  • 1. Data: 2010-05-15 15:11:00
    Temat: Alior fail?
    Od: ToRo999 <t...@g...com>

    Zalozylem konto w aliorze dla promocji 1000 przywilejow. Papiery i
    karte dostalem przechodze do pierwszego logowania i ZONK... Z tego co
    czytalem w "Pierwsze logowanie" powinienem wpisac swoj CIF i dostane
    SMS z haslem. Wpisuje swoj CIF mam obrazek z latawcem i haslo
    maskowane !? Sprawdzilem 5 razy, CIF na pewno dobry wpisuje wiec
    dostalem zajety identyfikator?? Cos mi tu nie gra, chyba ze trzeba
    czekac na jakas aktywacje z ich strony i dopiero sie mozna zalogowac
    ale nigdzie o czyms takim nie wyczytalem.