  • 1. Data: 2004-09-26 10:45:51
    Temat: lokata 12mies
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

    Jaki bank oferuje najwyzsze oprocentowanie lokat 6-12mies.
    Pytam bo na bankierze są nieaktualne dane, a nie chce mi sie ręcznie
    sprawdzać każdego istniejącego banku.
    Czy 7.1% które oferuje eurobank to najlepsza oferta?

    Pozdr.

  • 2. Data: 2004-09-26 11:51:57
    Temat: Re: lokata 12mies
    Od: "yoan" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Feanor" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawdzać każdego istniejącego banku.
    > Czy 7.1% które oferuje eurobank to najlepsza oferta?

    w eurobanku to najlepsze oprocentowanie na rok ale od kwoty 10000 zł (oproc
    stałe) a na pół roku
    Dominet ma podobno wyższe, piszę podobno bo pracuję w banku i piszę to co
    klienci mówią
    ale eurobank ostatnio zmienił oprocentowanie więc pewnie i pół roczne mają
    najwyższe

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-09-26 12:23:09
    Od: "Paweł W." <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > sprawdzać każdego istniejącego banku.
    > Czy 7.1% które oferuje eurobank to najlepsza oferta?

    Zanim urzeknie cie cyfra 7 zastanow sie dlaczego lokaty o zmiennym sa nizej
    niz stale w tym samym okresie .

    pzdr.

  • 4. Data: 2004-09-26 14:02:26
    Od: "emikan" <e...@p...com>

    > Jaki bank oferuje najwyzsze oprocentowanie lokat 6-12mies.
    > Pytam bo na bankierze są nieaktualne dane, a nie chce mi sie ręcznie
    > sprawdzać każdego istniejącego banku.
    > Czy 7.1% które oferuje eurobank to najlepsza oferta?

    Cześć - chyba Milenium z okazjii 15 urodzin daje 7(stałe%)
    na 12m-cy i 8 na naspne 3m-ce.

  • 5. Data: 2004-09-26 14:26:14
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    emikan <e...@p...com> wrote:
    > Cześć - chyba Milenium z okazjii 15 urodzin daje 7(stałe%)
    > na 12m-cy i 8 na naspne 3m-ce.

    Moze obligacje? :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-09-26 17:39:38
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Przyglądnij się ofercie ING.

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2004-09-26 17:55:44
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł W." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zanim urzeknie cie cyfra 7 zastanow sie dlaczego lokaty o zmiennym sa
    nizej
    > niz stale w tym samym okresie .

    Pytanie Pawła jest bardzo zwięzła i trafną odpowiedzią !
    Ja bym dodał że najlepsze warunki lokaty na 12 miesięcy daje na dziś dobra
    odnawialna lokata 1 miesięczna (np. VW bank) lub produkt ING OKO podobny...

    TomekD

  • 8. Data: 2004-09-26 19:24:02
    Od: "zet" <z...@w...pl>

    > Zanim urzeknie cie cyfra 7 zastanow sie dlaczego lokaty o zmiennym sa
    > nizej niz stale w tym samym okresie .

    Jestem laikiem w sprawach bankowych, czy mozesz mi wytlumaczyc
    dlaczego lokaty ze zmiennym oprocentowaniem maja mniejsze oprocentowanie
    od tych ze stalym oprocentowaniem?

    pozdro

  • 9. Data: 2004-09-26 19:33:19
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    zet wrote:

    > Jestem laikiem w sprawach bankowych, czy mozesz mi wytlumaczyc
    > dlaczego lokaty ze zmiennym oprocentowaniem maja mniejsze oprocentowanie
    > od tych ze stalym oprocentowaniem?

    Wszystko wskazuje na to, ze stopy % pojda w gore, wiec banki licza na
    to, ze jak ktos zalozy lokate na 7%(stale) na pol roku, to zarobi na tym
    bank (bo np. po 3 miesiacach takie lokaty beda "chodzily" po 10%). To
    tak w skrocie :-)

  • 10. Data: 2004-09-26 21:45:49
    Od: "Paweł W." <s...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:cj6jjs$s9v$1@news.onet.pl...
    > Moze obligacje? :)

    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    > http://www.PRnews.pl

    Moze jednak lokaty oparte o wibid ?

    pzdr.