  • 1. Data: 2018-11-25 12:20:33
    Temat: Nest Bank
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    Co to jest za bank,
    chciałbym więcej się dowiedzieć ...

  • 2. Data: 2018-11-25 13:41:49
    Temat: Re: Nest Bank
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 25 Nov 2018 12:20:33 +0100, Crimi napisał(a):

    > Co to jest za bank,
    > chciałbym więcej się dowiedzieć ...

    Mam tam konto. Jest praktycznie "darmowe". Interfejs ujdzie, awarii czy
    niedoróbek nie stwierdziłem.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2018-11-25 14:51:06
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Mam tam konto. Jest praktycznie "darmowe". Interfejs ujdzie, awarii czy
    > niedoróbek nie stwierdziłem.

    Popieram przedpiszcę. Z tym, że interfejs ujdzie "od biedy" i wymagany
    jest wpływ wynagrodzenia, by uzyskać wyższe oprocentowanie lokat.

    Darmowe wpłaty gotówki w euronetach, a wypłaty wszędzie.

    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2018-11-27 13:24:52
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 20:08:18 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:
    > Jacek Maciejewski:
    >
    > : Jest praktycznie "darmowe".
    >
    > Czasami dają wisienki...

    Przestali, a też bym chciał - żona się na stówkę załapała, a ja nie, bo zanim
    zadziałało odstąpienie od umowy to promo się skończyło :(

    > : Interfejs ujdzie,
    >
    > Według mnie raczej słaby...

    To który jest dobry i co ma, czego nie ma nest?
    Pomińmy oczywiście takie kwestie jak kolory czy czcionki (choć są fatalne, karty też
    mają tak brzydkie że oczy pękają) - chodzi o funkcjonalność i niezawodność.

    A coś zrobili ostatnio z apką? Bo to to była tragedia.

  • 5. Data: 2018-11-27 17:09:41
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Pomińmy oczywiście takie kwestie jak kolory czy czcionki

    O nie!
    Pamiętasz AliorSync?
    I teraz porównaj sobie z T-Mobile.
    Więc nie mów, że kolory nie są ważne.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 6. Data: 2018-11-28 01:44:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Przypominam, że nie wolno czytać tego, co umieszczam w kwadratowych
    nawiasach!!! Pomijając kwestie moralne (zaglądanie do cudzych myśli
    jest jak bezprawne podglądanie przez dziurkę do klucza czy takież
    zaglądanie do cudzej korespondencji) celowe pozyskiwanie informacji
    jest zabronione wtedy, gdy te informacje nie są przeznaczone osobie
    pozyskującej!

    Czym innym jest nagrywanie rozmowy, której byłem rozmówcą,
    a czym innym zaglądanie do cudzych myśli!

    "Dawid Rutkowski" 8...@g...co

    > Według mnie raczej słaby...

    : To który jest dobry

    Dobry -- miał kiedyś mBank. ;)
    (bo szybki i prosty!!!)
    Nie narzekam na Mille.
    Ale Getin czy CA -- też mi pasują.

    : i co ma, czego nie ma nest?

    Długo korzystałem z FM/BIZ/SMART/Nest...
    Trochę to toporne i prymitywne.

    : Pomińmy oczywiście takie kwestie jak kolory
    : czy czcionki (choć są fatalne,

    [akurat mnie kolory niezbyt mocno interesują? jasne!!!
    toż twierdziłem, że afera MChrzanowskiego ma zabarwienie
    polityczne... teraz ,,odkryją'', że mnie kolory nie kręcą?...
    muszę mieć się na baczności... koziołek w areszcie, ale piłka
    nadal na boisku... chcą mnie złapać na wewnętrznej sprzeczności...

    co w takiej sytuacji czyni konkurencja? odpowiadając tylko
    na część pytań, kieruje nacisk na te kwestie, które nie są
    ,,delikatne''... niebezpieczne...]

    Czcionki? Co masz do czcionek? [trzeba zbić z pantałyku!]
    Czcionka to coś metalowego -- widzisz gdzieś tu czcionki?
    Może krój pisma lub font masz na swej myśli?

    [nie przejdzie?... zbytnio oklapane?... ale zawsze zyskam
    chwilę czasu... później udam, że przeoczyłem ,,koloryt''...

    konkurencja rzuca w tym miejscu 'merytorycznoscią'...]

    [Mam raczej zastrzeżenia do strony merytorycznej?...
    strona... strona WWW?... niech zostanie kwestia...]

    Mam raczej zastrzeżenia do kwestii merytorycznej.

    : karty też mają tak brzydkie że oczy

    [trzeba jak najczęściej spychać rozmowę na pobocza...]

    Jedni cenią sobie silnik, inni hamulce, jeszcze inni
    zawieszenie, ale są tacy, którzy koncentrują się na
    urodzie samochodu czy motocykla... Mnie intersuje
    użyteczność, w tym także cena.

    [konkurencja pogrąża klienta, ukazując mu małostkowość
    czy płytkie myślenie... nauka języków obcych nie jest
    łatwa, ale języki uniwersalne (hipokryzję chociażby,
    czy cwaniactwo) trzeba znać biegle w dzisiejszym świecie...

    kiedyś odkryje/ą moją grę? -- pójdę w zaparte!!!
    powiem, że nawet zbyt mocno nie zastanawiałem się
    nad tym, co piszę, bo i temat jakiś taki nijaki...
    nieistotny?...

    wyjdzie wówczas na to, że ja płytko myślę?...

    ale przecież człowiek, choć idzie świadomie ,,do sklepu'',
    nie roztkliwia się nad każdym drgnieniem każdego swego
    mięśnia...

    taką argumentację zostawię sobie na później...

    powiem, że (jak zwykle) starannie zastanowiłem się
    nad wypowiedzią, ale NA PEWNO nie chciałem nic złego
    powiedzieć, nic nieprzyjemnego, nic nieprzyzwoitego,
    a zarzuty ,,gnębienia przeciwnika'' są efektem
    przewrażliwienia, stresu (domyślnie -- psychoz)
    i nie mają nic wspólnego z rzeczywistością, gdyż
    ja WSZYSTKICH KOCHAM!!!]

    [Nawet nie pamiętam wyglądu tych kart?
    to o czym piszę?!?!]

    Oceniam przede wszystkim (a może tylko) użyteczność interfejsu!!!

    : pękają) - chodzi o funkcjonalność i niezawodność.

    : A coś zrobili ostatnio z apką? Bo to to była tragedia.

    Od dawna nie używam.

    ======

    Szkoda dwóch postów, więc odpowiem na dwa w jednym.

    ======

    "Akarm" 5bfd6c48$0$505$6...@n...neostrada.pl

    > Pamiętasz AliorSync?
    > I teraz porównaj sobie z T-Mobile.
    > Więc nie mów, że kolory nie są ważne.

    Dla mnie i SyneCek, i T-M to porażka.

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 7. Data: 2018-11-28 16:51:23
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Synecka oraz różowego T nie tykałem.
    Chociaż muszę przyznać, ze marny system, jeśli jeszcze ubrać go w różowe kolorki,
    będzie po prostu niemożliwy.
    Tak samo jak zastanawiam się, który ST jest gorszy - pasiasto-łowicki mBąka czy
    żarówiasto-pomarańczowy orange - z ich ogólną nieczytelnością (pogorszoną ostatnio
    przez połacie białości) oraz zachowaniem na poziomie gry komputerowej.

    Ale co do nesta to chyba mówimy o przeszłości - z przejrzenia stron tej miłej
    popierdółki wynika, że mają zupełnie nowy ST oraz apkę.
    Ale karty tak samo brzydkie jak kiedyś.
    Do tego wymyślili sobie ciekawo-zdzierską kredytówkę.

  • 8. Data: 2018-11-28 21:41:01
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 28 listopada 2018 19:52:57 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Dawid Rutkowski:

    > Spróbuj poobracać pieniędzmi -- zobaczysz czy strona jest wygodna,
    > czy nie jest... Wpisz ze 30 odbiorców, przygotuj szablony -- imo
    > szybko zobaczysz, że to nie jest zbyt przyjazne...
    > Przeglądaj historię, uruchom filtry...

    Ale używasz nowego czy starego ST?
    Bo wygląda na to, że oba są dostępne.
    Tak jak obie apki - a nowa miała premierę przed miesiącem (wg opisu w google play).

    Stary ST i starą apkę testowałem, apka tragiczna i brzydka, jak stary citek, ST taki
    sobie, ale nawet nie pamiętam, czy wlałem tam kasę - choć pewnie tak, bo wisienki
    wymagały zakupu.

  • 9. Data: 2018-11-29 00:09:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 1...@g...co

    : Ale używasz nowego czy starego ST?

    Podaj link do nowego ST. ;)

    : Bo wygląda na to, że oba są dostępne.

    Zapewne do starego.

    : Tak jak obie apki - a nowa miała premierę
    : przed miesiącem (wg opisu w google play).

    Nie używam od dawna -- brakowało mi
    miejsca, więc stale coś kasowałem.

    : jak stary citek,

    Stary? Jak stary, bo ja znam Citka od chyba 15 lat.

    )\._.,--....,'``.

  • 10. Data: 2018-11-30 00:35:42
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Jacek Maciejewski napisał(a) w wiadomości: ...

    >Mam tam konto. Jest praktycznie "darmowe". Interfejs ujdzie, awarii czy
    >niedoróbek nie stwierdziłem.

    To dawny FM-Bank, KNF kazał głównemu udziałowcowi go sprzedać,
    poszło o duperele.

    Zawsze mnie czymś zaskakiwał. Jeszzce w FM:
    Zapisanie strony z danymi potwierdzenia przyjęcia wnosku
    o lokatę (bez konta)... generowało następny taki sam wniosek
    z identycznymi danymi ale na kolejną lokatę.
    Środki na założenie lokaty przyjmowali na ten sam dla wszyskich
    rach. techniczny, lokaty rozróżniali po tytule przelewu.
    Aby zmienić nr telefonu chcieli notarialnego potwiedzenia, że ma
    się nowy numer (ciekawe jak, prosić notariusza by na niego
    zadzwonił?) - przypominam: rejestracji numerów komórek wtedy nie
    było. Potem im przeszło i dało się w oddziale.

    Już w Nest:
    Mają chyba (nie używałem) 2 systemy dostępne przez net: do systemu
    transakcyjnego i drugi tylko do wyciągów.
    Założenie lokaty w oddziale ze środków z ROR: pani coś wklepała
    i prosi o kod potwierdzający z SMS-a. Skąd ja jej wezmę telefon?
    Okazuje się, że lepiej go mieć i to z numerem podanym w Nest Banku.
    Rok temu: nr telefonu można zmienić w oddziale ale to tylko wniosek
    - potrwa ok. 3 dni. Przez infolinię miało być od razu - nic z tego,
    zmieniali 5 dni.
    Nieprawidłowo naliczali odsetki z lokat: wychodziło mi, że podstawę
    podatku zaokrągli się do groszy, podatek do złotówek. Czyli niezgodnie
    z ordynacją. Akurat było na moją korzyść.
    Chaciałem zapytać pracownika o interfejs lecz pani dość niegrzecznie
    odrzekła, że ją to nie obhodzi bo przecież nie ma tu konta. Może i
    rozsądne...

    Niedawno: zmiana adresu e-mail na miejscu w oddziale ale uruchomienie
    dostępu przez internet - odesłali do infolinii "Tylko proszę nie
    wciskać jedynki".

    Arek