  • 11. Data: 2004-09-26 19:37:28
    Temat: Re: mBank - pierwsze kroki
    Od: "stakus" <a...@a...pl>

    W poscie cj74im$6nb$...@n...news.tpi.pl
    Seba_Fan napisal(a):

    > 35gr+35gr+35gr = 3minuty, lepiej zadzwonic od nich, maja gdzie
    > niegdzie placowki.
    > To jest naliczane 35gr za jedna minute, nastepna minuta 35gr i tak
    > dalej.

    To w takim razie masz jakies drozsze polaczenia lokalne ;).

    --
    Pozdrawiam,
    stakus

  • 12. Data: 2004-09-26 19:47:07
    Od: "Tomek Gilewicz" <T...@p...onet.pl.usunto>

    "Jarosław Lech" <j...@k...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Ronin" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > mBanku,
    > tez
    >
    > eMax jest pomyślany jako rachunek oszczędnościowy. Jego funkcjoe
    > ograniczają się do wyższego oprocentowania niż eKonto, możliwości
    > zdefiniowania tylko jednego beneficjenta (jednorazowo - można go
    > zmieniać, ale nie można usalić więcej niż jednego równocześnie),
    > stosunkowow ysokiej prowizji za wydanie/obsługę karty debetowej
    > ewentualnie wydanej do niego. Przy potrzebach, które wymieniłeś
    > zakładanie tego rachunku nie ma sensu, zwłaszcza że założenie go nie
> [...]

    Ja uważam, że warto założyć oba (eMax przecież nic nie kosztuje a mając
    kartę do eKonta nie potrzebujemy juz do eMaxa, no nie?). Skoro można od razu
    założyć oba to czemu tego nie zrobić nic nie boli a może się przydać. Zawsze
    może się zdarzyć nadmiar gotówki i będzie jak znalazł. Nie trzeba będzie juz
    wracać do procedury zakładania konta.

    > Debet da się zrobić tylko podczas operacji nie
    > powodujących sprawdzenia salda rachunku, np. płatności czekiem, wypłaty
    > w bankomacie off-line (to już przeszłość), zapłaty kartą kredytową
    > wypukłą (tylko niektóre transakcje, coraz rzadziej transakcja kartą
    > kredytową nie jest autoryzowana natychmiast).

    Zaraz, zaraz...Kartą kredytową nie da się zrobić debetu. Autoryzacja karty
    to tylko sprawdzenie czy jest aktywna i legalna a nie stanu konta. Mogę
    płacić kartą kredytową mająć puste konto a debetu nie zrobię. To jest
    przecież jej wyższość nad kartą debetową. Muszę tylko oddać pieniądze po
    upływie "grace period" a nawet jeśli tego nie zrobię i zapłacę jedynie tzw.
    minimalną kwotę spłaty, to nie będzie debetu tylko kredyt (drogi zwykle,
    choć w rzeczony mBanku całkiem, całkiem - 19.9%). Czy czegoś nie rozumiem,
    może?

    Pzdr,
    Tomek Gilewicz

  • 13. Data: 2004-09-26 19:57:55
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Tomek Gilewicz" <T...@p...onet.pl.usunto> napisał w
    wiadomości news:cj75ri$o2l$1@news.onet.pl...

    > Glupstwa pleciesz. To jest naliczane cytuję "jak za połączenie lokalne wg
    > taryfy TP S.A.". A taryfa tej tfu! firmy na "T" mówi że za lokalne
    > połączenia płaci się 35gr/3min a w nocy nawet 35gr/6min (w pakiecie
    > standardowym).
    > Nie odstraszaj chłopaka :-)

    etam nikt nikogo nie straszy tepsa (TPSA), ale w reklamie z numerem 801
    widzialem gwiazdke i bylo chyba "za kazda rozpoczeta minute", moze mi sie
    pomylilo.

  • 14. Data: 2004-09-26 20:00:43
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    Seba_Fan wrote:

    >moze mi sie
    > pomylilo.

    Nie "moze" tylko na pewno.

  • 15. Data: 2004-09-26 20:22:53
    Od: "Tomek Gilewicz" <T...@p...onet.pl.usunto>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > Nie "moze" tylko na pewno.

    Pogodze Was.
    Numery 0-801 sa taryfikowane w zaleznosci od tego jaka jest nastepna
    cyferka:
    a.. 0-801-1xx-xxx i 0-801-2xx-xxx: Klient placi tylko za jeden impuls,
    niezaleznie od dlugosci rozmowy
    b.. 0-801-3xx-xxx: Klient placi jak za rozmowe lokalna, niezaleznie od
    miejsca, z którego dzwoni
    c.. 0-801-5xx xxx i 0-801-6xx-xxx: za kazda minute rozmowy Klient placi
    jak za jeden impuls, niezaleznie od miejsca, z którego dzwoni
    Wiec calkiem mozliwe, ze czasem w reklamie moze pojawic sie pod gwiazdka "za
    kazda minute polaczenia", ale to musi byc nr 0-801-5xx xxx lub
    0-801-6xx-xxx. Wiec nie na pewno nie byla to reklama mBanku bo mlinia ma
    0-801-3xx-xxx

    Jasne? Mysle, ze Seba_Fan widzial reklame jakiejs innej firmy i naturalnie
    zalozyl (jak wiekszosc ludzi) ze 0801 jest atryfikowane zawsze w ten sam
    sposób? Tak bylo Seba_Fan ? :-))

    Pozdrawiam,
    Tomek Gilewicz

  • 16. Data: 2004-09-26 20:48:44
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    Tomek Gilewicz wrote:

    > "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > Pogodze Was.
    /ciach/

    Ale dlaczego kopiujesz mi cennik tepsy? Ja to wiem akurat :-)

    > Jasne? Mysle, ze Seba_Fan widzial reklame jakiejs innej firmy i naturalnie
    > zalozyl (jak wiekszosc ludzi) ze 0801 jest atryfikowane zawsze w ten sam
    > sposób? Tak bylo Seba_Fan ? :-))

    Nie wiem co Seba_Fan widzial, natomiast uparcie twiedzil, ze numer
    08013..... ma byc taryfikowany 35 gr. za minute. Tego raczej w zadnej
    reklamie nie ma :-)

  • 17. Data: 2004-09-26 21:16:02
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Tomek Gilewicz" <T...@p...onet.pl.usunto> napisał w
    wiadomości news:cj78ft$b64$1@news.onet.pl...

> [...]
    > zalozyl (jak wiekszosc ludzi) ze 0801 jest atryfikowane zawsze w ten sam

    masz racje, reklame widzialem jakies innej firmy nie pisalem ze mBanku, ale
    to sie zgadza bylo 0801... dalej nie widzialem bo smignelo szybko, dzieki za
    wyjasnienie.

  • 18. Data: 2004-09-27 19:33:07
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzytkownik Tomek Gilewicz <T...@p...onet.pl.usunto> w poscie
    news:cj76ck$66$1@news.onet.pl napisal, co nastepuje:

    > Zaraz, zaraz...Kartą kredytową nie da się zrobić debetu.

    Przedpisca raczej mial na mysli wypukla karte debetowa - w mBanku jedyna
    taka karta jest VISA GOLD do rachunkow e-konto i e-max.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.