  • 1. Data: 2004-09-26 15:57:16
    Temat: Inteligo - blokada na transakcje kartowa
    Od: "MiC" <qba@[USUN-TO]interia.pl>

    Witam,

    Zapłaciłem sobie karta Visa wydana przez Inteligo w internecie. Niestety po
    wejsciu na konto przez www zauwazylem, że zostały zablokowane środki
    trzykrotnie na ta sama kwote. Zadzwoniłem do BOKu i powiedziałem Pani, że
    zapłaciłem tylko raz a blokada jest ustawiona trzykrotnie na tą sama kwote.

    Czy nie ma mozliwości sciagnięcia tej blokady jeśli ja nie wykonywałem
    takich transakcji na jakie zostaly zablokowane środki na moim koncie? Czy
    dla banku bardziej liczy się to co otrzymał z systemu płatniczego (bledna
    informacje) niż dyspozycja ustna właściela konta o zatrzymaniu tych
    transakcji kartowych?

    Pozdrawiam,
    MiC

  • 2. Data: 2004-09-26 17:44:58
    Temat: Re: Inteligo - blokada na transakcje kartowa
    Od: "Marcin" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    nie łam się jeżeli zapłaciłeś tylko raz to po 7 dniach lokada wygaśnie i
    środków i nie zabiorą
    ja miałem podobnie z bankomatem
    miła pani powiedziała, że nic z tym zrobić nie można
    widocznie są to tzw wady wrodzone
    Pozdrawiam Marcin

  • 3. Data: 2004-09-27 22:59:37
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > wejsciu na konto przez www zauwazylem, że zostały zablokowane środki
    > trzykrotnie na ta sama kwote. Zadzwoniłem do BOKu i powiedziałem Pani, że

    A pisalo pewnie na stronie wyraznie - nie klikac w reload....

    Pozdr.,
    Piotr

  • 4. Data: 2004-09-28 05:37:14
    Od: "MiC" <qba@[USUN-TO]interia.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@c...cz> napisał w wiadomości

    > A pisalo pewnie na stronie wyraznie - nie klikac w reload....

    A w ktorym miejscu napisałem, że odświeżałem strone?

    Pozdrawiam,
    MiC

  • 5. Data: 2004-09-28 09:24:06
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > A w ktorym miejscu napisałem, że odświeżałem strone?

    Innej mozliwosci zaistnienie tego typu sytuacji niestety nie ma.... A w
    kwestii blokady - jak sklep rozliczy transakcje prawidlowo - to 2 nadplanowe
    blokady znikną (czas - od kilku do kilkunastu dni), jesli rozliczy z
    automatu - to niestety pozostaje napisac reklamacje.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 6. Data: 2004-09-28 14:43:15
    Od: "MiC" <qba@[USUN-TO]interia.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@c...cz> napisał w wiadomości:

    > Innej mozliwosci zaistnienie tego typu sytuacji niestety nie ma....

    A jednak... Serwis za posrednictwem, ktorego dokonywałem płatności przyznał
    się do bledu w systemie, ktory sciagnal trzykrotnie ta sama transakcje.

    > A w kwestii blokady - jak sklep rozliczy transakcje prawidlowo - to 2
    nadplanowe
    > blokady znikną

    Zniknely:-)

    Pozdrawiam,