  • 1. Data: 2003-04-30 15:02:13
    Temat: mBank - oficjalne? stanowisko
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Ha, ha, ha, dobre, dobre. Tak na rozweselenie przed dlugin weekendem

    BiznesNet.pl
    http://www.biznesnet.pl/a/6142/

    mBank się zatkał
    2003-04-30 13:05:26

    opr. Łukasz Dec

    Od kilkudziesięciu godzin użytkownicy mBanku maja kłopoty z korzystaniem
    z serwisu transakcyjnego. Przyczyną jest ponoć nieoczekiwanie wysoki
    ruch na witrynie.

    "Mimo przewidywań związanych ze wzrostem ruchu wskutek prowadzonej przez
    mBank kampanii reklamowej, jak i rozliczeń podatkowych oraz skrócenia
    dni roboczych ostatniego tygodnia kwietnia, zainteresowanie klientów
    znacząco przekroczyło nasze prognozy. Wymienione czynniki wpłynęły na
    niecodzienne obciążenie serwisu transakcyjnego oraz operatorów mLinii
    (call center). Sprawnie działają natomiast pozostałe kanały dostępu
    (IVR, WAP)" - podał w piśmie do jednego z serwisów mBank. Serwis
    transakcyjny banku jest sprawny, natomiast logowanie i realizacja
    operacji trwa bardzo długo. Jednocześnie wzrosło obciążenie call center,
    skutkując znacznym wydłużeniem czasu oczekiwania na połączenie.

    Z ostatniej chwili: administratorzy serwisu informują, że działanie
    systemu transakcyjnego ustabilizowało się w związku z czym proszę o
    korzystanie w miarę możliwości z internetowego kanału komunikacji, aby
    odciążyć call center.

  • 2. Data: 2003-04-30 15:36:19
    Temat: Re: mBank - oficjalne? stanowisko
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Bartol Partol" <b...@p...c> wrote in message
> [...]
    > znacząco przekroczyło nasze prognozy. Wymienione czynniki wpłynęły na
    > niecodzienne obciążenie serwisu transakcyjnego....

    i pewien system operacyjny zajął się synchronizowaniem farmy serwerów i nie
    wyrabiał obsługiwać zgłoszenia. Skąd ja to znam.
    Czy nie przypomina wam to działania idei po zmianie 'image'.
    Powód dokładnie ten sam.

  • 3. Data: 2003-04-30 21:54:42
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    On Wed, 30 Apr 2003 17:02:13 +0200, Bartol Partol <b...@p...c>
    wrote:

    >Od kilkudziesięciu godzin użytkownicy mBanku maja kłopoty z korzystaniem
    >z serwisu transakcyjnego. Przyczyną jest ponoć nieoczekiwanie wysoki
    >ruch na witrynie.

    Korzystałem w tym czasie z serwisu i nie zaobserwowałem najmniejszych
    problemów.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek

  • 4. Data: 2003-05-01 04:39:45
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Human Being" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Korzystałem w tym czasie z serwisu i nie zaobserwowałem najmniejszych
    > problemów.

    Szanowni Panstwo
    Z przykroscia musimy stwierdzic, ze wrogie sily reakcji z Inteligo i
    Lukasem na czele, rozsiewaja po internecie plotki o naszych rzekowmych
    klopotach z dostepem internetowym.
    Stanowczo zaprzeczamy, aby kiedykolwiek mialo to miejsce.
    Oczywiscie maja miejsce planowe wylaczenia naszych serwerow, ale wowczas
    wszyscy sa o tym fakcie uprzedzeni
    Dziekujemy obywatelowi Humianiastemu za poswiadczenie naszej niewinnosci
    Derektor Deparmiantu Krab