś z datą. Dostałem wyciąg z Multibanku z datą 5
    > maja. Na serwer dotarło 15 maja.

    5 maja dostałam maila 'zestawienie operacji za marzec'. W środku
    oczywiście był kwiecień.
    Ten sam mail z poprawnym tytułem 'zestawienie operacji za kwiecień'
    dostalam ponownie 15 maja.
    A, i 15 maja info o przerwie 9 maja też było.

    --
    Imka

  • 7. Data: 2010-05-16 15:43:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Imka wrote:
    > Ten sam mail z poprawnym tytułem 'zestawienie operacji za kwiecień'
    > dostalam ponownie 15 maja.
    > A, i 15 maja info o przerwie 9 maja też było.

    no to się im sypnęło.

  • 8. Data: 2010-05-16 16:30:23
    Od: pawlak <s...@s...net>

    Dnia Sun, 16 May 2010 10:16:00 -0500, witek napisał(a):

    > Maar wrote:
    >
    > spojrz na date wysłania: 30 kwietnia.
    > Serwer mailowy zawisł.
    > Czy ktos ten mail dostal wczesniej, czy to im poczta sie zwiesiła?

    Ja dziś dostałem powiadomienie o operacjach na rachunku też z 30 kwietnia.

    --
    pozdrawiam
    pawlak

  • 9. Data: 2010-05-16 18:26:13
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    Maar wrote:

> [...]
    > dostępu: internet, telefon i SMS. "
    >

    > Odnoszę wrażenie że 09 maja już minął, albo za dużo chlałem przez ostatni

    Najciekawsze jest, że ów mail przyszedł z 213.180.131.38 (mbank.onet.pl) z
    sieci onetu.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 10. Data: 2010-05-16 18:43:14
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-05-16 20:26, Arek pisze:
    > Najciekawsze jest, że ów mail przyszedł z 213.180.131.38 (mbank.onet.pl) z
    > sieci onetu.

    Jak wszystkie ich maile.