  • 51. Data: 2018-12-07 18:02:09
    Temat: Re: mBank pełnoletni
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Waldek <m...@o...pl> writes:

    > Ja mam dalej karty jednorazowe do mBąka (aktywne)
    > ... a konto gdzieś od początków 2001 r
    > A i jeszcze gdzieś w szpargałach leży token sprzętowy do Inteligo :D

    Do inteligo czy do ipko?
    KJ

    You have the body of a 19 year old. Please return it before it gets wrinkled.

  • 52. Data: 2018-12-07 18:38:08
    Od: RWicik <r...@g...com>

    W dniu piątek, 7 grudnia 2018 18:09:05 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Do inteligo czy do ipko?
    > KJ

    Jeśli mnie pamięć nie zawodzi, token był do Pekao24, VWbanku.
    Do mBanku i Inteligo kody jednorazowe.
    Gdzieś je jeszcze powinienem mieć :)

  • 53. Data: 2018-12-07 18:40:01
    Od: RWicik <r...@g...com>

    W dniu piątek, 7 grudnia 2018 18:01:48 UTC+1 użytkownik Animka napisał:

    > Ale dziady. Takie wino kosztuje ze 20 zł.

    Wszystko zależy od wkładów.
    Do niedawna znajomy dostawał co rok dobry koniak z VWbanku, a ja tylko kartki
    urodzinowe :)
    RW.

  • 54. Data: 2018-12-07 18:55:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RWicik" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    napisał:
    >Wszystko zależy od wkładów.
    >Do niedawna znajomy dostawał co rok dobry koniak z VWbanku, a ja
    >tylko kartki urodzinowe :)

    Patrzac na procenty w mbanku - klient co tam trzyma grubsza kwote jest
    wart dobrego koniaku co miesiac :-)

    J.

  • 55. Data: 2018-12-07 19:07:26
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    W dniu 2018-12-07 o 18:02, Kamil Jońca pisze:

    > Do inteligo czy do ipko?

    Tak - iPKO :) taki niebieski kalkulatorek ;)

  • 56. Data: 2018-12-07 21:28:50
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

> [...]
    > bankomatu wyciągał - jak miał blisko domu i akurat się nie zepsuł
    > (albo się dyskietka nie zapchała). Czy też raczej jak miał blisko domu
    > oddział banku, w którym stał bankomat, bo na ulicy to ich wtedy nie
    > było - trudno w to pewnie uwierzyć, ale i internet był jeszcze
    > rarytasem, a i komór nie było za wiele - choć z tekstów historycznych
    > o tamtych czasach można wyczytać, że i tak komórę miało 3*więcej
    > Polaków niż dostęp do netu (pewnie nawet licząc 0202122 - bo do tego
    > też trzeba było mieć modem i linię telefoniczną w domu).

    Już bez przesady - karty w 2000 r. były akceptowane w wielu sklepach.
    Chociaż pewnie nie w spożywczaku na rogu, i nie w Makro.
    Telefony GSM też były już powszechne, przecież były już nawet prepaidy.
    Nie było to co teraz oczywiście, ale nie róbmy z tego zbowidu.
    Dostęp do Internetu, jeśli ktoś oczywiście chciał mieć, także miał.
    Nieco inny niż teraz oczywiście.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 57. Data: 2018-12-07 21:56:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 grudnia 2018 21:28:54 UTC+1 użytkownik Krzysztof Halasa napisał:

> [...]
    > Nie było to co teraz oczywiście, ale nie róbmy z tego zbowidu.
    > Dostęp do Internetu, jeśli ktoś oczywiście chciał mieć, także miał.

    W okolicach 2000r korzystałem noramlnie z karty visa(albo Kredyt Bank to był albo
    PKOBP już nie pamiętam a wiem ze za młodu te dwie karty przez jakiś czas miałem. Z
    PKo jeszcze czeki miałem, mam dwa o dzisiaj- ciekawe czy by gdzieś "zadziałały"?.
    Komórke wtedy pierwsza kupiłem(chyba był to 1999r) dla siebie plus druga dla swojej
    partnerki
    Rachunki nie rujnowały aczkolwiek miedzy dwoma numerami mieliśmy taryfikację 4 grosze
    za minute. Promocja jakaś 4 grosze na 4 lecie ERAGSM czy jakoś tak
    Ale pomijając tą promocje normalnie do kupli dzwoniłem i rachunki nie zabijały. A
    zarabiałem wtedy pewnie w granicach średniej krajowej.
    Jak pamięć mnie nie myli to gdzieś w okolicach 2002 roku założyłem konto w mbank-
    korespondencyjnie jakoś się dało.
    To konto mam do dzisiaj, bo nie było motywacji do zamknięcia, adres jeszcze tam
    podany mam mój kawalerski chyba bo dzisiaj Mama dzwoniła że wino "listonosz"
    przyniósł. I jak tu czytam to pewnie z mBanku ten jabol.

  • 58. Data: 2018-12-07 22:33:25
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

> [...]

    > Nie było to co teraz oczywiście, ale nie róbmy z tego zbowidu.
    > Dostęp do Internetu, jeśli ktoś oczywiście chciał mieć, także miał.

    Każdy ma swoją własną martyrologię oraz sklerozę.
    Ja pamiętam, że w tych sprawach między 2000, 2002 a 2004 były ogromne różnice.
    Zdecydowanie większe niż między 2014, 2016 i 2018.

  • 59. Data: 2018-12-07 22:54:48
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-11-28 o 22:08, Alf/red/ pisze:
    > Tak jakoś cicho przeszło, ja sam też zapomniałem...
    >
    > mBank uruchomił się 26.11.2000 - sprawdźcie sobie co to za dzień
    > tygodnia :>

    Czy oprócz mnie jest tu jeszcze ktoś, kto nigdy nie maił konta w mBanku? ;)

    > Ktoś pamięta opisy Piotra 'pjo' jak męczył mLinki od samej północy? Ja
    > nie byłem na tyle twardy - z rana poszedłem do budki telefonicznej na
    > osiedlu (młodzi, było takie coś jak budka!) i gładko przeszedłem procedurę.

    Między innymi, z tego względu na Allegro nie wzbudzali zaufania
    sprzedający z kontem w mBanku.
    Chyba wszyscy oszuści właśnie tam mieli konto. :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 60. Data: 2018-12-08 01:09:11
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-12-07 o 06:01, Animka pisze:

    > Ale dziady. Takie wino kosztuje ze 20 zł.

    To, co mi przysłali, to prosecco z półki koło 100,-