  • 1. Data: 2018-11-26 15:17:47
    Temat: Re: Reklamy
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Zasada nr 1 - reklamowane jest to, co się nie sprzedaje.

  • 2. Data: 2018-11-26 20:18:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Zasada nr 1 - reklamowane jest to, co się nie sprzedaje.

    To nie jest prawda, albo jest duzo wyjatkow.
    Apple iphona kiepsko sprzedaje ?

    J.

  • 3. Data: 2018-11-26 21:36:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-11-26 o 20:18, J.F. pisze:

    > To nie jest prawda, albo jest duzo wyjatkow.
    > Apple iphona kiepsko sprzedaje ?
    >
    > J.

    ZTCW to cały czas walczy o rynek z Samsungiem itp...androidami,
    całkowicie nie może spocząć na laurach dlatego się przypomina chociaż
    może nie tak często jak ww.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2018-11-27 00:49:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" pthlg1$9l$...@s...man.poznan.pl

    > ZTCW to cały czas walczy o rynek z Samsungiem

    IMO Samsung też nieźle reklamuje.

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 5. Data: 2018-11-27 08:27:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 Nov 2018 00:49:06 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
    > "RobertS" pthlg1$9l$...@s...man.poznan.pl
    >
    > IMO Samsung też nieźle reklamuje.

    Bo walczy o rynek z Apple :-)

    J.

  • 6. Data: 2018-11-27 08:48:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-11-27 o 08:27, J.F. pisze:

    > Bo walczy o rynek z Apple :-)
    >
    > J.

    szkoda tylko, że to nie jest walka cenowa, bo kasę jaką trzeba wydać na
    najnowsze modele nie ma żadnego uzasadnienia (poza modą)...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2018-11-27 09:16:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 15:17:49 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:
    > Zasada nr 1 - reklamowane jest to, co się nie sprzedaje.

    Bzdura
    Reklamowane jest to co ma przyciągnąć klientów,
    W temacie grupy żeby było to zauważ że banki reklamują pożyczki które niekoniecznie
    udzielają. Pożyczki z niskim RRSO stała kwota itp takie wabik żeby klienta ściągnąć a
    wtedy zaproponują mu najczęściej całkiem coś innego
    Czy jakieś kampanie marketów-+ reklamują tanie masło żeby klienta zwabić i ten oprócz
    masła kupi coś jeszcze
    Sklepy rtv z kolei reklamują najczęściej na wabia jakiś produkt który później
    niekoniecznie jest dostępny albo jest go kilka sztuk tylko na sklepie. Ale jak już
    potrzeba u klienta wykreowana to przeważnie kupi coś innego

  • 8. Data: 2018-11-27 13:13:52
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 27 listopada 2018 09:16:35 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Bzdura
    > Reklamowane jest to co ma przyciągnąć klientów,

    OK, rozwinę tą myśl "reklamowane jest to, co się nie sprzedaje tak, jakby sprzedawca
    chciał - i sprzedawca sądzi, że kasa włożona w reklamę mu się zwróci - czyli zysk ze
    zwiększonej sprzedaży będzie większy niż wydatek na reklamę".
    Bo to jest reklama.
    Twoje zaś przykłady to już jest oszustwo (no, może oprócz tego masła).
    Chyba że sądzisz że reklama == oszustwo ;>

    Albo - w przykładzie z OP - temat jest z zakresu rzeczy ostatecznych - czyli bank
    dramatycznie potrzebuje depozytów, nie za bardzo może dać % jeszcze wyższy niż
    średnia rynkowa (obligacje getoutu płacą już 30%, chce ktoś?) więc zamiast tego
    ładuje w durne reklamy.
    Ciekawe tylko dlaczego nie pożyczą na rynku między bankowym, WIBORy są między 1,5% a
    1,9% - a przecież WIBOR jest "transakcyjny" - czyli bank zgłaszający propozycję ma
    obowiązek przez jakiś czas udzielać pożyczek wg % z tej propozycji.

  • 9. Data: 2018-11-29 12:08:36
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2018-11-27 13:13, Dawid Rutkowski wrote:

> [...]
    > Twoje zaś przykłady to już jest oszustwo (no, może oprócz tego masła).
    > Chyba że sądzisz że reklama == oszustwo ;>

    Tak, w zasadzie prawie zawsze tak właśnie współcześnie jest.
    Reklamy wykorzystują niedomówienia, półprawdy (trudne do
    podważenia z prawnego punktu widzenia, ale sformułowane z zamiarem
    wprowadzenia w błąd), a często zwroty o podwójnym znaczeniu lub
    skróty myślowe, które ktoś niezorientowany zinterpretuje inaczej,
    niż ktoś, kto spodziewa się oszustwa.
    (Zwróciliście uwagę, że prawie zawsze - w radio, bo telewizji nie
    oglądam, więc nie wiem) są to scenki? To jest po to, aby nie można
    było zarzucić jawnego kłamstwa. A potem leci komentarz, który
    tylko dopowiada coś - nie prostując tego, co wcześniej zostało
    zasugerowane.

    W ten sposób społeczeństwo przyzwyczajane jest do luźnej,
    nieprecyzyjnej interpretacji tego, co się mu przedstawia w - badź
    co bądź - oficjalnym kanale przekazu, słowa i sformułowania które
    normalnie miałyby jasne i jednoznaczne znaczenie zaczynają się w
    powszechnej świadomości dawać naginać do przekazywania czasami
    zupełnie innych znaczeń.
    A wszystko to dlatego, że za fałszujące rzeczywistość przekazy
    nikt nie jest pociągany do odpowiedzialności.

    witrak()

  • 10. Data: 2018-11-29 13:52:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-11-29 o 12:08, witrak() pisze:

    > A wszystko to dlatego, że za fałszujące rzeczywistość przekazy nikt nie
    > jest pociągany do odpowiedzialności.

    Nawet stosując obecne prawo (np. paragraf o oszustwie) da się karać za
    wprowadzanie w błąd i doprowadzenie do niekorzystnego rozporządzenia
    mieniem...
    TYLKO TRZEBA CHCIEĆ.
    Ale dzisiejsze "elyty" napędzane hienami prawniczymi wolą wszystko
    utopić w bagnie interpretacji dzięki czemu mają z czego żyć.

    Skoro taki nacisk ostatnio na dane osobowe (nieszczęsne rodo) czy
    ekologię czy dyskryminację...

    To dlaczego nie piętnować czy zająć się tak samo OSZUSTAMI i ZŁODZIEJAMI!?